Mitä ajattelet miehestä, joka ei käytä hajuvettä/partavettä eikä sellaisia omista?
Kommentit (29)
Hyh, pahalle haisevat, tunnen pari sellaista. Onneksi oma mies on aina ymmärtänyt käyttää dödöä ja tuoksuja.
Fiksu. Puhdas pitää tietenkin olla ja hyvännäköinen.
Onko sellaisia miehiä Suomessa vielä..?
Täytyy tunnustaa että en ole koskaan käyttänyt hajuvettä enkä edes tunne yhtään miestä joka supsuttelisi chanel vitosta korvan taakse. Siitä financen nikosta en kyllä ole ihan varma
Voimakkaasti tuoksuva mies on etova. Onneksi oma mies ei tarvitse edes deodoranttia. Varmaan ainoa ihminen maailmassa, joka ei haise hielle.
Mä tykkään siitä, että mies käyttää hyviä tuoksuja. Ostan niitä itsekin miehelleni lahjaksi.
Ällöttävää jos mies haisee ja hikoaa kuin porsas eikä peseydy. 🤮 ja sit just noi tyypit kuvittelee olevansa naisten unelmia
Tuossahan tuo haisee. Ei käytä edes deodoranttia. Totta puhuakseni hän haisee harvoin hieltä, vaikka ei käytä muuta kosmetiikkaa kuin partavaahtoa ja palasaippuaa. Itse haisen useammin hieltä, vaikka käytän dödöä.
Pidän tuoksuista, mutta miehelle on turha ostaa, kun jäävät vain kaappiin happanemaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sellaisia miehiä Suomessa vielä..?
Miten niin vielä?
Turha väkevillä hajusteilla ja haitallisilla kemikaaleilla läträäminen ei ole yhtään fiksua miltään kannalta. Fiksut miehet ei niitä käytä.
Joskus teinipoikana kokeilin lahjaksi saatuja partavesiä, mutta en pitänyt. En pidä yleensäkään vahvoista hajusteista.
Tietenkään tosimies ei käytä hajuvesiä. Se on neitimäisten ja homojen hommaa. Partavesiä jotkut, mutta siis epäfiksut. Ne on jotain keikaroivia koreilijoita.
En siis käytä. Omistan kyllä koska niitä lahjaksi on joskus saatu. Yhä lähes täydet putelit niitä teiniaikojen kokeilulitkuja tallessa suoraan 90-luvulta. Voisin harkita luopua, koska varmaan en tartte niitä jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävää jos mies haisee ja hikoaa kuin porsas eikä peseydy. 🤮 ja sit just noi tyypit kuvittelee olevansa naisten unelmia
Miten liittyy aiheeseen?
Voin luvata että peseytymätön hikinen porsas ei yhtään paremmaksi muutu vaikka lisäisi hajukudelmaan viellä kallista hajustetta. Ehkä kamalampaa vaan.
Omalta mieheltäni löytyy kaapista deodorantti, jota hän käyttää silloin, kun menee tilanteeseen, missä stressihiki saattaa nousta pintaan.
Itselläni on myös hajusteeton deodorantti tällaisten tilanteiden varalle.
Arvostan sitä etteivät miehet tai naisetkaan tuoksu tai haise voimakkasti. Mikäli ihmiset pitävät huolta omasta ja vaatteidensa puhtaudesta, niin mielestäni tuollaisille kemiallisille hajusteille ei ole varsinaista tarvetta ainakaan normaalissa kanssakäymisessä. Monet erilaisia hajusteita arjessaan käyttävät ihmiset vaikuttavat valitettavasti turtuvan niihin, joten heistä usein haistaa jo etäämmältäkin sekä käyttämänsä hajustetut pyykinhuuhteluaineet että haju- ja partavedet.
Miehet etenkin saattavat haista ihan häiritsevän omituiselle, jos pyykin huuhteluaineessa on ollut vaikkapa laventelia tai vastaavaa (puolison valitsema) ja siihen sekoittuu vielä jokin deodorantti ja partavesi.
Pahinta on se, kun vaatteet haisee pyykinpesuaineelle ja huuhteluaineelle (molemmat eri tuoksuja). Lisäksi mies on pessyt itsensä suihkussa voimakkaasti tuoksuvalla "miesten" suihkusaippualla. Sen jälkeen hän laittaa kainaloon deodoranttia, hiuksiin hiuskemikaaleja ja lisäksi partavettä, kaikki eri tuoksuja. Aika tyrmäävä.
Vierailija kirjoitti:
Arvostan sitä etteivät miehet tai naisetkaan tuoksu tai haise voimakkasti. Mikäli ihmiset pitävät huolta omasta ja vaatteidensa puhtaudesta, niin mielestäni tuollaisille kemiallisille hajusteille
Tajusin kerran kuudelta aamulla lentokentällä että unohdin laittaa suihkun jälkeen deodoranttia kainaloihin kun olin koomassa neljän tunnin unien jälkeen.
Mukana oli pikkupullo käsidesiä joten sitä kainaloihin enkä haissut pitkän lennonkaan jälkeen miltään.
Ne oikeasti vaikuttavat aineet ovat alkoholia tai alumiinisuoloja eivätkä hajusteet vaikuta deodorantin toimintaan mitenkään. Ainakaan positiivisesti.
Huomasin jo teininä että monet purkissa hyvältä tuoksuvat voimakkaat hajusteet sekoittuvat aika etovan tuoksuisuksi kuumissa hikisissä kainaloissa.
Parhaat deodorantit ovat itse asiassa hyvin miedon tuoksuisia ja ainakin minulla sitrusöljyjä tms sisältävät toimivat parhaiten kun yritän välttää nykyään antioerspirantteja jotka saavat kainalot kutiamaan (alumiinisuola).
En niin yhtikäs mitään ajattele. Ei kuulu mulle.
mites naiset sillille ja valkovuodolle "tuoksahtavat"?
Vierailija kirjoitti:
taas toi klassikko-olettamus eli jos ei käytä hajuvettä/partavettä = ei peseydy eikä käytä dödöä.
Tylsää minusta