Nyt joku huonepeli kehiin!!!!!!!!!
Kommentit (59)
Hei tosta mentoslappusesta vielä, että miten sen akvaarion alla olevan laatikon saa auki? mulla on kaikki avaimetkin loppu jo!
aivot vähän jumissa tähän aikaan illasta.. x/
harmaa loota huoneessa, jossa on kakunpala (onko tällä muuten mitään virkaa?), niin sieltä lootasta löytyy laskin.
keltaisesta kulhostako se avain piti löytyä? Mihinkähän olen sen avaimen hukannut. perhana!
Hei apuva, miksei tää meisselihomma nyt toimi?! Klikkaan ja klikkaan mutta mitään ei tapahdu!
taidan mäkin pikkuhiljaa luovuttaa kun en etene yhtään...
eikä.. nyt tuolta tölkistä tuli ihmeellisiä nauhoja, mutta en tehnyt mitään ja ne häipyivät enkä saa niitä uudelleen tulemaan esiin. ääh.
mihin pitää laittaa toinen koodi?
noni, nyt sain neljännen patterin sieltä tölkistä ja pistin kaikki kaukosäätimeen. onko ketään vielä linjoilla joka tietää, että miten tästä eteenpäin?
kun näppäilen siihen ikkunan alla olevaan laatikkoon 200115 niin se muuttuu vain " yhdeksi" pisteeksi eikä muuta. mitä tässä pitäisi tehdä, että harmaa boxi aukeaisi?
Laskimessa sellainen ongelma, että se puuttuu ;-) siis mun avain ei käy siihen harmaaseen luukkuun josta laskin pitäisi löytyä.
näkyy Windgings tekstiä, jossa kerrotaan, että koodi on yhden julisteessa olevan hahmon nimi. Tämä sana (1. kirjain isolla!) avaa ikkunan alla olevan luukun.
Kun laittaa kirjekuoresta löytyneen lapun maapallon vieressä olevan lapun päälle, tulee teksti " Password 200" , siksi numerokoodin alku on 200.
ja nyt en saa sitä sulkeutumaan! Kaikki muut jutut ovat sulkeutuneet ihan nätisti, mutta tämä ei mene milllään..
Oon kirjoittanut
Tweenie s:llä ja ilman
Fizz
Aladdin
Jafar
Pitäiskö toi adonis tuntee???
Mun keltasesta kulhosta löyty patteri, ei avainta, joten ideoita mistä sen avaimen siihen laskimen laatikkoon sais.
Olen myös näpytelly julisteiden hahmot vuorotellen, mut ikkunan laatikko ei aukea...
Apua siis kaivataan.
Laskimen ratkasun sain ja aukes kassakaappi. Sain vasaran, lastan ja jakoavaimen. Kaikkia nyt käytetty.
Pitäs keksiä edelleen ikkunalaatikon ratkasu ja se kuinka saan avaimen piraijoitten hampaista. Akvaarion luukku on auki.
Apua!
90
Laskimen tehtävän selvitin ja sain kassakaapin auki mut tota kantta en vaan saa millään!
Jotenkin/jollain sain sen julistehuoneen laatikon auki ja siel oli leka. Lekalla hakkasin se oven viereisen laatikoston rikki ja sieltä löytyi jakoavain jolla sain akvaarion kannen auki.
Mun mielestä mulla on oikea koodi sen huoneen kaapissa missä on kakunpala, mutta miks se ei aukea. Pitäiskö sen aueta itsellään kun on oikea koodi? Mikäs se koodi on jos mulla nyt väärä ja miten sen saa syötettyä. Mulla nyt 41911.
Millä ton harmaan lootan saa auki?