Miksi ei uskalleta sanoa että kimppa-itsari?
Ylen toimittaja hakee taas syytä rakennuksen omistajasta tai vaikka jumalasta, että tytöt putosivat katolta. Mitä tytöt tekivät katolla? Tiesivät varmasti ettei katolle saa mennä. Vahinkoputoamisen estämiseksi oli yli 120cm korkeat laidat. Joka tuolta putoaa, on tehnyt se tahallaan. Tekivätkö tytöt siis kimppa-itsarin?
Ai niin, eihän niin saa sanoa, järkyttävää, lapsiparat....
Tässä linkk ylen artikkeliin: https://yle.fi/a/74-20173478
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
On lottovoitto syntyä Suomen kaltaiseen hyvinvointivaltioon. Ettäs tiedätte.
Niin, ihana asua täällä, kun tiedättehän että naapurissamme on maa, jossa pudotaan jopa ikkunista suostuttelun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sen verran kun luin tuosta, niin sinne autohallin katolle on rakennettu ihan rappuset, jota pitkin sinne voi kulkea viettåmään aikaa. Sitä en tiedä, milllaiset aidat ja kaiteet siellä on.
Pääseehän sinne autollakin joten ei niitä rappusia sinne tarvita mutta ne siinä kuitenkin on vaihtoehtoisena kulkureittinä.
Eivätkö ne alhaalla olleet silminnäkijät nähneet, mitä siellä ylhäällä tapahtui ennen putoamista? Kerrottiin kuitenkin, että kansaa oli näkemässä tilanteen.
Olisiko mahdollista, että toinen on ollut putoamassa, roikkunut kaiteella tms., ja toinen on mennyt auttamaan ja molemmat pudonneet?
Surullinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiaa ei ole vielä selvitetty, miksi mitään huhuja itsemurhista pitäisi laittaa liikkeelle?
Heidän sometiliensä sisältö leviää ympäri nettiä. Aasialainen tumma tyttö sanoo katolla viimeisillä videoillaan englanniksi "Yhtenä päivänä ette enää näe minua" ja vaalea postaillut masentunutta sisältöä.
Eihän nuo vielä itse tekohetken motiivia takaa varsinkaan molemmilta. Ihme sekoilua poliisilta jos tuon perusteella on tehty päätelmät ja julistettu ne vielä tiedotteessakin kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen toimittajan nimestä voi päätellä jo aika paljon kirjoitusten laadusta.
Nimestä riippumatta se laatu on vasemmistolaisfeminististä naistenvoimaannuttamispaskaa.
INCELille kaikki naisiin liittyvä taitaa olla ahdistavaa, kun ei sitä pillua heru patologiselle kiukkupojulle. Se, että totuus ottaa sinua päähän ja on "vasemmistofeminististä", taitaa kääntäen tarkoittaa, että sinun oikeistosovinismiisi sopii paremmin mielikuvitustarinat ja valehtelu.
Onneksi tästä paskapropagandasta päästään nauttimaan koko vuosi kun on TAAS joku YK:n teemavuosi naisten voimaannuttamiseksi. On ne naiset surkeita rääpäleitä kun jatkuvasti ovat erityiskohtelun tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö ne alhaalla olleet silminnäkijät nähneet, mitä siellä ylhäällä tapahtui ennen putoamista? Kerrottiin kuitenkin, että kansaa oli näkemässä tilanteen.
Olisiko mahdollista, että toinen on ollut putoamassa, roikkunut kaiteella tms., ja toinen on mennyt auttamaan ja molemmat pudonneet?
Surullinen tapaus.
Usko jo että kaksoisitsari. Toinen on ottanut vielä vauhtia katolta kun on lentänyt metrien päähän seinästä. Netissä on kuva missä ambulansseja, hoitohenkilökuntaa ja molemmat tytöt peitetty valkoisella kankaalla. Toinen tytöistä on ajotiellä asti.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tyttöjen yhteisestä päätöksestä on paljon keskusteluja eri alustoilla (ml. linkkejä tyttöjen omiin videoihin).
Jep. ITSEMURHA on ITSEMURHA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asiaa ei ole vielä selvitetty, miksi mitään huhuja itsemurhista pitäisi laittaa liikkeelle?
Heidän sometiliensä sisältö leviää ympäri nettiä. Aasialainen tumma tyttö sanoo katolla viimeisillä videoillaan englanniksi "Yhtenä päivänä ette enää näe minua" ja vaalea postaillut masentunutta sisältöä.
Eihän nuo vielä itse tekohetken motiivia takaa varsinkaan molemmilta. Ihme sekoilua poliisilta jos tuon perusteella on tehty päätelmät ja julistettu ne vielä tiedotteessakin kaikille.
Onhan heillä silminnäkijöiden lausunnot, tyttöjen insta- ja tiktoktilit sun muut käytössä ja kun kaikissa samaa materiaalia halusta kuolla. Ihan sama, pääasia että saivat mitä halusivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kummallista kun uutisoinnissa kerrotaan, että poliisi on haastatellut silminnäkijöitä mutta omaisista ei puhuta ollenkaan?
Mua kiinnostaisi kuinka surullinen historia ja huonot olot tytöillä oli, että ajautuivat tuohon ratkaisuun. Onko terveydenhuolto/mt-puolella ollut tiedossa olot?
Vierailija kirjoitti:
Oikea otsikko: "Kaksi neekerityttöä hyppäsi katolta, kuolivat molemmat."
Toinen on vaalea venäläisen näköinen ja toinen thaimaalainen tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sen verran kun luin tuosta, niin sinne autohallin katolle on rakennettu ihan rappuset, jota pitkin sinne voi kulkea viettåmään aikaa. Sitä en tiedä, milllaiset aidat ja kaiteet siellä on.
Pääseehän sinne autollakin joten ei niitä rappusia sinne tarvita mutta ne siinä kuitenkin on vaihtoehtoisena kulkureittinä.
Olisihan se vähän toimimaton parkkihalli, jos autoa ei pääsisi jalkaisin hakemaan. Monissa asukaspysäköintiin tarkoitetuissa parkkihalleissa tosin vaaditaan avainkortti että pääsee sisään.
En tahdo olla enää näkymätön Anna, lähden lentoon. Ja jos mun siivet ei mua kanna, tartun sudenkorentoon. Otan vauhtia katonharjalta, lennän pois näiden pilvien alta. Näen taivaan ja kalat joissa.
Kun laskeudun maahan näkymätön Anna on poissa. 💔
Vierailija kirjoitti:
Surullinen tapaus.
Poliisi on jo kertonut, ettei tapaukseen liity rikosta tai onnettomuutta. Mistä ratakiskosta asia pitää vääntää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta oli kummallista kun uutisoinnissa kerrotaan, että poliisi on haastatellut silminnäkijöitä mutta omaisista ei puhuta ollenkaan?
Mua kiinnostaisi kuinka surullinen historia ja
Asiaa käsittelevillä sivuilla puhutaan että.tumman tytön somessa olisi merkkejä jostain nuorten tietämästä kultista missä on uhrattu eläimiäkin. Erittäin häiriintynyt ja traumatisoitunut pitää olla että haluaa lopettaa elämänsä ilman rankkaa koulukiusatuksi joutumistaustaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikea otsikko: "Kaksi neekerityttöä hyppäsi katolta, kuolivat molemmat."
Eikö ne olleetkaan kantiksia?
Mitäpä tuota salailemaan. Tehty mikä tehty. Olennaista olisikin pohtia mitäpä on ajateltu tehdä tämmöisen tragedian jälkeen, ettei näin tarvis käydä? Mikä siihen on johtanut, että näin kävi? Miten estetään jatkossa se, ettei nuorten ihmisten tarvitse päätyä elämänsä päättämiseen? Ihan aiheellisia ja oleellisia kysymyksiä. Mikä maksaa, että niin moni nuori on elämänhaluton? Tämä ihmeellinen rakkaudettomuus mikä tässä maassa vallitsee, on perin merkillistä ottaen huomioon, että olemmehan maailman onnellisin kansa. Tässä tilanteessa se toki tuntuu ihan pilkan teolta.."Hahhah! Siinäpä teille onnellisuutta!"
Vierailija kirjoitti:
No mikä muu voi olla kyseessä, jos rikos ja onnettomuus ovat poissuljettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Oikea otsikko: "Kaksi neekerityttöä hyppäsi katolta, kuolivat molemmat."
Toinen on vaalea venäläisen näköinen ja toinen thaimaalainen tms.
Julia ja Julia? Hyvin ovat kotoutuneet, itsemurhien osalta.
Maailmanlaajuinen suositus, että ei uutisoida suoraan, jotta muut eivät ota mallia.