Olen pettänyt miestäni noin 35 miehen kanssa.
Ikävuosina 18-25. Mentiin naimisiin kun olin 25. sen jälkeen en ole pettänyt. En siksi että naimisiin meno olisi tehnyt suhteesta oikeamman, vaan ehkä aikuistuin. Nyt olen 37, ihan tavallinen kahden lapsen äiti. Huvittaa oma menneisyys, viinaa ja vieraita miehiä. Musta ei sitä moni uskois.
Kommentit (48)
et ole kiinnostunut av-mammojen mielipiteestä? Tottakai olit kiinnostunut siitä minkälaisen reaktion saat aikaiseksi. Ei täällä voi mitään asiaa kertoa ilman että siitä riehaannutaan, puolesta tai vastaan.
Tuo oli suora lainaus aikaisemmast viestistäni, siksi kerroin. Nyt hyvää yötä kaikille *vilkuttaa* -ap
En ymmärrä tuota " jos on ollu kymmeniä miehiä, on antanu KAIKILLE -rumille ja tyhmillekin" .. Itellä täyttyi 40 kpl joskus 23 ikävuoden hujakoilla, ja siis 6 vuoden ajalta nuo. Hyvä jos kerran kuukaudessa jonkun laatukollin bongasi! Ei tuo tahti ole edes kova. Niin ja olin tuolloin sinkku.
et olen melkein pettänyt miestäni, kun olen ollut kahden kanssa ennen häntä. Vaikka nämä onkin tapahtuneet muutama vuosi jo ennen kuin tapasin mieheni. Olisin niin halunnut, että mieheni olisi ollut ensimmäiseni...
Ehkä joku saa yhden yön suhteista irti jotain, ja mikäpä siinä jos peli on selvä kaikille, mutta PETTÄÄ JATKUVASTI? Määrä on sellainen, että siinä ei voi olla ajattelematta, että pettäminen on myös ollut selvästi jotenkin tavoiteltua. Ei kukaan ajaudu 25 tilanteeseen, jossa tulee tehtyä erehdys ja petettyä puolisoa.
Vierailija:
En ymmärrä tuota " jos on ollu kymmeniä miehiä, on antanu KAIKILLE -rumille ja tyhmillekin" .. Itellä täyttyi 40 kpl joskus 23 ikävuoden hujakoilla, ja siis 6 vuoden ajalta nuo. Hyvä jos kerran kuukaudessa jonkun laatukollin bongasi! Ei tuo tahti ole edes kova. Niin ja olin tuolloin sinkku.
Tarvitsetteko jotain vahaa jolla kiillottaa sädekehäänne päänne päällä? Miten tänne onkin eksynyt aina kaikki huumorintajuttomat, elämänilonsa menettäneet, katkerat kusipäät... Ohhoh.
heti jos diggaa seksistä ni on huora...
voi vide. te naiset haluutte jatkaa tällasta naisten alistamista. teidän pitäs hävetä itseänne ja tekopyhyyttänne. tollasia tyyppejä (aptä haukkuneet tyypit) en haluis tuntea. oikeen ällöttää
t. mäkin pidän seksistä ja eri miehistä. nyt olen kyllä jo pidemmän aikaa ollut varattu
MUT KIILLOTTAKAA TE SITÄ PETTÄJÄ-IMAGOANNE KUNNOLLA JA ÄLKÄÄ ITKEKÖ KUN UKKONNEKI JUOKSEE VIERAISSA
kun ei voi ymmärtää, miten hienoa on pettää miestä kymmenien satunnaisten kumppanien kanssa?
Olen ilmeisesti ymmärtänyt aatteen ihan väärin. Kiva kun av:n putkiaivot aina valaisee mulle näitä juttuja;)
Mutta muistakaa, että miehillä myös on oikeus panna kaikkea vastaantulevaa, koska ei se miehestä sikaa tee, hänhän vain ei ole tiukkapipoinen! Yeah!!!
kun petetään omaa kumppania-No toivotaan tollasten liittoon epärehellisyyttä ja pettäviä ukkoja
Jokainen meistä on ihminen. jokainen meistä tekee virheitä. se on inhimillistä.
tuollaisella tuomitsevalla asenteella ei paranneta naisten oikeuksia. juuri tuo asenne ärsyttää... jos mies olisi tehnyt tuon saman se olisi ollut ok ja pistetty nuoruuden piikkiin. nainen taas leimattu huoraksi!
erilaisia: toiset aktiivisia ja toiset taas vähemmän aktiivisia, joillekuille jopa selibaatti on ok. Ja sitten kun nämä erilaiset ihmiset elävät yhteiselämää, konflikteja syntyy, kun on eri aktiivisuustaso tällä rintamalla.
Vähän aiheen ohi, mutta voipi olla myös ap:n senhetkisen elämän takana jotain tällaistakin.
Sinun kannattaa olla kyllä erittäin tarkka siitä, kenelle tästä " historiastasi" uskoudut, jos ylipäätään kenellekään.
Vaikka yritän kuinka ymmärtää sinua ja ottaa huomioon " lieventävät" tekijät kuten nyt ehkä se nuoruus, tms, niin kuitenkin epäilen, että yhä tänä päivänä olet epäluotettava, epäkunnioittava miestäsi ja avioliittoasi kohtaan ja luultavasti itsetuntosi on todella huono. Ja huomasin myös ajattelevani, " toivottavasti ap:lla ei ole lapsia" .
Tämä siis rehellinen ja spontaani reaktioni, mikä tuli luettuasi aloituksesi.
vaikka kumppaneita olisikin enemmän kuin 4. Yleensähän sitä yhden kanssa kerrallaan panee.
Ja jätti vieraat kun meni naimisiin eli ryhdistäytyi. Hienoa, että ovat saaneet ongelman käsiteltyä ja ovat edelleen yhdessä. Se osoittaa aikalailla laajakatseisuutta, mitä monet av-mammat eivät kyllä omaa.
joten miten ihmeessä samat akat voivat käsittää sitä, että ihan vapaaehtoisesti on nussinut?
Okei, pettäminen on suhteen kannalta varsin epäreilua.
sori jos saitte sellasen käsityksen
Olen tuomioni kärsinyt ja anteeksi saanut. Siitähän on jo yli vuosikymmen, hyvänen aika. Tiedättekö, että ihminen myös kasvaa vanhetessaan. Itse en ehkä heti kumileimasimella tuomitse kenellekään mitään leimaa otsikkoon, ja en pidä pettämistä ok juttuna. Ainahan se on merkki jostain ongelmasta, varsinkin mun harjoittama sarjapettäminen. Ja kiitos kysymästä minulla on kaksi lasta jotka voivat varsin hyvin.
Itselläni piiiiitlkä tauko miehistä. Sama mies 7 vuotta, erosta kohta kaksi vuotta ja uusi seura kelpais...
Mistäs ap löysit kivoja kumppaneita?
Relatkaa hyvät mammat, jookos?