Olisitko tyytyväinen tämmöiseen suhteeseen? Riittäisikö se sinulle?
Kysyn ihan mielipiteitä, en kaipaa suhteen tai asioiden parannuskeinoja :)
55+ pari ollaan ja vapaa-aikaa vietetään paljon yhdessä kaiken kivan tekemisen merkeissä ja mainiosti menee, viihdymme toistemme seurassa. Mies ei koskaan kosketa, ei ole koskaan sanonut mitään tunteistaan, eikä muutenkaan osoita että olisimme "pariskunta". Ei siis tee aloitetta seksiinkään, lopetin minäkin, niin nyt 3 kk oltu ilman. Vielä pussailemme tullessa ja mennessä minun aloitteestani ja otetaan päikkärit lähekkäin, mutta siinäpä se.
Kommentit (29)
En pystyisi.
Minä olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 25 vuotta ja päivittäin meillä on läheistä fyysistä kontaktia varmaan 30 kertaa päivässä. Joka päivä. Hän on vaan niin törkeen kuuma kissa 🐱
M42
Vierailija kirjoitti:
Vallan hyvin riittäisi. Jos siis en osaisi 55+ iässä kertoa miehelle, mitä haluan ja toivon.
Läheskään kaikki eivät pidä siitä, että heidän reviirilleen tullaan luvatta ja mies voi kuulua juuri niihin, jotka kunnioittavat toista eivätkä halua painostaa läheisyyteen. Kerro mitä haluat, se on helpompi saada kuin olettamalla, että mies lukee ajatukset.
PS. oma mieheni ei koskaan kosketa ilman lupaa, koska olen tehnyt selväksi, että 2000-luvulla nainen ei ole mikään kohde. Parisuhde ei anna oikeutta toisen ihoon.
Älä nyt järkyty, mutta mieheni kokettelee minua ihan joka paikkaan kysymättä lupaa. Naimisissa olemme olleet 35 vuotta.
Ei riittäisi minulle tuollainen parisuhde pidemmän päälle. Pari kuukautta voisin katsella. Sitten kysyisin mieheltäni onko hän kipeä.
No tehän ootte vanhuksia. Ihan luonnollista että seksi vähenee.
Kuulostaa hiipuvalta suhteelta.
Tai mitä nyt kukin suhteelta kaipaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallan hyvin riittäisi. Jos siis en osaisi 55+ iässä kertoa miehelle, mitä haluan ja toivon.
Läheskään kaikki eivät pidä siitä, että heidän reviirilleen tullaan luvatta ja mies voi kuulua juuri niihin, jotka kunnioittavat toista eivätkä halua painostaa läheisyyteen. Kerro mitä haluat, se on helpompi saada kuin olettamalla, että mies lukee ajatukset.
PS. oma mieheni ei koskaan kosketa ilman lupaa, koska olen tehnyt selväksi, että 2000-luvulla nainen ei ole mikään kohde. Parisuhde ei anna oikeutta toisen ihoon.
Huh. Kuulostaa jäätävältä, ettei saisi omaa kumppania koskettaa ilman erikseen kysymättä. Me kosketellaan ainakin niin paljon, että eihän me ehdittäis muuta puhuakaan, jos pitäisi aina kysyä...
On vuosi 2025, jo ihan lainkin mukaan on kysyttävä lupa: "Joka koskettelemalla tai muulla tavoin tekee muun kuin 1 :ssä tarkoitetun seksuaalisen teon sellaiselle henkilölle, joka ei osallistu siihen vapaaehtoisesti, tai saa tämän ryhtymään sellaiseen tekoon, ja teko olennaisesti loukkaa tämän seksuaalista itsemääräämisoikeutta, on tuomittava seksuaalisesta kajoamisesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.
Henkilön osallistumista seksuaaliseen tekoon ei ole pidettävä vapaaehtoisena, jos: 1) hän ei ole sanallisesti, käytöksellään tai muulla tavalla ilmaissut osallistuvansa siihen vapaaehtoisesti; "
Joten kyllä, vähänkin seksuaalissävytteiseen kosketukseen tarvitaan lupa! Taputus takamukselle on jo sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt järkyty, mutta mieheni kokettelee minua ihan joka paikkaan kysymättä lupaa. Naimisissa olemme olleet 35 vuotta.
Miksi järkyttyisin siitä, että sinulla on koska tahansa mahdollisuus tehdä ilmoitus miehestäsi ja hän saa tuomioksi parhaimmillaan 4 kk ehdotonta. Laki koskee kaikkia, myös niitä, jotka ovat naimisissa. Jos et itse kunnioita itseäsi, niin miksi muut kunnioittaisivat?
Mulle varmaan riittäisi kyllä. Luulisin.
Kyllä minä puhun pikkareista. Naisilla on pikarit ja miehillä kalsarit tai näin kesällä boxerit. Tuo ei tosiaankaan ole mielikuvitukseni tuotosta, koska toteutin tämän pikkarit pois jutun tuossa meidän omalla terassin sohvalla. Tossa ikävää jos teillä ei ole tällaista kesäkivaa. 🥲 sama