Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vannoutunut uskovainen mies enkä löydä seuraa

Vierailija
19.07.2025 |

Ne Töölön seurakunnan tapahtumat ei oikein toimi. Joku sanoi ettei Valoa kannata käyttää. Mitä muuta voi yrittää?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ei vanno

Vierailija
62/66 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olet vannoutunut uskovainen mies, niin silloin varmaan haluat noudattaa Raamattua. Paavali sanoi, että jos sinulla ei ole vaimoa, niin älä pyydä itsellesi sellaista. Lisäksi hän totesi, että naimattoman on parempi pysyä entisellään. Kristityn tulee ennen kaikkea etsiä Jeesusta, eikä puolisoa.

Paavali varoitti myös askeesiin yllyttäjistä, jotka "kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruuista, jotka Jumala antaa kiitoksella nautittaviksi. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka esittäytyy ensitapaamisten aikana vannoutuneeksi uskovaiseksi on välitön varoitussignaali.

Vierailija
64/66 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakuntahommissa on kivoja naisia. Käy niissä

Vierailija
65/66 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran olet vannoutunut uskovainen mies, niin silloin varmaan haluat noudattaa Raamattua. Paavali sanoi, että jos sinulla ei ole vaimoa, niin älä pyydä itsellesi sellaista. Lisäksi hän totesi, että naimattoman on parempi pysyä entisellään. Kristityn tulee ennen kaikkea etsiä Jeesusta, eikä puolisoa.

Paavali varoitti myös askeesiin yllyttäjistä, jotka "kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruuista, jotka Jumala antaa kiitoksella nautittaviksi. "

Totta.

Mutta kumpikohan on seurakunnissa enemmän vallalla?

Kyllä siellä minun kokemuksen mukaan on paljon sellaista ilmapiiriä että perhe-elämä on se paras elämisen malli ja sitä tulee tavoitella ja kaikki muu on sitten heille, jotka eivät muuta saa.

Vierailija
66/66 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ihmettele saatana:D aikuinen mies vielä uskonnon aivopesussa, ootko jotenkin älyllisesti vammainen? 

Aika ivallinen ja katkera kommentti sinulta. Toivottavasti pääset eroon noista ominaisuuksista. Niistä kun ei oikein ole hyötyä elämässä.

Parempi sanoa miehelle suoraan että nyt mies sinä putsaat aivosi tuosta sonnasta mihin sinut on aivopesty :D miten kehtaa kutsua itseään uskonnolliseksi vuonna 2025...... siis kristinuskosta puhutaan nyt? Uskooko ap taivaaseen ja helvettiin?

Älä viitsi pilkata toisen ihmisen vakaumusta. Jos et itse usko niin jätä muiden usko rauhaan. Kiitos!

Jättävätkö uskovaiset muut rauhaan?

Eivät jätä vaan vaativat muita elämään kuten he itse oikeaksi tavaksi näkevät. Nämä räsäsläiset yms.

Vakaumuksen pilkkaamisesta olen samaa mieltä. Täytyy vain toivoa, että sakeimpien syvän päädyn vakaumusten haltijat itse osaavat luopua hulluuksistaan.

Kristinusko on missionaarinen usko. Evankeliumi on ilosanoma. 

No juu, nämä ulkokultaiset ja tekopyhät "uskovaiset" ovatkin oikein mahtava esimerkki ilonsanomasta.

Jokainen tervepäinen ihminen kiertää nämä kahjut mahdollisimman kaukaa etteivät pysty myrkyttämään sielua ja kaappaamaan vangikseen.

Todellinen usko on sisäinen ja hiljainen usko, sydämen usko.

Nämä uskontoaan tuputtavat ja kaikki uskonnolla ratsastavat ovat kaukana Jumalan tarkoituksesta, ulkokultaisia teeskentelijöitä.

Valtansa ja rahansa uskonnoista saava pappis-sääty on kaikkein pahin.

"Kaikki uskovaiset" eivät ole kuin se pappi, isä, tai joku joka loukkasi sinua.