Raskaana varatulle. Miehen vain naisen tehtävä kertoa vaimolle?
Kummalta haluaisit itse kuulla jos olisit tuossa tilanteessa?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo saattaa siltikin haluta pitää ukkonsa.
Kumma kyllä.
Ja voit joutua pariskunnan kanssa ikäviin huoltajuusriitoihin, jos alkavatkin vetää yhtä köyttä.
Miksi se vaimo huoltajuudesta riitelisi?
Saadakseen lapsen pois toiselta naiselta. Aviopari ja miehen lapsi.
Juu ei kiitos.
Joo ei mullekaan. Olen hoitanut omat mukulani ja nyt alkaa elämä helpottaa. Tähän ei nyt tarvita enää uutta nyyttiä hoidettavaksi. Hoitakoon äitinsä hänet. Ja mies saa mennä myös, enhän minä pettäjällä mitään tekisi.
Tehkää geenitesti. Myöhempää tarvetta varten,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä olisi väliä. Tulisi ero kuitenkin.
Luuletko tosiaan että tulisi ero?
Se ei ole varmaa. Mutta avioliitto tuskin kohenee siitä, kun sinne "muuttaa" toinen nainen, tarkoitan, että ulkopuolinen henkilö on olemassa ja pian se lapsikin. Uusi lapsi alkaa tulevaisuudessa saada joka kuukausi rahaa,joka tähän asti on ollut avioparin omassa käytössä. Mietin myös miten isän ja lapsen väliset tapaamiset on ajateltu järjestää. Tuleeko miehen kotiin 2-3 vuoden kuluttua kylään pikku taapero isin luokse - ja mitä isin vaimo ajattelee siitä? Ihmiset voisivat harkita tekemisiään vähän tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis haastemies vaan ukon ovelle selvittämään isyyttä lastenvalvojan kautta, viimeistään siinä vaiheessa asia selviää ukon vaimollekin.
Raskaana olevan tehtävä ei ole hoitaa ukon ja ukon vaimon välistä viestintää.
JOS perheen talous on tällä hetkellä tiukilla, niin avioliiton tila ei kyllä parane tämän syrjähypyn/sivusuhteen jälkeen. Jos talous on vakaalla pohjalla, niin se on ainakin positiivista.
Olen ollut samassa tilanteessa, kun tulin yhden yön jutulle raskaaksi. En tiennyt että hän oli varattu. Miehen tehtävä tietysti oli kertoa vaimolleen. Ero heille tuli myöhemmin, ja mies olisi halunnut olla minun kanssani, vaan ei kiinnostanut. Yksin olen kasvattanut lapsemme joka on nykyään 14v.
Vierailija kirjoitti:
Maan tuhka lipsää.
Toivottavasti ap saa pahasti nepsyn lapsen. :)
Älä! Lapsihan kärsii siitä, jos on erilainen. Kaiken kukkuraksi perheessä olisi vain äiti, joka voisi väsyä ylenmäärin.
Tuleeko miehen nyt hoitaa kahden kodin kotityöt ja lapset, ehtiikö siinä välissä töihin mitenkään?