Mielipiteesi, jota et kehtaa sanoa kenellekään kasvotusten
et edes sille parhaalle ystävällesi tai puolisollesi.
Mä oon sitä mieltä, että valtaosalla ihmisistä on aivan järkyttävän huono musiikkimaku, heidän aivoissa on jotain suuresti vialla, ovat kuin aivovammmaisia idareita sen vuoksi. Lähes kaikki musiikintekijät ovat säälittäviä räpeltäjiä kamalilla lässylääliibalaaba-kappaleillaan. Täysin turhia ja heitä käy jopa sääliksi, kun luulevat olevansa jotain ja heitä kuuntelevat ihmiset ovat alkeellisia aivoameeboja.
Kyllä helpotti.
Kommentit (112)
Liian monet kuvittelevat itsestään liikoja tavalla tai toisella.
Sinun lemmikkisi ei ole minulle sama asia kuin toisten ihmisten (ihmis)lapset, vaan eläin.
Suomeen pitäisi palauttaa koululaitos, joka seuloo jyvät akanoista. Kuten ennen peruskoulua olikin. Lahjakkaat oppilaat pyrkivät oppikouluun, siitä lukioon ja myöhemmin yliopistoon. Tyhmemmät käyvät kansalaiskoulun ja amiksen ja menevät töihin maksamaan veroja.
Vierailija kirjoitti:
Olen kansallismielinen, eli voidaan sano patriootiksi. Rakastan isänmaatani, ja olen ajatuksiltani oikeisto- konservatiivi. Myös melkein kaikki tuttuni ovat. Lähipiirissä on kuitenkin monta vihervassaria. Jos kertoisin, niin joutuisivat varmaan terapiaan. Luulevat että minäkin olen vassari.
Tässä hyvä esimerkki miten ihmiset kuvittelevat liikoja itsestään. Että ihan terapiaan järkytyksestä koska joku tuttu on patriootti ja esittää vasemmistolaista.
Ja joo, tällaiselle tutulle ei tosiaan voi ääneen sanoa että maailma ei pyöri sun navan ympärillä. Ei ainakaan ellei jaksa sitten sitä seuraavaa draamaa.
En keksi yhtään sellaista mielipidettä jota en voisi sanoa puolisolleni tai luottoystävälle.
Olenko tylsä tyyppi vai onko minulle vain sattunut hyviä, minulle sopivia ihmisiä lähipiiriin?
Entinen naisystävä kuvittelee olevansa suurikin saalis miehille. Tosiasiassa on pettänyt viimeistä kumppania Irakilaisen miehen kanssa, jolla oli kuulemma pieni vehje, nopea ejakulaatio ja sukulainen raiskaaja. Ei kannattaisi kehuskella tai puhella asiasta jos joskus parisuhteen tahtoo.Tai vaikka ei tahtoisi. Ainakin itse sain oksennusreaktion, onneksi ei tarvitse olla tekemisissä.
Haluisin sanoa, mene hammaslääkäriin.
Toiselle, että olet alkoholisti, etkä tartte koiraa. Sul on varaa hoitaa asiasi kuntoon, mikset tee niin, no käy muistitesteissä kuitenkin, kun toistat asioita minulle.
Jos on arka, ei se tarkoita että ois tyhmä.
Jos olen kade, haluan tasa-arvoa, enkä ottaa sinulta pois (autoa, taloa, rahaa jne)Jos ihailen taloasi, en halua sitä itselleni, vaan oispa kiva itsekin asua jossain sellaisessa..
Naisten oikeudet ja sukupuolten tasa-arvo pilaavat yhteiskuntamme.
Ei mulla ole sellaisia mielipiteitä.
On paljonkin tuttuja ja kavereita joille en halua kertoa läheskään kaikkia mielipiteitäni, vaan pitäydyn niissä tietyissä - heidän maailmankuvaansa sopivissa, joista ollaan samanmielisiä ja jotka eivät järkytä. Olen tuollaisten kanssa jatkuvasti tekemisissä.
