Olisitko tyytyväinen tämmöiseen suhteeseen? Riittäisikö se sinulle?
Kysyn ihan mielipiteitä, en kaipaa suhteen tai asioiden parannuskeinoja :)
55+ pari ollaan ja vapaa-aikaa vietetään paljon yhdessä kaiken kivan tekemisen merkeissä ja mainiosti menee, viihdymme toistemme seurassa. Mies ei koskaan kosketa, ei ole koskaan sanonut mitään tunteistaan, eikä muutenkaan osoita että olisimme "pariskunta". Ei siis tee aloitetta seksiinkään, lopetin minäkin, niin nyt 3 kk oltu ilman. Vielä pussailemme tullessa ja mennessä minun aloitteestani ja otetaan päikkärit lähekkäin, mutta siinäpä se.
Kommentit (29)
Ei tuo oikein hyvältä kuulosta tuo seksittömyys.
Mulle ei riittäisi. Paitsi jos kyseessä olisi suhde, joka on alkanut jo nuorena, ja olisi yhteinen elämänkaari + lapset.
Ei ole koskaan sanonut mitään tunteistaan? Onko miehesi mykkä?
En olisi tyytyväinen eikä riittäisi. En itse pitäisi tuota parisuhteena, vaan ystävyytenä. Ja ystäviähän on hyvä olla olemassa.
Siis teillä on kaverisuhde. Ja sinun kannattaisi kysyä ihan itseltäsi, että mikä sinulle riittää ja mitä sinä haluat.
Kuinka pitkä suhde takana, aika oleellista.
Itselle kumppanuus tärkeämpää kuin lääppiminen, kuuskymppisiä ollaan, 15v yhdessä.
En kyllä asuisi tuossa tilanteessa yhdessä. Tapailu on ihan ok.
Ei riittäisi. Yksin on parempi kuin huonossa suhteessa ja aika harva parisuhde on oikeasti hyvä. Viihdyn paremmin itsekseni.
Ihan hyvältä kuulostaa. Nyt olen kyllä naimisissa enkä tuollaisessa tilanteessa.
N63
Ei riittäisi minulle. Itselleni seksi ja kosketus ovat juuri niitä asioita, jotka tekevät ihmissuhteesta parisuhteen. Laskuja voisin maksaa, harrastuksissa käydä ja asuntoa siivota kenen kanssa tahansa.
En silti sano että tuollaisessakaan parisuhteessa olisi mitään väärää. Parisuhteita ja tarpeita on niin erilaisia. Pääasia, jos parisuhteen molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä.
Ei riittäisi. Itselleni hyvä seksi ja läheisyys olisi tärkeimmät asiat alkaa miehen kanssa suhteeseen. Muut suhteen tuomat asiat olisivat ihan kiva lisä, mutta ne saa muistakin ihmissuhteista. -N49
Vierailija kirjoitti:
Vallan hyvin riittäisi. Jos siis en osaisi 55+ iässä kertoa miehelle, mitä haluan ja toivon.
Läheskään kaikki eivät pidä siitä, että heidän reviirilleen tullaan luvatta ja mies voi kuulua juuri niihin, jotka kunnioittavat toista eivätkä halua painostaa läheisyyteen. Kerro mitä haluat, se on helpompi saada kuin olettamalla, että mies lukee ajatukset.
PS. oma mieheni ei koskaan kosketa ilman lupaa, koska olen tehnyt selväksi, että 2000-luvulla nainen ei ole mikään kohde. Parisuhde ei anna oikeutta toisen ihoon.
Huh. Kuulostaa jäätävältä, ettei saisi omaa kumppania koskettaa ilman erikseen kysymättä. Me kosketellaan ainakin niin paljon, että eihän me ehdittäis muuta puhuakaan, jos pitäisi aina kysyä...
Erikoista, jos 55-vuotias mies ei enää tarvi seksiä. Mieheni on yli 10 vuotta vanhempi ja tekee aloitteen seksiin joskus 3 kertaa päivässä, välillä vain aamuin ja illoin. Itse en tee aloitteita enää lainkaan. Ei ole oikein tilaisuutta, kun mies ehtii aina ensin. Toki minun aloitteena voi pitää sitä, että otan mekko päällä pikarit pois ja istun sohvalla reteesti. Mies on alle 10 sek valmis. Pitäisiköhän avaajan testata tämä? 😅
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, jos 55-vuotias mies ei enää tarvi seksiä. Mieheni on yli 10 vuotta vanhempi ja tekee aloitteen seksiin joskus 3 kertaa päivässä, välillä vain aamuin ja illoin. Itse en tee aloitteita enää lainkaan. Ei ole oikein tilaisuutta, kun mies ehtii aina ensin. Toki minun aloitteena voi pitää sitä, että otan mekko päällä pikarit pois ja istun sohvalla reteesti. Mies on alle 10 sek valmis. Pitäisiköhän avaajan testata tämä? 😅
Siinä taas yks setämies mielikuvituksineen. Kuka käyttää enää sanaa pikkarit? Just joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yks setämies mielikuvituksineen. Kuka käyttää enää sanaa pikkarit? Just joo.
Esimerkiksi minä, 39-vuotias nainen o/ En tosin ole tuo kelle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Oli mykkä. Mykkäpaska. Ei sanonut koskaan, että rakastaa tai tykkää.
Ihan villi veikkaus & vinkki, Kannattaisiko ehkä laihduttaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko edes miehensä?
Vallan hyvin riittäisi. Jos siis en osaisi 55+ iässä kertoa miehelle, mitä haluan ja toivon.
Läheskään kaikki eivät pidä siitä, että heidän reviirilleen tullaan luvatta ja mies voi kuulua juuri niihin, jotka kunnioittavat toista eivätkä halua painostaa läheisyyteen. Kerro mitä haluat, se on helpompi saada kuin olettamalla, että mies lukee ajatukset.
PS. oma mieheni ei koskaan kosketa ilman lupaa, koska olen tehnyt selväksi, että 2000-luvulla nainen ei ole mikään kohde. Parisuhde ei anna oikeutta toisen ihoon.