Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen ja ollut koko ajan aloitteellisempi osapuoli tapailussa

Vierailija
11.12.2023 |

Onko tällä tulevaisuutta? Olen lukenut että miehen pitää olla se aloitteellisempi osapuoli. Itse olen ollut ja nyt hävettää. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko olette tapailleet. Lähtökohtaisesti kaikki viritelmät jotka pysyy tapailuna kuukausitolkulla, ovat tuhoon tuomittuja. Siinä ei joko toisen, tai molemman osapuolen, tunteet riitä kun ei haluta seurustella. 

Vierailija
2/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk, voiko tän kääntää että itse vetäytyy? Pidän todella miehestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavallinen sinkkunainen ehdottaa tavalliselle sinkkumiehelle tapaamista ja siitä seuraa seksiä, niin valtaosa miehistä suostuu mielelläänkin. Mutta jos mies ei kiinnostu seksittömistä tapaamisista niin kyllähän jutun juoni on selvä.

Vierailija
4/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäisin eniten sitä että kyseinen mies on kaikessa yhtä perässävedettävä. Yhtä sellaista kivirekeä 15 vuotta vetäneenä en enää toista taakkaa olisi ottanut. 

Vierailija
5/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset mieluusti uskottelevat itselleen, että aloitteellisuus tappaa kiinnostuksen. Minä väitän, ettei vika ole aloitteellisuudessa vaan siitä, ettei mies ollut alunperinkään kiinnostunut. Mitä ei ole ollutkaan, ei voi tuhota. 

Vaimo teki aikoinaan aloitteen ja lähdin aivan onnessani treffeille. En vain ollut koskaan uskonut, että niin ihastuttava nainen voisi olla minusta kiinnostunut. 

Vierailija
6/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis sanotaanko että olen ollut viestimisessä se joka viestittelee enempi. Meillä tapaamisissa lähinnä seksiä. Seksi on hyvää. Kerran oltu ravintolassa. Tällä ei varmaankaan ole tulevaisuutta? Voiko tämän tilanteen muuttaa vielä?

Ap

Vierailija
7/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut. 

Vierailija
8/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten, tasapainoisten ihmisten pariutumiseen ei liity mitään tuollaisia roolituksia, vaan kumpikin toimii ja etenee itselleen luontaisella tavalla ja nämä tavat joko sopivat yhteen tai ei.

Vierailija
9/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai siis sanotaanko että olen ollut viestimisessä se joka viestittelee enempi. Meillä tapaamisissa lähinnä seksiä. Seksi on hyvää. Kerran oltu ravintolassa. Tällä ei varmaankaan ole tulevaisuutta? Voiko tämän tilanteen muuttaa vielä?

Ap

Ei sitä ainakaan muuteta sillä että sinä teet jotain enemmän tai vähemmän.Mies on kiinnostunut jos on ja siihen sinun pitää tyytyä.

Vierailija
10/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy mieheltä asiasta?

Vierailija
11/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä millä sanoilla Kysyä?

Ap

Vierailija
12/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kristallipallostako se pitäisi täällä meidän katsoa? Luuletko, että täysin tuntemattomat, mt-ongelmaiset miesvihaajat ja trollit antavat sinulle täällä luotettavia vastauksia tuntematta sinua ja kyseistä miestä tosielämässä.

Kasva aikuiseksi.

Vierailija
13/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä kumpi sen varsinaisen ekan siirron on tehnyt (mun mielestä eikä myöskään sen perusteella mitä olen ihmisten pariutumista tarkkaillut), mutta ei kenenkään pitäisi tai kannattaisi perävaunua perässä raahata? Eli jos jatkuu silleen että vain sinä olet aloitteellinen, niin ei vaikuta kovin innostuneelta kyllä sinusta. 

Vierailija
14/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samoilla sanoilla, onkohan meidän suhteella tulevaisuutta?

Vierailija
15/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että olemalla aloitteellisempi/ainoa aloitteellinen saa riesakseen vaan sellaisen perässä kiskottavan kivireen, joka ei varsinaisesti edes haluaisi olla siinä suhteessa, mutta kun ei just ole muutakaan tarjolla ja nainen on innostunut ja "tyrkyttää" itseään niin mikäjottei se miehelle kelpaisi..

Vierailija
16/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samoilla sanoilla, onkohan meidän suhteella tulevaisuutta?

Oon kysynyt kerran ja mies vastasi että on meillä että luota häneen

Ap

Vierailija
17/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset mieluusti uskottelevat itselleen, että aloitteellisuus tappaa kiinnostuksen. Minä väitän, ettei vika ole aloitteellisuudessa vaan siitä, ettei mies ollut alunperinkään kiinnostunut. Mitä ei ole ollutkaan, ei voi tuhota. 

Vaimo teki aikoinaan aloitteen ja lähdin aivan onnessani treffeille. En vain ollut koskaan uskonut, että niin ihastuttava nainen voisi olla minusta kiinnostunut. 

Minusta se on enemmänkin niin, että aloitteellisena saa herkästi matkaansa sellaisen miehen jota ei nainen kiinnosta mutta mies esittää aikansa kiinnostunutta jotta saa seksiä.

Vierailija
18/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla olla aloitteellisempi, kun pelkona on että nainen ahdistuu jos mies on liian innokas. Se on ihan tuntipeliä milloin voi esim. laittaa sen ekan viestin ekojen treffien jälkeen.  Tunti liian aikaisin = "yök onpa epätoivoinen roikkuja" tai "liian innokas, iiiih en kestä, ahdistaaa",  tunti liian myöhään = "se on voivoi, heippa".

M

Vierailija
19/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No teillä on seksisuhde ja mitä ilmeisimmin se on se, mitä mies suhteelta/sinusta haluaa. Toki tuosta voi tulla muutakin, mutta ei sitä nyt ainakaan henkeään pidätellen kantsi odotella.

Ja jos sinä taas et halua vain tuollaista seksisuhdetta niin sitten sun täytyy lopettaa koko juttu. Sillä että jatkat tuossa toivoen sen johtavan enempään, tulet liki 100% varmuudella vain pettymään ja dumpatuksi kun mies löytää naisen jonka kanssa haluaa sen parisuhteen josta sinä haaveilet.

Vierailija
20/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkäisin eniten sitä että kyseinen mies on kaikessa yhtä perässävedettävä. Yhtä sellaista kivirekeä 15 vuotta vetäneenä en enää toista taakkaa olisi ottanut. 

Ja täällä taas mennään lainahevosella niin että kolisee! Se olen minä joka on pyrkinyt EROON sellaisesta valheryöpytyksestä ettei pahemmasta väliä ja SITÄ on kestänyt 15v! Jätä jo rauhaan.