Olen vannoutunut uskovainen mies enkä löydä seuraa
Ne Töölön seurakunnan tapahtumat ei oikein toimi. Joku sanoi ettei Valoa kannata käyttää. Mitä muuta voi yrittää?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder
Olen yrittänyt mutta profiilini poistettiin sieltä.
🤔
Mahdollisesti koska sitä epäiltiin trolliksi kun kerroin etten oikein usko evoluutioon.
Ja tällaisistako asioista haluat sitten vaimosi kanssa keskustella. Voi hyvää päivää.
Jos kerran olet vannoutunut uskovainen mies, niin silloin varmaan haluat noudattaa Raamattua. Paavali sanoi, että jos sinulla ei ole vaimoa, niin älä pyydä itsellesi sellaista. Lisäksi hän totesi, että naimattoman on parempi pysyä entisellään. Kristityn tulee ennen kaikkea etsiä Jeesusta, eikä puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene ap johonkin helluntaiseurakuntaan tai vapaakirkkoon. Niissä on yleensä pula uskovaisista miehistä.
Olen viettänyt nuoruuden vapaakirkossa.
Sitten on kyllä outoa, ettet ole löytänyt ketään. Vaihda sitten vaikka helluntaiseurakuntaan. Yleensä noissa on kova kilpailu miehistä. Tiedän sen, koska olen lapsuuteni ollut Helluntailainen ja nuoruuteni Vapaakirkkolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Mene ap johonkin helluntaiseurakuntaan tai vapaakirkkoon. Niissä on yleensä pula uskovaisista miehistä.
Sitten on kyllä outoa, ettet ole löytänyt ketään. Vaihda sitten vaikka helluntaiseurakuntaan. Yleensä noissa on kova kilpailu miehistä. Tiedän sen, koska olen lapsuuteni ollut Helluntailainen ja nuoruuteni Vapaakirkkolainen.
Onko hellareissa paljon nuoria?
Vierailija kirjoitti:
Vannoutunut uskovainen tarkoittaa umpityhmää vanhoillista typerystä, joka vihaa naisia ja on rasisti.
Mene persusten kokouksiin ja löydä sieltä joku ulkonäöltään ja mielenterveydeltään silmiinpistävän poikkeava natsimimmi. Älä pelästy, sillä on tietenkin käsiase aina taskussa. Ei kai nyt taparikollinen kulje ilman kättä pitempää.
Persuissa ei taida kovin montaa uskovaista olla. Halla-ahokin ilmeisesti ateisti.
No en ihmettele saatana:D aikuinen mies vielä uskonnon aivopesussa, ootko jotenkin älyllisesti vammainen?
Vierailija kirjoitti:
No en ihmettele saatana:D aikuinen mies vielä uskonnon aivopesussa, ootko jotenkin älyllisesti vammainen?
Aika ivallinen ja katkera kommentti sinulta. Toivottavasti pääset eroon noista ominaisuuksista. Niistä kun ei oikein ole hyötyä elämässä.
Olet väärällä foorumilla. Pyydä että Jumala tuo sinulle vaimon. Ei saa luopua uskosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hellareissa paljon nuoria?
Onhan siellä. Ja on kaikkia nuorille suunnattua ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder
Olen yrittänyt mutta profiilini poistettiin sieltä.
Sitten varmaan on parempi olla ilman, jos on häirikkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helluntaikirkonkin tila on vaan mennyt aika huonoksi hengellisesti. Moni ei enää usko Raamattuun.
WFT Helsingin vapaaseurakunnassa on naispastori vaikka kirkko ei hyväksy napspappeja?!?
Kävit varmaan suviseuroilla? Miehistä on huutava pula noissa piireissä. Outoa, jos ei löydy, kun naisia on ylimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helluntaikirkonkin tila on vaan mennyt aika huonoksi hengellisesti. Moni ei enää usko Raamattuun.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne uskisnaisetkin haluavat komean ja/tai taloudellisesti menestyvän miehen. Turha luulla, että olisivat helpompia, vaikka eivät meikkaa.
Itse asiassa se talouspuoli painottuu heidän keskuudessaan vielä enemmän, koska lapsia on tarkoitus tehdä paljon.
Monet "uskisnaiset" meikkaa..Meikkaamattomuus taitaa olla lähinnä lessujen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut viettää mieluummin nuoruus vaikka kapakassa jos naisseuraa olet vailla.
Vierailija kirjoitti:
Kävit varmaan suviseuroilla? Miehistä on huutava pula noissa piireissä. Outoa, jos ei löydy, kun naisia on ylimäärin.
Lestadiolaisilla on vaan monilla aina erikoiset käsitykset uskosta ja Raamatusta. Moni lestadiolaisista on myös tapauskovaisia, eli elävää yhteyttä Jumalaan ei ole. Ei ole välttämättä uskovaiselle miehelle helppoa löytää sopivaa vaimoa noista piireistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Juuri tuota, että moni ei usko enää Raamattuun siellä. Tiedän helluntailaisia, jotka eivät lue Raamattua tai ole muutenkaan kiinnostuneita siitä. Maailmalliset asiat kiinnostaa enemmän.
Kyllä yleensä aidosti uskova nainen toivoo itselleen saman arvomaailman omaavaa eli uskovaista kumppania. Siunausta sinulle, uskonveli!