Yleistynyt ahdistushäiriö on vittumaisin sairaus, mitä tiedän.
Mistään ei saa mitään muuta apua, kuin lääkkeet. Kun yrittää saada esim. terapiaa, niin saa jatkuvasti kuulla vain, että "Valitettavasti mikään muuta hoitoa ei voida antaa. Ainoastaan lääkkeitä". Mistään ei mitään muuta apua saa. Esim. terapiaa ei saa. Siitä saa kuulla vain, että "Valitettavasti mitään muuta hoitoa ei ole olemassa, kuin lääkkeet".
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ei voi parantua.
Terapia ja lääkkeet - historiaa.
Lopetin rauhoittavat lääkkeet ns seinään. Alkoholinkäyttö lähes nolla.
Ero puolisosta. Erakkous 97%.
Lihominen +10kg, koska en liiku yhtään. Nukun koko ajan. Mikään ei tunnu miltään.
Elämä on valintoja.
Kaikella on hintansa.
Mä myös eronnut huonosta suhteesta. Mulla meni pari vuotta kun lopetin lääkkeet seinään, että sai voimavaroja tehdä asioita, vieläkään neljän vuoden päästä en pysty mitään töitä tai opiskelua suorittaa, kun arki on yksi suoritus. Mutta pitää olla armollinen itselleen.
Älä länkytä. Jos vanhemmat ja/tai muut aikuiset ovat syyllisiä ihmisen rikkomiseen, ei siinä terapialätinät auta. Ei lääkketkään auta, mutta niillä saa tukevasti turrutusta tarvittaessa, että jaksaa elää. Lopetin lääkkeet uhkarohkeasti ns seinään 1.5 vuotta sitten. Nyt elän pitkästä aikaa raakaa todelisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vaan rämpiä läpi ja siedättää itseään. Tiedän, koska olen koko elämäni tätä sairastanut. Lääkkeisiin turvautuminen ei välttämättä auta, koska silloin kohtaat asiat lääkkeen turruttamana.
Hätätapauksissa bentso toimii. Se vaikuttaa hetken ja tuo turvaa pelkällä olemassa olollaan. Propral on myös hyvä, jos jännittää.
Muut lääkkeet jättäisin.
😄
Kyllähän vanhemmat saavat vastata lapsen terveydenhuollosta. Mä en ikinä voisi pakottaa omaa lasta syömään lääkettä, jota ei halua, ellei olisi todella paljon ongelmia, esimerkiksi olisi jo yrittänyt itsaria.