Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi, jota et kehtaa sanoa kenellekään kasvotusten

Vierailija
19.07.2025 |

et edes sille parhaalle ystävällesi tai puolisollesi.

Mä oon sitä mieltä,  että valtaosalla ihmisistä on aivan järkyttävän huono musiikkimaku, heidän aivoissa on jotain suuresti vialla, ovat kuin aivovammmaisia idareita sen vuoksi. Lähes kaikki  musiikintekijät ovat säälittäviä räpeltäjiä kamalilla lässylääliibalaaba-kappaleillaan. Täysin turhia ja heitä käy jopa sääliksi, kun luulevat olevansa jotain ja heitä kuuntelevat ihmiset ovat alkeellisia aivoameeboja. 

Kyllä helpotti.

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kansallismielinen, eli voidaan sano patriootiksi. Rakastan isänmaatani, ja olen ajatuksiltani oikeisto- konservatiivi. Myös melkein kaikki tuttuni ovat. Lähipiirissä on kuitenkin  monta vihervassaria. Jos kertoisin, niin joutuisivat varmaan terapiaan. Luulevat että minäkin olen vassari.

Vierailija
22/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on sairaus/jonkinlainen vika ihmisessä.

Enkä vihaa homoja, enhän vihaa diabeetikkoja tai ihmisiä joilta puuttuu raaja, vikoja ja sairauksiahan nekin on, ei kukaan ole täydellisen terve joka osa-alueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko transsukupuolisuuden konseptiin.

Vierailija
24/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista haitallisista elintavoista aiheutuvat terveydenhoitokulut jokaisen tulisi maksaa itse eikä niitä tulisi hoitaa julkisessa terveydenhuollossa. Näitä ovat mm. ylipaino, huumeet, tupakointi ja alkoholin käyttö sekä extremelajien harrastus. Lähtökohtaisesti terveydenhuollossa tulisi hoitaa vain geneettisiä, tapaturmaisia (joihin itse ei voi vaikuttaa, esim. alkoholisti ajaa autolla päälle tai portaiden kaide romahtaa) ja luonnolliseen vanhenemiseen liittyviä tapauksia.

Vierailija
25/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ma mu - vastaisempi kuin kehtaan myöntää. Siksi en kehtaa myöntää, koska mun lähin työtoveri on Etiopiasta ja harvinaisen fiksu tapaus. Saamme toisiltamme runsaasti tukea ku si päisen pomomme kanssa jaksamisessa.

Vierailija
26/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ihmisistä voisi uunittaa. Mitään haittaa siitä ei olisi.

Lääkäri 46v

Vierailija
27/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan avata pyllyaukkoni yleiseen käyttöön.

Vierailija
28/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset opiskelijat ovat todella herkkähipiäisiä kermapyllyjä, verrattuna lähes minkä tahansa muun (eurooppalaisenkin) maan nuoriin.

Että julkisin varoin on kustannettu yksiö kaikille. Kirkkain silmin väitetään, että muuten opiskeleminen ei onnistu ja kämppis syö eväät kaapista, yhyy. Ulkomaalaiset kaverit nauravat peensä irti, kun selitän heille tätä.

Muualla maailmassa sitä onnistutaan jotenkin opiskelemaan ja valmistumaan myös kimppakämpässä, vahempien nurkissa tai jopa asuntolassa, jossa jaetaan huone toisen kanssa. Kämppiksiä tulee ja menee, joskus kauheitakin, mutta kuuluu elämään. Usein myös ilman tukia ja lukukausimaksut niskassa. Kannatan kyllä ilmaista koulutusta ja opiskelijoiden tukemistakin, mutta tsiisus sentään, jossain järjen rajoissa.

Kaiken kukkuraksi yksin asuminen kasvattaa yksilön hiilijalanjälkeä melkoisesti.

Erittäin hyvä, että opiskelijat palautetaan nyt opintotuen asumistuen piiriin. Pienten asuntojen vuokrat ovat nyt Helsingissä lähteneet laskuun ja varmasti osin tästä syystä. Työssäkäyvät kiittävät.

Opiskelijoilla on Suomessa ihan oikeakin ongelma: työpaikkojen ja ura-avausten puute. Siihen soisi keskittyvän.

