Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämistä?

Vierailija
20.07.2025 |

Onko se pettämistä, kun puoliso aloittaa uuden suhteen avioeron harkinta-aikana? Aloittanut uuden suhteen pari kuukautta kotoa pois muuttamisen jälkeen.

Puolison mielestä kyse ei ole pettämisestä, koska me ollaan erottu. Mä en näe asiaa ihan noin. Ollaan edelleen virallisesti naimisissa. Harkinta-aikaa yli puolet 6 kuukaudesta jäljellä. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tai ei, miksi edes pohdit ?

Vierailija
2/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa itsesi kaljuksi ja laita mobilaattia koko tuubi päähäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitusosoite:

Vierailija
4/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tai ei, miksi edes pohdit ?

Mietinpä vain mitä mieltä muut ovat. Itse koen sen vääränä. Jonkinlainen erorauha olisi pitänyt olla. Sekä puolison, että sen uuden taholta. 

Vierailija
5/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Siinä vaiheessa on eropäätös tehty. 

Vierailija
6/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pisti paremmaksi kuin sun mies. Hän hommasi jo avioliiton aikana uuden naisen ja muutti kämpästämme pois heti, kun oli ilmoittanut haluavansa eron. Täytti vielä omin päin itse avioerohakemuksen ja se tuli mulle tiedoksi postiluukusta. Oli samantien tuon uuden naisen luona, myös koko sen 6 kk harkinta-ajan. Avioliittomme kesti sentään 16 vuotta, että silleen.

Vierailija
7/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajuat, että sun miehellä oli toi nainen jo ennenkuin hän muutti pois? 

Vierailija
8/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä. Minä en koe pettämiseksi sitäkään, kun suhteeni alkoi ennen kuin olin ilmoittanut avioerohaluni exälle. Ex kun oli tehnyt selväksi ettei suhde kiinnosta. Ei meillä ollut mitään suhdetta enää, vaan pelkkä avioliitto paperilla. 

Vierailija
9/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän väittää, että ei ollut, että olivat vain ystäviä. Suhde syveni hieman myöhemmin. Mutta enpä minä totuutta tiedä. 

Vierailija
10/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ap kertoi sukupuolensa?

Vierailija
11/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas koen, että harkinta-aika on syystä. 

Vierailija
12/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas koen, että harkinta-aika on syystä. 

Jonkinlaista kunnioitusta parinkymmenen vuoden suhteen ja avioliiton jälkeen. Nyt jo haluaisi esitellä uuden lapsillemme. Sitäkin pohdin, että liian aikaista. Uskoisivatko he, että ero johtui muista syistä kuin uudesta henkilöstä?

Vierailija
13/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettämistä, koska hänellä on ollut tuo suhde jo teidän suhteen aikana. Mutta siitä huolimatta unohda koko tyyppi. Ei ole sun arvoinen!

Vierailija
14/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle avioliitto ei ole pelkkä paperinpala, niin kuin monelle täällä kirjoittavista vaikuttaa olevan. Avioreo tulisi myös prosessoida ennen kuin ryntää uuteen suhteeseen, jos sen haluaa kestävän. Mut joo puolison valinta käyttäytyä näin. Löytää sen vielä edestään, tavalla tai toisella. . 

Vierailija
15/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän väittää, että ei ollut, että olivat vain ystäviä. Suhde syveni hieman myöhemmin. Mutta enpä minä totuutta tiedä. 

Paskapuhetta! Todellakin heillä oli suhde jo avioliittonne aikana. Ei normaalisti ystävästä tule yhtäkkiä rakastettua muutamassa kuukaudessa. Hei haloo nyt.

Vierailija
16/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pettämistä, koska hänellä on ollut tuo suhde jo teidän suhteen aikana. Mutta siitä huolimatta unohda koko tyyppi. Ei ole sun arvoinen!

Matkalla olen parempaa kohti, mutta lasten takia tekemisissä oltava. Tiedän, että ei ole minun arvoiseni. Ehkä löytänyt itselleen sopivamman. 

Vierailija
17/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitokseen kiihottavaa tuo minusta olisi! Niinkuin moni tässä jo sanoi, ei tuo suhde ole alkanut vasta äsken, ovat panneet jo pitkään! Kuumaa!

T. Aviomies 

Vierailija
18/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette eronneet eli mikään sen jälkeen ei ole pettämistä. En ole ikinä kuullutkaan, että jonkun mielestä pitäisi harkinta-aikana himmailla. Monille harkinta-aika on puhdas muodollisuus ja asia on selvä. Mutta se on kyllä todennäköistä, että uusi suhde on ollut jo vireillä liittonne aikana. Puolisollesi ero on ilmeisesti ollut jo pitkään todellisuutta. Sinä tulet jälkijunassa. 

Vierailija
19/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa ap kertoi sukupuolensa?

Siinä kohtaa kun kertoi, että toisella on uusi kumppani jo muutamassa kuukaudessa, jonka kanssa on sitä ennen ollut muka kaveri. Vain miehet toimivat noin pitkän avioliiton päätteeksi eli uusi on jo katsottuna ennenkuin voi edes erota.

Vierailija
20/43 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette eronneet eli mikään sen jälkeen ei ole pettämistä. En ole ikinä kuullutkaan, että jonkun mielestä pitäisi harkinta-aikana himmailla. Monille harkinta-aika on puhdas muodollisuus ja asia on selvä. Mutta se on kyllä todennäköistä, että uusi suhde on ollut jo vireillä liittonne aikana. Puolisollesi ero on ilmeisesti ollut jo pitkään todellisuutta. Sinä tulet jälkijunassa. 

Lain silmissä jos puolisoni kuolisi tänään, niin olisin leski, en vielä ex-vaimo. Siihen peilaten voisi pettämisenä pitääkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi