Nyt joku huonepeli kehiin!!!!!!!!!
Kommentit (59)
Ei yhtään paremmalla menestyksellä. Taistelen ton laskimen kans. Pitäskö siihen saada luvuksi se 41911??? Auttakee
Vierailija:
Ei yhtään paremmalla menestyksellä. Taistelen ton laskimen kans. Pitäskö siihen saada luvuksi se 41911??? Auttakee
Keltaisen kipon sain käännettyä ilman vasaraa ja sain avaimen. Miten väripallo tehtävään pääsee ja miten avaimen saa akvaariosta?
Sinne säätimeen menee aikamonta patteria. Pattereita on mm. oven viereisen kassakaapin oikeassa alareunassa ja piraiakyltin takana. Piraiakyltin taakse pääsee lastalla.
Yhtään en kyl muista millä sen avasin.... Oisko ollu vasaralla?
siis onko se sillä seinustalla missä on kassakaappi, mut siinä ku painaa oikeasta alareunasta niin se vaihtaa toiseen paikkaan.. Pitääkö se ottaa jollain avuilla?
Vierailija:
Sinne säätimeen menee aikamonta patteria. Pattereita on mm. oven viereisen kassakaapin oikeassa alareunassa ja piraiakyltin takana. Piraiakyltin taakse pääsee lastalla.
Avaimen saa kaukosäätimellä jonne on löydettävä kaikki patterit. Se avain avaa väripelin seinästä. Tämän pidemmälle en itse ole päässyt...
Joku jo läpäissyt voisi vähän vinkata tyhmää!
Ottaa jo noiden naamojen kommentit päähän kun välillä hehkuttaa ammattimaiseksi huoneesta pakenemiseksi ja tää onneton on paennut jo kaksi päivää, tosi ammattimaista!
Pitääkö sitä alareunaa klikkailla nuolella vaan vai pitääkö olla joku väline siinä?? Mä oon sitä yhtä patteria metästänyt vaikka kuinka kauan
Vierailija:
Pitääkö sitä alareunaa klikkailla nuolella vaan vai pitääkö olla joku väline siinä?? Mä oon sitä yhtä patteria metästänyt vaikka kuinka kauan
Avaimella avaat väripelin jonka suoritettuasi jätät oikean vastauksen paikalleen ja silloin oven viereinen valo palaa vihreänä.
Jos keksitte mitä sitten niin kertokaa!
pöydällä
kupissa (vai olikohan sittenkään)
kassakaapissa
julisteessa
kirjekuoreessa
tölkissä
misä vielä?!
Jos nämä olet löytänyt niin luulen että sinulla on kaikki paristot.
Kirjekuoressa ei kyllä tainnut olla?????
Nuin loppusuoralla kuitenki ei viittis luovuttaa. Auttakee!
Kukan juurella vasemmalla puolella pilkottaa keltaista joka katoaa kun sitä klikkaa. Onko muilla näin? Onkohan sillä jotain merkitystä?
Nytkin se avain hävii sinne laatikkoon mut uuden saa aina siitä samasta ruukusta.
Mä oon yrittänyt vaikka mitä... Ja mitä tehdään vasaralla?