Hitto että rasittaa nämä meillä pyörivät lapsen kaverit.
Kengät jalassa marssitaan sisälle, takapihalta kuuluu koko ajan kun vaatii mun lasta pyytämään multa jotain herkkua, jäätelöä, mehua, mansikoita, pyytää lapseni tavaroita itselleen omaksi yms.
Opettakaa lapsenne käytöstavoille ihan viimeistään kouluiässä, aika vaivaannuttavaa kertoa tollaselle, että meillä riisutaan kengät, meidän leluja ei saa viedä kotiin, mansikoita ei ole enempää, jäätelöä ei saa lisää.
Kommentit (47)
Mulle ei ole yhtään vaivaannuttavaa katkaista: kengät pois! Ovi kiinni! Ei jääkaapille! Olkaa hiljaa! Menkää ulos huutamaan!
Vierailija kirjoitti:
Opettele itse avaamaan suusi niille lapsille.
Oikea neuvo! Mun lasten kaverit sai käydä meillä leikkimässä vuosien ajan, välipalaakin saivat tarvittaessa! Nyt aikuisina jokaisella heistä (3) on paljon hyviä kavereita eikä minulla ole yhtään moittimista heistä.
Tekisin ilman muuta saman uudestaan:)
Ihmeellisiä metsäläisiä. Missä asutte? Missä lapsia kasvatetaan noin huonosti?
Ei ole pakko ottaa kavereita. Yksi per viikko.
Jos ei ne kakarat usko niin sano niiden vanhemmille että ne ei tottele ja että ei tarvii enää tulla jos sama touhu jatkuu.
Onneksi meillä ei käy lasten kavereita.
Mene sen lapsen viereen siihen eteiseen ja sano: heps tykkänään, meillä kaikki jättävät ulkokengät eteiseen eikä kukaan kävele niillä sisätiloissa. Ja sitten vaan odotat, että ottaa pois ne kengät!