Luteita, vai mielikuvitusta?
Avopuolison kanssa meinaa mennä lusikat jakoon, kun kinastellaan siitä onko luteita vai ei.
Huomasin eilen yöpaidan selän puolella kuivuneen veritahran, sekä avopuolison yöpaidassa mustan pisteen, kuin tussin jäljen. Ei kutinaa, ei puremajälkiä, ei ötököitä sängyssä.
No, avopuoliso sanoi että selkäpuolen veritahra johtuisi mun selässä olleesta hyttysenpuremasta, jonka raavin auki, ja hänen paidan pistejälki olisi kuulakärkikynää, koska tahrasta levisi sinistä väriä.
Oon koko päivän imuroinut, ja pessyt 60asteessa niin vaattet kuin lakanatkin, ja huomenna aion soittaa tuholaisfirmalle. Avopuolison mielestä oon vainoharhainen ja kuvittelen.
Voiko vitutukseen kuolla?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö luteisiin tepsisi mikään luonnonmukainen eko keino? Eikö hämähäkit pyydystä niitä vai miten on? Tai joku muu ihmiselle vaaraton punkki? Mietin vaan.
Eipä taida olla sellaisia. Eikä tavalliset Raidit ja vastaavat myöskään niitä kauheasti hetkauta.
Kyllä Raidin torakkamyrkky niihin tepsii mutta niiden itse myrkyttämällä hävittäminen vaatii kyllä paljon vaivannäköä.
Ei vielä kannata hermostua, odotelkaa nyt jonkin aikaa ja nukkukaa siinä missä yleensäkin. Kyllä niitä puremajälkiä yleensä viikossa viimeistään on tullut jolloin ei jää epäselväksi onko lutikka vai ei.
Ymmärrän sinua ja toivottavasti pystyt jotenkin rentoutumaan, kun olet selvinnyt pyykki siivous rumbasta. En kuitenkaan kertomasi perusteella myöskään usko olevan luteista kyse. Mutta kun se pelko iskee niin siitä on vaikea päästä yli. Kokemusta samantapaisesta.