- ulkosuomalainen, monen rotanloukon, kimppakämpän ja kämppiksen kautta valmistunut

Vierailija
29/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustamista pitää vähentää koko maailman tasolla. Ei kenenkään tarvitse viettää lomiaan ulkomailla, saati mennä paikan päälle seuraamaan jotain urheilukilpailua. Työasiatkin voi hoitaa netissä. Jos on ihan pakko, se on eri juttu. Vaikkapa häät tai hautajaiset. 

Vierailija
30/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ulkomaiset kielet kuulostaa aivan karmeilta! Vähän kuin räkisi puhuessaan. 

Vierailija
31/112 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle miespuoleiselle suomalaiselle poliitikolle :

- olet naamasta niin sian näköinen ettei mikään ihmekään jos et saa naista. Polveudut varmaan suoraan siasta, röh röh?

Ekana tulee mieleen Kurvinen. Niillä on varmasti jotain sikageenejä livahtanut sukuun

Vierailija
32/112 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transsukupuolisuus on mielenterveyden häiriötila. Muunsukupuolisuutta ei ole olemassakaan, sitä itsestään väittävät ovat äärettömän egoistisia kun vaatimalla vaativat että muittenkin pitää nähdä heidät sillä tavalla 

Vierailija
33/112 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD:t omille luokilleen häiriköimään, ei edes rauhallisen lasten erityisluokille.

Vierailija
34/112 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rasistinen miesten suhteen, naiset ok. En kestä koiranpissavanoja kadulla. 

Vierailija
35/112 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräälle miespuoleiselle suomalaiselle poliitikolle :

- olet naamasta niin sian näköinen ettei mikään ihmekään jos et saa naista. Polveudut varmaan suoraan siasta, röh röh?

Onneks saan rahalla.

T. Antti K

Vierailija
36/112 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kansallismielinen, eli voidaan sano patriootiksi. Rakastan isänmaatani, ja olen ajatuksiltani oikeisto- konservatiivi. Myös melkein kaikki tuttuni ovat. Lähipiirissä on kuitenkin  monta vihervassaria. Jos kertoisin, niin joutuisivat varmaan terapiaan. Luulevat että minäkin olen vassari.

Auts, järkyttyisit varmaan itse jos vihervassarituttusi kertoisivat ettei muita oikeasti kiinnosta sinun patriotismisi. Siis toki jos julkisesti viljelet täysin päinvastaisia mielipiteitä niin moni varmaan yllättyisi siitä miksi toimit noin, mutta terapiaan sen takia että joku tuttu esittää muuta kuin on? Miksi ihmeessä? 

Vierailija
37/112 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivovamma ei tarkoita sitä, että ihminen on tyhmä tai kuten niin kauniisti ilmaisit idari. 

Kannattaa hieman sivistää itseään ennen kuin käyttää aivovammaa synonyymina tyhmyydelle. Vinkki vitosena aivovamma eli vaurio syntyy usein liikenneonnettomuuksissa, kovan liike-energian vuoksi jolloin aivot pääsevät heilahtamaan. Aivovamma ei millään vaikuta ihmisen älykkyyteen. Mikä sun selitys omalle typeryydellesi on? 

Aivovammane tuli ulisemaan 😆

Vierailija
38/112 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ADHD:t omille luokilleen häiriköimään, ei edes rauhallisen lasten erityisluokille.

Miksi et kehtaa kertoa tällaista puolisollesi? Tämähän on tosi yleinen mielipide kaiken lisäksi, esimerkiksi suurin osa kasvatusalan ammattilaisista ajettelee näin.

Vierailija
39/112 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustamista pitää vähentää koko maailman tasolla. Ei kenenkään tarvitse viettää lomiaan ulkomailla, saati mennä paikan päälle seuraamaan jotain urheilukilpailua. Työasiatkin voi hoitaa netissä. Jos on ihan pakko, se on eri juttu. Vaikkapa häät tai hautajaiset. 

Siinä taas joku myrkynkatkera maalaisakka joka ei ole ikinä käynyt Kainuun ulkopuolella. Huoh. 

Vierailija
40/112 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä eivät ole kovinkaan uniikkeja tai laajoja ajatuksiltaan. Toistellaan hyväksyttyjä ideologioita ja teesejä ja kuvitellaan että ollaan kovinkin hereillä ja perillä asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi