Mitä sulla on ruoaksi tänään?
Kommentit (67)
Minä söin just kana-taco salaatin ja proteiinijuoman
Illalla teen tofu-kasvis-wokin täysjyvänuudelilla
Uusia perunoita, kantarelli-kermakastiketta, grillattua makkaraa ja salaattia
Lounaaksi jämiä eli jääkaapin tyhjennystä: grillimakkara, jauhelihapihvi, oliiveja, tsatsikin loput, tomaattia. Illalliseksi tilaan ehkä pizzan.
Tosi raskaita ruokia porukat syö helteellä. Makaronilaatikko, lihapullat.. eikö ne ole talviruokaa?
No en tiedä onko meidänkään niin kevyttä: itse yrttimarinoitua possun ohutleikettä, uusia perunoita (seassa yrttejä ja voita), punasipuli-tomaatti-basilika-timjami salaatti.
Tarkkaavainen ehkä huomaa, että tulin kylväneeksi hiukan liikaa yrttejä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi raskaita ruokia porukat syö helteellä. Makaronilaatikko, lihapullat.. eikö ne ole talviruokaa?
No en tiedä onko meidänkään niin kevyttä: itse yrttimarinoitua possun ohutleikettä, uusia perunoita (seassa yrttejä ja voita), punasipuli-tomaatti-basilika-timjami salaatti.
Kuinka se sinun elämääsi vaikuttaa mitä ja miten muut syö?
Meillä on kalakeittoa tänään.
Säkkijärven polkkaa . Sehän on paikkakunta minkä venäjän kansalaiset varasti CCCP neuvostoliittolaiset. Meillä ei kyllä ole ketään tuttua eikä sukulaista joka olisi sieltä ollut kotoisin , mutta vääryys on aina vääryyttä. Silmä silmästä Säkkijärvi säkkijärvestä Mooses. Joku on käynyt ihmisten kimppuun syyttäjällä järjettömyyksiä väärin . Hävetkää syntejänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin mummina tein lapsille lihapullia ja uusia perunoita sekä salaattia. Itse join jääkahvin, ei vain maistu mikään näin kuumalla. Aamun munakkaalla pärjään kyllä näin. Grillataan jotain sitten, kun lapset on menneet kahdeksalta nukkumaan.
Miksi grillaatte vasta lasten mennessä nukkumaan, outoa?
Koska lapset ovat niin pieniä, etteivät tarvitse mitään grilliruokaa. Lihapullatkin teen pienille sopivan (suolattoman version). Ja koska näin kuumalla ei huvita ennen iltaa grillata ja lapset menevät aikaisin nukkumaan. Ylipäätään meillä on tapana syödä myöhäinen illallinen. Kyllä he sitten isompina ehtivät grillailuun mukaan. Nyt tehdään kaikkea muuta kivaa heidän kanssaan, esim. leikitään vesileikkejä.
Parsakaali-pinaattikeittoa, porkkana-kurpitsakeittoa ja kukkakaali-savuporokeittoa. Pakkasesta lämmittelen, lisäksi ruisleipää, krutonkeja tai raejuustoa keitosta riippuen.
Älkää päästäkö niitä koteihin. Ne varastaa heti ruokia kaapista. Vaatteita. Ovilla on käynyt venäjän ja Viron kielisiä pyytämässä pääsyä yöksi. Niillä on omat.
Vierailija kirjoitti:
Lounaaksi jämiä eli jääkaapin tyhjennystä: grillimakkara, jauhelihapihvi, oliiveja, tsatsikin loput, tomaattia. Illalliseksi tilaan ehkä pizzan.
Ahmatti joutuu lihavuus leikkaukseen tästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä söin just kana-taco salaatin ja proteiinijuoman
Illalla teen tofu-kasvis-wokin täysjyvänuudelilla
Ilman muuta kana onkin kasvis.
Venäläinen nainen huuteli viraston tiloissa. Ollaan menossa Venäjälle tässä , Lottia ollaan. Huuteli ihmisille.
Monet syö juustoja koska se on kasvis. No se on eläintä. Kala myös. Syökää mitä huvittaa. Hyvin kohtuullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se sinun elämääsi vaikuttaa mitä ja miten muut syö?
Meillä on kalakeittoa tänään.
No eihän se vaikutakaan. Kiinnostuin vain, kun väsäilen viikon ruokalistaa. Ja kyllä kesällä kaikki tuhdimpi on meillä no no. Kasviksia yritän saada listalle, nyt kun niitä on.
🍺🍺🍺🍺