Mielipiteesi, jota et kehtaa sanoa kenellekään kasvotusten
et edes sille parhaalle ystävällesi tai puolisollesi.
Mä oon sitä mieltä, että valtaosalla ihmisistä on aivan järkyttävän huono musiikkimaku, heidän aivoissa on jotain suuresti vialla, ovat kuin aivovammmaisia idareita sen vuoksi. Lähes kaikki musiikintekijät ovat säälittäviä räpeltäjiä kamalilla lässylääliibalaaba-kappaleillaan. Täysin turhia ja heitä käy jopa sääliksi, kun luulevat olevansa jotain ja heitä kuuntelevat ihmiset ovat alkeellisia aivoameeboja.
Kyllä helpotti.
Kommentit (112)
Että tykkään Neosta 😍 Monen kuskin mielestä siellä on liian kova meteli, mutta mun mielestä se on jotenkin söpö laite, pieni vuoristorata, joka kuvittelee olevansa iso 😄
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitäisi palauttaa koululaitos, joka seuloo jyvät akanoista. Kuten ennen peruskoulua olikin. Lahjakkaat oppilaat pyrkivät oppikouluun, siitä lukioon ja myöhemmin yliopistoon. Tyhmemmät käyvät kansalaiskoulun ja amiksen ja menevät töihin maksamaan veroja.
Ja ne tyhmimmät saavat nauttia hyvää eläkettä eläkepäivinään, toisin kun ne yliviisaat ikuiset opiskelijat jotka ei kerkiä eläkettä kartuttamaan, kun opiskelusta ei makseta veroja, niin eipä kerry eläkettäkään. Kymmenen vuosien opiskelu ja vanhuus kansaneläkkeellä (hahhaa) sekin meidän veroja maksaneiden tyhmien ihmisten avustama. Tämä tyhmä ikänsä veroja maksaneena (62 v jäin eläkkeelle) nauttii nykyisin 3982,79 nettona eläkettä.
Lihavuus on oma syy. Kukaan ei pakota syömään rasvaa ja sokeria. Nyt kun lihavuuden syy on medikalisoitu, niin ihmiset eivät ota vastuuta omasta itsestään. Asenne on, että "en voi lihavuudelleni mitään, kun minulla on sellainen sairaus". Kehopositiivisuus on tuhoisampaa kuin tupakka! Kun vastuu omasta kehosta on siirretty yksilöltä pois, se aiheuttaa valtavan sairauspommin. Lääkefirmat ja makeisteollisuus kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että olisi parempi jos kaikki m_uslimit muuttaisivat suomesta jonnekin muualle.
Ei vaan Euroopasta. Olen erittäin kriittinen tästä aiheesta, kaikki minut tuntevat tietävät tämän. Syynä liian suuri kult tuu rien kontrasti läns imaiseen elämään ja tuli ijoiden huono koulutustaso. Pohjaan mielipiteeni tilasto- ja tutkimustietoon.
Kommentti on jonoutettu.. Kyllä saa kieli keskellä suuta kirjoittaa asiallisen mielipiteen tiettyjä perussanoja vältellen. Elämme hullua aikaa.
Toivottavasti R. uotsi on vielä pelastettavissa. Toivottavasti trendi ei ulotu Suomeen.
-eri
Kesämökkeily on epäekologista, vaikka siihen liitetään ajatus luonnosta. Mökkien rakentaminen rantoihin, autoilu ja mökkien varustaminen tavaralla, vaikka vastaavat on jo kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitäisi palauttaa koululaitos, joka seuloo jyvät akanoista. Kuten ennen peruskoulua olikin. Lahjakkaat oppilaat pyrkivät oppikouluun, siitä lukioon ja myöhemmin yliopistoon. Tyhmemmät käyvät kansalaiskoulun ja amiksen ja menevät töihin maksamaan veroja.
Ja ne tyhmimmät saavat nauttia hyvää eläkettä eläkepäivinään, toisin kun ne yliviisaat ikuiset opiskelijat jotka ei kerkiä eläkettä kartuttamaan, kun opiskelusta ei makseta veroja, niin eipä kerry eläkettäkään. Kymmenen vuosien opiskelu ja vanhuus kansaneläkkeellä (hahhaa) sekin meidän veroja maksaneiden tyhmien ihmisten avustama. Tämä tyhmä ikänsä veroja maksaneena (62 v jäin eläkkeelle) nauttii nykyisin 3982,79 nettona eläkettä.
"opiskelusta ei makseta veroja, niin eipä kerry eläkettäkään".
Kukas tässä se tyhmä nyt onkaan? Eläkettä ei makseta veroista!
Kokoomuksen, vihreiden ja demareiden äänestäjät ovat yksinkertaisia lampaita.
Vierailija kirjoitti:
Omista haitallisista elintavoista aiheutuvat terveydenhoitokulut jokaisen tulisi maksaa itse eikä niitä tulisi hoitaa julkisessa terveydenhuollossa. Näitä ovat mm. ylipaino, huumeet, tupakointi ja alkoholin käyttö sekä extremelajien harrastus. Lähtökohtaisesti terveydenhuollossa tulisi hoitaa vain geneettisiä, tapaturmaisia (joihin itse ei voi vaikuttaa, esim. alkoholisti ajaa autolla päälle tai portaiden kaide romahtaa) ja luonnolliseen vanhenemiseen liittyviä tapauksia.
Täsmälleen samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Naisten oikeudet ja sukupuolten tasa-arvo pilaavat yhteiskuntamme.
On sulla munaa mollata naisia. Sinullakin on ÄITI, äitisi on NAINEN, kunnioitusta ei siis sinulta löydy äitiäsi, eikä isoäitiäsi kohtaan. Olet oksettava. Tajuutkos kuspää, jotta sinuakaan ei olisi ilman naista. Maailma ei ole vielä kehittänyt tilannetta, ettei kenenkään tarttis synnyttää, vaan olisi pelkkä "hautomo", josta voisi hakea valmiin lapsen.
Vihaan tai halveksin äärivasemmistolaisia setapridelaisia. Mielestäni ne vanhemmat jotka vie setapride tapahtumaan lapsensa ovat sairaita myös sukulaiseni sairas mentyään samansukupuolisen kanssa naimisiin ja tekivät keinohedelmöityksellä lapsen. Mietin että mitä siitä lapsestakin tulee. Nämä ajatukset olleet vuosia mutten ole niitä ääneen sanonut vaikka sukulaiseni hyökkää sanallisesti esim konservatiivisten kristittyjen kimppuun.
Onhan näitä.
Päihderiippuvuus on yleensä aina omaa syytä. Poikkeuksena ne jotka ovat tahattomasti jääneet koukkuun lääkärin määräämiin lääkkeisiin ja päihdeäitien vastasyntyneet vauvat.
Samoin lihavuus on yleensä aina omaa syytä.
Mielestäni päihderiippuvuudesta ja lihavuudesta aiheutuvia vaivoja ja sairauksia ei pääsääntöisesti pitäisi hoitaa verovaroin. Yksityisissä terveysvakuutuksissa nuo onkin yleensä rajattu pois korvattavien hoitojen piiristä (jos vakuutettu on ollut lihava jo vakuutusta ottaessaan), jotta kulut eivät kasvaisi liian suuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on oma syy. Kukaan ei pakota syömään rasvaa ja sokeria. Nyt kun lihavuuden syy on medikalisoitu, niin ihmiset eivät ota vastuuta omasta itsestään. Asenne on, että "en voi lihavuudelleni mitään, kun minulla on sellainen sairaus". Kehopositiivisuus on tuhoisampaa kuin tupakka! Kun vastuu omasta kehosta on siirretty yksilöltä pois, se aiheuttaa valtavan sairauspommin. Lääkefirmat ja makeisteollisuus kiittää.
Onko puolisosi ylipainoinen vai mikset voi hänelle tätä mielipidettäsi kertoa?
Juu ei, mutta kansaneläke tulee verovaroista. Työtuloissa verojen maksun yhteydessä maksetaan eläkemaksu, joten välillisesti kertyy siinä potissa mitä bruttopalkasta maksetaan myös eläkemaksu. Ymmärrätkö? Onhan siellä sairaumaksutkin samassa. Sen tiesi ilman eri selvitystä tuon jutun kirjoittaja ilman, että joka välillinen maksu erikseen ois lueteltu, kuten sulle tyhmälle ne pitää erikseen luetella.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä.
Päihderiippuvuus on yleensä aina omaa syytä. Poikkeuksena ne jotka ovat tahattomasti jääneet koukkuun lääkärin määräämiin lääkkeisiin ja päihdeäitien vastasyntyneet vauvat.
Samoin lihavuus on yleensä aina omaa syytä.
Mielestäni päihderiippuvuudesta ja lihavuudesta aiheutuvia vaivoja ja sairauksia ei pääsääntöisesti pitäisi hoitaa verovaroin. Yksityisissä terveysvakuutuksissa nuo onkin yleensä rajattu pois korvattavien hoitojen piiristä (jos vakuutettu on ollut lihava jo vakuutusta ottaessaan), jotta kulut eivät kasvaisi liian suuriksi.
Onko oma puolisosi täysin eri mieltä ja et voi kertoa em. mielipiteitäsi hänelle riidan välttämiseksi?
Vierailija kirjoitti:
En yllättyisi, vaikka lääketeollisuus olisi itse kehittänyt kehopositiivisuuden.
Siis ketjuhan on täynnä yleisiä, suosittuja mielipiteitä, niitä joita kuulee ihan päivittäin ihmisten suusta.
Ihanko tosissaan joku ei voi puolisolleen sanoa että koulumaailman häiriköt pitäisi siirtää omiin luokkiinsa???
Kaikki koirat saisi tappaa.
Monet erityislapset eivät ole mitenkään erityisiä, vain huonosti kasvatettuja.
Muunsukupuolisuutta ei ole olemassa ja transsukupuolisuus on mielenterveyshäiriö.
Islaminusko saisi loppua maailmasta ja nämä p*skamaat saakin räjäyttää. Yhtään muslimeja ei tarvita Suomeen.
Nämä em. mielipiteet kehtaan kyllä kertoa esimerkiksi teini-ikäiselle lapselleni, keskustelemme näistä usein ja hän on samaa mieltä. Eli olen "aivopessyt" hänet. Puolisoa minulla ei ole.
Että lihavuus ja pyöreät muodot on rumia. Sen lisäksi ihmettelen eikö oma terveys kiinnosta laisinkaan, miten voi laiskuus olla parempi vaihtoehto kuin itsestään huolehtiminen? Ja sitten kun lihava ihmettelee mitä voi pukea ettei näyttäisi niin isolta niin eikö tule mieleen tehdä asialle jotain jotta voisi laittaa päälle ne vaatteet, jotka näyttää hyvältä eikä ainoastaan ne, jotka peittävät mahdollisimman paljon.
Älkää syökö kävellessä. Kuvottava tapa.
Tosi neutraaleja ja mitättömiä asioita ketju täynnä. Voisin sanoa monet näistä asioista ihan kelle tahansa, saati sitten puolisolle. Puolisonhan pitäisi olla sellainen jolle pystyy sanomaan ne oikeasti vähän tulenarkoja aiheita koskevat mielipiteet joita ei välttämättä kannata kaikkialla mainostella.