Mutta sitten on joitain pitkäaikaisia ystäviä joiden kanssa ei edes yritetä olla samanmielisiä, se ei ole ikään kuin vaatimuksena siinä. Ja heille voin sanoa aivan minkä tahansa mielipiteeni. Sellaista ei ole, jota en voisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten oikeudet ja sukupuolten tasa-arvo pilaavat yhteiskuntamme.
Pilaavat siten, ettei sovinisti enää saa naista? Vähän menee jo väsyneeksi tuo valitus etuoikeuksien menetyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustamista pitää vähentää koko maailman tasolla. Ei kenenkään tarvitse viettää lomiaan ulkomailla, saati mennä paikan päälle seuraamaan jotain urheilukilpailua. Työasiatkin voi hoitaa netissä. Jos on ihan pakko, se on eri juttu. Vaikkapa häät tai hautajaiset.
Siinä taas joku myrkynkatkera maalaisakka joka ei ole ikinä käynyt Kainuun ulkopuolella. Huoh.
Osui ja upposiko?🤭
Varmaan se että olisi parempi jos kaikki m_uslimit muuttaisivat suomesta jonnekin muualle.
- Yrittäkää nyt nousta sängystä aamuisin. Ihminen on päiväeläin.
- Olen Kekkosen Suomesta, arvokonservatiivi mutta en talousoikeistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta näissä mielipiteissäsi ei ole mitään sellaista, ettei kehtaisi sanoa vaikka vähän vieraammallekin ihmiselle. Olettaen siis, että ilmaisusi olisi asiallista.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on päiväeläin - paitsi minä olen yöeläin. Nyt sain pestyä hampaat ja menen nukkumaan. Nähdään illalla!
Eipä mulla ole sellaista mitä en ilkeisi sanoa, jos sanomiselle on syynsä, mutta makuasioista on tyhmää ottaa herne ohimoon. Ihmettelen sun pointtia kun puhut musiikista. Yks tykkää virsistä, toinen iskelmämusasta, kolmas rokista, neljäs räpistä jne. Aihe joka sinun ongelma tekee sinusta aivokääpiön, koska jokaisella on oikeus omiin mieltymisiin ja kettujakaan kellee kuulu mistä musasta ja musan tekijöistä kukin dikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Liian monet kuvittelevat itsestään liikoja tavalla tai toisella.
Ainakin aloituksen tekijä kuvittelee olevansa maailman napa.
Siis ihan oikeasti ette voisi sanoa puolisolle että nykymusiikki on kuraa tai että koulumaailmassa pitäisi palata erikoisluokkiin? Miksi ihmeessä? Ymmärrän ettei julkisesti kehtaa huudella vaikka jotain äärirasistista mielipidettä tai vastaavaa, mutta ellei puolison kanssa voi jutella jostain suhteellisesn neutraalista kuten musiikista niin jossain mennään metsään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla ole sellaista mitä en ilkeisi sanoa, jos sanomiselle on syynsä, mutta makuasioista on tyhmää ottaa herne ohimoon. Ihmettelen sun pointtia kun puhut musiikista. Yks tykkää virsistä, toinen iskelmämusasta, kolmas rokista, neljäs räpistä jne. Aihe joka sinun ongelma tekee sinusta aivokääpiön, koska jokaisella on oikeus omiin mieltymisiin ja kettujakaan kellee kuulu mistä musasta ja musan tekijöistä kukin dikkaa.
Joo aika hölmön kuvan antaa itsestään. Ellei sitten ole tosi nuori, teini-ikäinen tyyppi jolle toisen ihmisen musamaku on kovinkin oleellinen kriteeri?
Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa toisten musamaku. Varsinkaan jos on kyse ihmisistä, jotka eivät asu minun kanssani ja luukuta sitä musaa täysillä kajareista kotonani.
Mun opiskelusta ei olisi tullut mitään sellaisella luokalla. Sen sijaan tavallisessa luokassa pystyin oppimaan edes jotakin. Mun ylivilkkaus on pään sisällä eikä se häiritse muita, vain itseäni.