Luteita, vai mielikuvitusta?
Avopuolison kanssa meinaa mennä lusikat jakoon, kun kinastellaan siitä onko luteita vai ei.
Huomasin eilen yöpaidan selän puolella kuivuneen veritahran, sekä avopuolison yöpaidassa mustan pisteen, kuin tussin jäljen. Ei kutinaa, ei puremajälkiä, ei ötököitä sängyssä.
No, avopuoliso sanoi että selkäpuolen veritahra johtuisi mun selässä olleesta hyttysenpuremasta, jonka raavin auki, ja hänen paidan pistejälki olisi kuulakärkikynää, koska tahrasta levisi sinistä väriä.
Oon koko päivän imuroinut, ja pessyt 60asteessa niin vaattet kuin lakanatkin, ja huomenna aion soittaa tuholaisfirmalle. Avopuolison mielestä oon vainoharhainen ja kuvittelen.
Voiko vitutukseen kuolla?
Kommentit (23)
Vitutukseen ei voi kuolla, mutta kumppania voi vaihtaa :D
Itellä hajois kasetti samantien, jos toinen ei hetkeäkään viittis ottaa huolta tosissaan. Luteet on aivan saatanasta, ja toivon että teillä ei oo niitä.
T: kaksi vuotta sitten 4kk ludehelvetti, lopulta muutin uuteen asuntoon niin että muuttokuormassa oli puhelin, lompakko, ja päällä olevat vaatteet jotka nekin hävitin sit lopulta. Ei enää koskaan.
Eikö iltapäivälehdissä ole jatkuvasti esitelty keinoja, joilla ludeinfestaation voi paljastaa? Jotain teippijuttuja ym.?
AP tutki sänky (jalat, patja, lakanat, sängyn jalkojen pohjat ja ruuvit, lattialistat, pistorasian kolot, jos ei näy mitään luteisiin viittaavaa niin ota vaikka pienet päiväunet.
Vierailija kirjoitti:
Eikö iltapäivälehdissä ole jatkuvasti esitelty keinoja, joilla ludeinfestaation voi paljastaa? Jotain teippijuttuja ym.?
Ludeansoja on olemassa, ap vois ostaa niitä.
Tulitteko juuri lomamatkalta vai mitä ihmettä nyt?
Vierailija kirjoitti:
Tulitteko juuri lomamatkalta vai mitä ihmettä nyt?
Ei
T: AP
Eikö luteisiin tepsisi mikään luonnonmukainen eko keino? Eikö hämähäkit pyydystä niitä vai miten on? Tai joku muu ihmiselle vaaraton punkki? Mietin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö luteisiin tepsisi mikään luonnonmukainen eko keino? Eikö hämähäkit pyydystä niitä vai miten on? Tai joku muu ihmiselle vaaraton punkki? Mietin vaan.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
oot vainoharhainen
ei lutikat voi jäädä huomaamatta keneltäkään
Mistä tiedät? Miten olet itse huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Asuintalossani oli luteita ja sen takia kötöstin sängyn jalkoihin ip-lehtien esittelemiä teippijutskia. Kun torjuntafirman ludetarkastaja tuli tarkastukselle, se silmiä pyöritellen tuumasi niitten olevan täysin huuhaata.
No ei ole luteita, jos ei ole ihossa puremajälkiä. Tai edes selvästi enemmän muita jälkiä kuin yksi raavitun itikanpiston kohdalla paidassa oleva veripisara. Ei ole rakettitiedettä. Järkiinny ennen kuin menetät parisuhteesi.
Tutki sänky, lattialistat ja pistorasia, jos ei näy mtn älä raavi sitä hyttysenpuremaa ja sano miehelles ettei vaatteisiin pidä piirtää
En parista veritahrasta vetäisi nyt tuollaisia johtopäätöksiä. Johan tuollainen syntyy jos raapaisee väärästä paikasta. Jos taas alkaa enemmänkin ilmaantumaan niin sitten olisin huolissani.
Ei jää yhteen pilkkuun.
Joten lopeta sekoilu.
Tule uudestaan huuteleen kun on sata + pilkkua.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla sellaisia. Eikä tavalliset Raidit ja vastaavat myöskään niitä kauheasti hetkauta.
Siis yhden verta vuotaneen näppylän takia?
Luulin itse olevani vainoharhainen ötököiden suhteen, mutta helpottavaa huomata, että olen aloittajaan verrattuna ihan normaalien kirjoissa 😃
oot vainoharhainen
ei lutikat voi jäädä huomaamatta keneltäkään