Mä hölkkäsin tänään noin 1km matkan
Varmaan pisin matka mitä olen aikuisiällä juossut yhtämittaa. Olin hämmästynyt että jaksoin noinkin pitkän, eikä tuntunut edes kovin rankalta. Huomenna kokeilen uudestaan. Saiskos juoksunharrastajilta vinkkejä?
Kommentit (8)
No ei täällä näytä hölkkääjiä olevan. Kai mä vaan sitten menen huomenna sinne pururadalle ja kokeilen että miten homma lähtee toimimaan.
Kannattaa hölkkäillä sellaisia lenkkejä että lenkin jälkeen on tunne että olisi mennyt pidempikin lenkki,se motivoi jatkamaan.
Hyvä sinä. Minä taas vuorostani kävelen reipasta vauhtia ja olen huomannut, että 30 minuutin lenkki on venynyt jo 1,5-2 h lenkeiksi eikä lainkaan tunnu pahalta, pikku hiljaa eteenpäin. Ensin tuntui puuduttavalta ja sitten muutaman kuukauden kuluttua jo suorastaan vaati itseltään lenkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hölkkäillä sellaisia lenkkejä että lenkin jälkeen on tunne että olisi mennyt pidempikin lenkki,se motivoi jatkamaan.
Jeps, noin kävi minulle, lenkit senkuin pidentyivät kuin itsestään, ensin puuskutti ja läähätti mutta kait kroppa tottui.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ajattelin juosta saman lenkin ja kun kiekka on tehty kokeilen että kuinka paljon pidemmälle pääsen ennen kuin on pakko vaihtaa kävelyyn. Ap
No, tänään kävin uudestaan hölkkäämässä. Kävin vielä kuntoportaissakin, 3x kiipesin ne ylös. Ihan mukavaa oli. Kengät on ehkä vähän huonot, sen huomasin nyt. Sellaiset sketserssin nauhattomat. Pitäisi olla varmaan vähän tukevammat, mutta saavat kelvata nyt alkuun. Ap
^