Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettänyt miestäni noin 35 miehen kanssa.

Vierailija
30.03.2007 |

Ikävuosina 18-25. Mentiin naimisiin kun olin 25. sen jälkeen en ole pettänyt. En siksi että naimisiin meno olisi tehnyt suhteesta oikeamman, vaan ehkä aikuistuin. Nyt olen 37, ihan tavallinen kahden lapsen äiti. Huvittaa oma menneisyys, viinaa ja vieraita miehiä. Musta ei sitä moni uskois.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sovittiin.

Vierailija
2/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuisi hyvältä. Ja ap:ta huvittaa. Meitä on todellakin moneksi!

Ikää 37 ja 3 lasta, naimisiin 29v:nä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuden oikkuja, biletyksen seurausta. Ja sitä mitä mä tänä päivänä olen sä et voi tietää. Tavallinen hyvässä asemassa oleva nainen, aina valmis auttamaan ystäviäni ja heikommassa asemassa olevia (siksi kai olin niin antelias *sopimaton naurunpyrskähdys* huumorihan ei myöskään ole sun leipälajis ?) Elämä vain antaa ja ottaa, kaikkea sattuu ja tapahtuu...

Vierailija
4/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pimppi käytössä kulu.

Mä olen ollut yli 50 miehen kanssa (lopetin laskemisen 30 kohdalla, joten toi yli 50 arvio). Nykyään olen kiltisti naimisissa, hyvässä työpaikassa ja kunnanvaltuustossakin ;-)

Enkä ole edes pettänyt koskaan ketään.

Vierailija
5/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuo yksi lause. Oikeesti huvittava seurata reaktioita, itse mielipiteenne ei kiinnosta koska tiedän mitä olen ja mitä en ole.

Turha kuvitella että säikähtäisin ja kauhistelisin tuomioitanne, ihan sama.... -ap

Vierailija
6/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se pimppi käytössä kulu.

Mä olen ollut yli 50 miehen kanssa (lopetin laskemisen 30 kohdalla, joten toi yli 50 arvio). Nykyään olen kiltisti naimisissa, hyvässä työpaikassa ja kunnanvaltuustossakin ;-)

Enkä ole edes pettänyt koskaan ketään.

Vierailija
7/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap ;DDD

Vierailija
8/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
9/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin eräällä ex-työkaverilla. Jos hän pääsi johonkin, piti toisenkin päästä yhtä monta kertaa. Jopa ruokakulut jaettiin tasan sulle-mulle, no eihän se suhde kolmea vuotta kauempaa kestänyt kun oli hiekalle rakennettu. Mutta jos perustukset valaa betoniin se on jo toinen juttu. -ap

Vierailija
10/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rehellinen suhde

Vierailija
11/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole siitä, ettei olisi ollut tilaisuuksia, juhlintaa on kyllä moni muukin harrastanut, mutta mä en ole vaan halunnut antautua satunnaisen tuttavuuden pantavaksi jossain bileiden lopussa.

Kyllä mä silti ajattelen että aika helpolla aika monen mukaan on ap lähtenyt, tuskin panokumppaneiden taso on ollut ihan aina parhaimmasta päästä. Se mua inhottaisi, jos olisi antanut b-luokan idiooteille, ja vähän tuntuu että ap on niin tehnyt että on saanut 35 tyyppiä kasaan muutamassa vuodessa.

10

Vierailija
12/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

epärehellisyydelle-taidat vaan olla just niitä joiden pitää sitä itsetuntoaan kohottaa muilla ja kuitenki olla se oma mieski ku et yksin osaa olla- ei kukaan mies oo niin ymmärtäväinen et tollasen määrän anteeks antas

Vierailija
13/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinne vaan pokaamaan ja kattomaan miten helpolla irtoaa... -ap

Vierailija
14/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta palattiin takaisin yhteen. Valehtelija en ole -ap

Vierailija
15/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*panee* ihmettelemään. Tuskinpa olet olemukseltasi niin paljon muuttunut entisajoista kuin itse kuvittelet, kyllä sinusta varmaan huomaa nuo vibat vieläkin...

Vierailija
16/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aI REHELLISYYDELLE

Vierailija
17/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tiedä mitä näkevät, paljon niitä on. Mitkä ihmeen vibat? Luulet sä, että mä olen jotenkin...Ja mun rikos on jo vanhentunut, yli 10 vuotta on kulunut. Mitä murhasta saa? Tässähän on vain oltu ilomielisiä.

Vierailija
18/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos paljastus et miehes pettää?

Vierailija
19/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus olin ehkä kahden kanssa samaan aikaan -ap Paha sanoa kun oli sen verran tuubassa...

Vierailija
20/48 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin keskustella asiasta, lyödä kortit pöytään, miettiä mitä elämältä haluaa ja toimia sen mukaan. Olisin myös valmis sopimaan, kuten miehenikin oli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi