Kaikki tietävät naisten oikeudet, mutta onko olemassa myös miesten oikeuksia?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeus elämään on ihmisoikeuksista suurin. Muistakaa tämä, te naisten oikeuksista puhujat.
Tämä. Kunhan se elämä on naisen ulkopuolella. Siihen asti se on osa naisen elämään eli naisen päätettävissä. Siirryttyään naisen kehon ulkopuolelle, sillä on oikeus omaan elämään.
Olen eri mieltä. Ihmiselämä on jo saanut alkunsa, kun se on vielä naisen sisällä.
Se on kuitenkin vielä naisessa kasvava loinen, josta nainen päättää, antaako sen kasvaa sisällään. Sen jälkeen, kun se on ulkona naisesta, sillä on oikeus OMAAN elämään.
Ai niinkuin "your body, my choice".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeus elämään on ihmisoikeuksista suurin. Muistakaa tämä, te naisten oikeuksista puhujat.
Tämä. Kunhan se elämä on naisen ulkopuolella. Siihen asti se on osa naisen elämään eli naisen päätettävissä. Siirryttyään naisen kehon ulkopuolelle, sillä on oikeus omaan elämään.
Olen eri mieltä. Ihmiselämä on jo saanut alkunsa, kun se on vielä naisen sisällä.
Se on kuitenkin vielä naisessa kasvava loinen, josta nainen päättää, antaako sen kasvaa sisällään. Sen jälkeen, kun se on ulkona naisesta, sillä on oikeus OMAAN elämään.
Ei ole. Se on
Kyllä kiinnostaa. Arvostan suuresti heitä, jotka nostavat äänensä ja puolustavat niitä pieniä ihmisiä, jotka eivät itse siihen vielä kykene.
Joo, tämä on jännä ilmiö.
Äiti on hoitanut lähes yksin lasta ensimmäiset 5 vuotta ja, jos esimerkiksi tulee, isä haluaa lähivanhemmuuden/ "vetovastuun", mutta todellisuudessa isä ei tiedä lapsen hetua, allergioita, kavereita, luonnetta, lempijuttuja, hyvä kun nimen osaa sanoa. Äiti taas osaa sanoa nuo kaikki kuin apteekin hyllyltä ja on kiinnostunut enemmän lapsensa asioista.
Ei sillä, isyyden rima on niin alhaalla, että kakka äitikin olisi 10/10 isänä.