Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paljasti pettäneen 20v sitten

Vierailija
20.07.2025 |

Meillä yhdessä eloa jo takana 23 vuotta ja vihkipäivä sovittiin nyt pitkän yhdessä olon jälkeen. Lapsetkin jo isoja (16v ja 20v)

2viikkoa ennen vihkimistä mies paljasti pettäneensä 20vuotta sitten. Pettämisen kohde oli ystäväpariskunnan nainen jota mieheni oli pannut tämän miehen edessä kännissä ollessaan. Tämän seurauksena miehen ja kyseisen pariskunnan tietkin jälkeenpäin erosivat (syy silloin minulle kerrottuna naisen miehen alkoholismi).

Ajatukseni nyt pahasti jumissa, aiemmin arvostin juuri mieheni moraalia ja oikeudemukaisuutta asioissa sekä rehellisyyttä. Miten voi ystävänsä puolisoa mennä panemaan ja vielä ystävän edessä ja sanoa minulle, että meillä meni silloin heikosti eli syyksi minut. Paljastuksen jälkeen oli kuin ei olisi kertonut mitään, seksiäkin kinusi heti..

Vuosien aikana meillä ollut hyvä suhde, paljon yhdessä oloa, seksiä reilusti ja hellyyttä. Vakaat työt ja elämä mutta nyt ahdistaa vaikka tapahtuneesta jo niin kauan. Miksi edes piti tästä sanoa jos tähänkin asti oli tapahtuneesta vaiennut? Mieheni ystävät myös tapahtuneesta olleet tietoisia..

Nyt naimisiinmeno ei tunnu oikealta hetkeltä. 

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa te ristiinnussijatvittuun tästä ketjusta. Olette saastaa.

Vierailija
62/85 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on hyvä osoitus siitä, että jos mokaa jotain, niin älä missään nimessä kerro asiasta. 

Itse parisuhteessa, jossa luottamus perustuu siihen, että asioita ei peitellä eikä salailla. Oli mitä oli, meni miten meni. Monilla ei vaikuta olevan sama tilanne.

Jos ei ole ollut munaa tunnustaa heti mitä tapahtui, niin on ihan turha jätkä. Eli sun kuvailema tilanne on aivan eri planeetalta kuin ap:n tilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuntuu olevan koolla virheettömiä ihmisiä, joille ei ole koskaan voinut käydä mitään moitittavaa.

Vierailija
64/85 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuntuu olevan koolla virheettömiä ihmisiä, joille ei ole koskaan voinut käydä mitään moitittavaa.

Virheitä tekevät kaikki ja virheen voi saada anteeksi, mutta epärehellisyyttä en hyväksy.

Vierailija
65/85 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua ihmisiä, joiden mielestä 20 v sitten tehty juttu on mitätön. Minusta se on pahempi, että on vielä itse teon lisäksi kusetettu 20 vuotta. Vrt viime viikonloppuna sattuneen haurahduksen voisi antaakin anteeksi, jos nyt tunnustaisi.

Ainakin voisi valita, haluaako jatkaa yhdessä.

Vierailija
66/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli mies petti toisen lapsen syntymän aikoihin. Eipä yllätä. Taisi olla seksiä silloin aika vähän tarjolla?

Koitapa itse punnertaa perseestäsi vesimelonin kokoinen möhkäle...Ehkei seksi hirveästi kiinnosta kun on pillu jauhelihana alatiesynnytyksen jälkeen, kipuja ja tilattu. Ja pitäisi vielä miestä tyydyttää kipeänä ja väsyneenä 😅

Vierailija
67/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies petti toisen lapsen syntymän aikoihin. Eipä yllätä. Taisi olla seksiä silloin aika vähän tarjolla?

Koitapa itse punnertaa perseestäsi vesimelonin kokoinen möhkäle...Ehkei seksi hirveästi kiinnosta kun on pillu jauhelihana alatiesynnytyksen jälkeen, kipuja ja tilattu. Ja pitäisi vielä miestä tyydyttää kipeänä ja väsyneenä 😅

Onko sulla muka ollut joku anaalisynnytys?

Vierailija
68/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tuossa ei ole edes pettäminen vaan se että asiaa on salailtu 20 vuotta...

Miten tuollaiseen mieheen pystyy enää ikinä luottamaan?

Vierailija
69/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vieraan naisen paneminen salaa on hiukan pahempi homma. Ei mene enää moitittavaa kategoriaan.

Vierailija
70/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla muka ollut joku anaalisynnytys?

Oletko koskaan synnyttänyt alakautta? Jos et niin pidä saasta turpasi kiinni

Vierailija
71/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta sitten. Mitä merkitystä?

Sika valehteli ja pimitti totuutta 20 vuotta! Mitä muuta mahtaa pimittää? 

Vierailija
72/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Mies ei olisi saanut paljastaa tuota. Halusi keventää omaa mieltään seuraamuksista viis.

