Vieläkö päivität Facebookiin elämääsi?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
En, poistin tilin viime vuonna enkä kadu. Facebookin aika päättyi jo viitisen vuotta sitten. Nyt enää yksinkertaisimmat ja mieleltään epätasapainoisimmat ihmiset päivittävät sinne yhtään mitään.
Niinhän te teitte alun alkaenkin.
Kahdeksan vuotta sitten viimeksi. Sen jälkeen en ole edes käynyt Facessa.
Miten niin vielä? Ei kuulu mun tapoihin.
Välillä laitan jotain ja seuraan päivittäin muiden päivityksiä.
Harvoin. Tili on olemassa lähinnä eri ryhmien takia.
Muutaman kerran vuodessa saatan laittaa jotain. Koko ajan vähemmän
Poistuin suuren joukkopaon mukana vuonna -22. Alkoi olla vanhusten kukkakuvia täynnä ja oman ikäiset lähti menee. En ole katunut. Yllättävän tarpeeton.
Lopetin kun toimitusjohtajasta tuli magalainen.
Vierailija kirjoitti:
En, poistin tilin viime vuonna enkä kadu. Facebookin aika päättyi jo viitisen vuotta sitten. Nyt enää yksinkertaisimmat ja mieleltään epätasapainoisimmat ihmiset päivittävät sinne yhtään mitään.
Käyt siis kuitenkin lukemassa niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sun kaverit ja sukulaiset yksinkertaisia ja mieleltään epätasapainoisia?
Todella harvat ovat. Suurin osa ei ole, eivätkä enää päivitä yhtään mitään. Edelleen ovat tosielämässä fiksuja ihmisiä kuten ennenkin ja pidetään yhteyttä muilla tavoin. Mites sulla?
Minä en ole ollut koskaan facessa eikä minulla ole ollut mitään muitakaan tilejä. Jotkut tuttavistani ovat facebookissa. Ovat kyllä oikein fiksuja ihmisiä.Kirjailija, yritysjohtaja, yksi kansanedustaja, aikaisemmin ministeri. Julkisuuden ihmisiä.
En postannut enää mitään vuosiin faceen, lähinnä marketplacen ja kirppariryhmien takia siellä olin. Marketplaceen sain mysteeribannit, ja kun mitään vastauksia mistä hyvästä bannit sain ei kuulunut, niin poistin tilini pysyvästi.
Instagram on korvannut facebookin
Ensin pitäisi varmaan liittyä kyseiseen järjestöön
En. Poistin sovelluksen, mutta kai se tili siellä on. En vaan jaksanut aina olla sinne miettmässä millaisen päivityksen teen, jos olen käynyt jossain tai tehnyt jotain kivaa, se tuntui stressaavalta.
Ei nyt liity varsinaisesti kysymykseen, mutta.. Eo ole koskaan ollu facessa, en juuri muissakaan. Olenko jäänyt jostain paitsi.
Olen vain ryhmien takia. En päivitä omaan profiiliin enää mitään. Vanhat päivitykset nolottaa