Vierailija
73/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi joku aika sitten silleen, että tuttavapariskunnan mieheltä kilahti puhelimeen kohtelias kysymys. Me haluttais kokeilla kolmenkimppaa ja mietittiin, että voisitkohan sä tulla meille kaveriksi.

Näytin viestiä vaimolle. Vastaus kuului pienen hymyn kera; tottakai sun täytyy mennä! Sä haaveilet tuosta ja mä en ole tollaiseen innokas.

Menin - ja oli hieno ilta. Vaimo kyseli sitten vaan, että oliko hyvä reissu? Ja hymyili ja halasi. Kertoi, että tekee mitä vaan parisuhteen eteen ja haluaa, että ei ole rajoite mun vieteille, sen kerran kun tällainen tilanne aukeaa.

Tässä iso syy, että ollaan yhdessä. Ollaan oikeasti avoimia ja puhutaan asioista kursailematta. Ja suon hänelle ilomielin samantapaiset tilanteet, jos kohdalle sattuu.

Juujuu 😆 Setämiehen fantasiat vol 985

Vierailija
74/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen jo tarpeeksi paha. Mutta että salasi asian 20 vuotta...Ei jatkoon. Voi salailla paljon muutakin, ei ole millään tasolla luotettava mies

Vierailija
75/85 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnäriltä kapakkiin ja turpa täyteen ja olin vietävissä ja vedin yön isotissistä blondia eikä se meidän liittoa huonommaksi tehnyt

Vierailija
76/85 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle selvis että vaimo on nussinu puolta kylää  ja yhtä silloista kaveriani, myös sen reilu  parikymmentä vuotta sitten.  Vähän paska fiilis kun mäkeenhän minä olisin sen silloin heittänyt jos olisin tiennyt mutta sen jälkeen on kuitenkin perhe perustettu ja aikuisten elämä vakaaksi rakennettu.  Eihän ne teot tänä päivänä mihinkään vaikuta mutta eihän tätä päivää olisi tullut jos olisin tiennyt.

M45

Tämän takia yhtäkään naista ei tule kohdella mitenkään erityisesti, ei vaikka synnyttäisi lapsesi.

Kuten ei yhtäkään miestäkään, suurin osa kun heistä on pohjasakkaa.

Vierailija
77/85 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 vuotta sitten katselin hieman pitempään naapurissa asuvan naisen persettä. Menin tunnunustamaan tämän kauhean asian nyt vaimolleni, joka tuolla jo pakkaa tavaroitaan loukattuna.

Hankkikaa nyt jumalauta elämä! Vai eikö ap käsitä, että elät sitä ainokaistasi juuri tässä ja nyt, et 20 vuotta sitten?

:D

Vierailija
78/85 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jostain syystä panikoi naimisiinmenoa, ja pullautti tuollaisen sammakon. Käytös kertomisen jälkeen on paljon puhuva. Tai sitten on ollut joku vähän liian iso ihastus töissä tms, josta tuntee syyllisyyttä ja koitti keventää omaatuntoa tunnustamalla tuon vanhan. 

Voimia ap, tosi ikävä tilanne. En kyllä tiedä miten itse pääsisin yli, nimenomaan tuo 20 vuotta että ei ole kertonut. Olisi pitänyt jättää kertomatta, tuo oli vain ja ainoastaan itsekäs teko mieheltä.

Vierailija
79/85 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta. Ehkä on jäänyt tapaus vaivaamaan ja piti tunnustaa ennen naimisiinmenoa. Puhdistaa pöytä.  Lie ollut 20 vuotta pettämättä. On niitä huonompiakin vaihtoehtoja tarjolla.

Onko mielestäsi ap:n pöytä nyt tyhjä ja mikään ei vaivaa kun on saanut kuulla asiasta? Miksi vain toisen pöydällä on merkitystä?

Vierailija
80/85 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinkin, mutta jos pettämisestä on jo 20 vuotta aikaa, niin helpompi pala kuin saada tietää, että just eilen petti. Se on sitten jo pahempi juttu. 

Ei pitäisi menneitä kauheasti märehtiä, ja ehkä miehen ei kannata vanhoilla päivillään kertoa vaimolleen jostain 60 vuoden takaisesta yhdestä pettämisestä, jos se otetaan noin vastaan. Kun se näyttää siltä, että se on ihan sama onko jokin juttu tuore vai sata vuotta sitten tapahtunut. "

Luepas nyt oma tekstisi uudestaan. Ensin väität, että 20 vuotta pettäminen on helppo asia ja heti perään itket sitä, että tieto siitä otetaankin huonosti vastaan. 

Eikö tuo just kerro siitä, ettei pettäminen ole koskaan (useimmille) helppo asia? Sinä itse vain yrität pestä asian villaisella väittämällä, että toisenkaan ei pitäisi siitä enää välittää. Ei sinua kiinnosta toisen ihmisen oma ja aito mielipide. Sinä yrität päättää asian hänen puolesta. 

Sitten tekopyhästi katkeroidut, kun toinen ei ajattelekaan samoin kuin sinä. Kukaan ei käske pettämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan