Tiesitkö, että Trumpin setä oli tunnettu keksijä ja tiedemies?
Ja älyhän on pitkälti periytyvää.
Kommentit (34)
Tiesitkö että äly ei periydy enolta siskonpojalle?
Vierailija kirjoitti:
Ollakko vauva-palsta-aktiivi vai Donald Trump, kas siinä pulma.
Ainakaan tuollainen trumppi en haluaisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on suomennos Trumpin puheesta:
"Tiedätkö, olen automaattisesti viehättynyt kauniisiin naisiin alan vain suudella heitä. Se on kuin magneetti. Suutelisin vain. En edes odota. Ja kun olet tähti, he antavat sinun tehdä sen. Voit tehdä mitä tahansa. Tartu heitä PILLUSTA. Voit tehdä mitä tahansa."
Kymmenet naiset ovat syyttäneet Trumpia ahdistelusta tai jopa raiskauksesta (yksi heistä oli väitetyn teon aikana 13-vuotias).
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että Trump on tuhlannut valtavan osan omaisuudestaan? Ei suinkaan ole edes kartuttanut omaisuuttaan itse vaan on saanut sen perinnöksi.
Nyt viimeisen puolen vuoden aikana on kyllä tehnyt aika paljon uutta rahaa myymällä USA:n presidentin vaikutusvaltaa huijauskryptonsa kautta.
Ei, me emme tiedä käytännössä Trumpista mitään, koska meidän monopolisoitu "tiedonvälitys" kertoo vain yksipuolista, demokraattien julkaisuista suoraan käännettyä pilkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranssi narsistihan valehteli juuri puheessaan, kuinka hän jutteli setänsä kanssa Unabomberina tunnetusta Theodore Kaczynskistä, jota Trumpin setä oli muka opettanut yliopistossa (tuskin oli). Ainoa ongelma tuossa geriatrikon houreessa on, että Trumpin setä kuoli yli 10 vuotta ennen Kaczynskin paljastumista Unabomberiksi.
? Eli on hyvinkin voinut opettaa. Sinulla ei taida laskutaidot riittää?
Kappas, oletkin ihan yhtä tyhmä kuin oranssi apina ja hänen magattinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, me emme tiedä käytännössä Trumpista mitään, koska meidän monopolisoitu "tiedonvälitys" kertoo vain yksipuolista, demokraattien julkaisuista suoraan käännettyä pilkkaa.
Pitää olla aika aivopesty, jos ei tunnista pedoa kun sellaisen näkee.
Voisi nämäkin joskus lukea muutakin kuin Foxia ja MV-lehteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman mahtavin mies, Trump on monelle esikuva eikä vassareiden esittämä vauvojensyöjä.
Seksuaalinen ahdistelija, Epsteinin entinen paras kaveri ja moninkertainen tuomittu rikollinen on kenties sinun esikuvasi, mutta ei todellakaan minun.
Ketä on sinun miesesikuvasi? Tarja Halonen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman mahtavin mies, Trump on monelle esikuva eikä vassareiden esittämä vauvojensyöjä.
Seksuaalinen ahdistelija, Epsteinin entinen paras kaveri ja moninkertainen tuomittu rikollinen on kenties sinun esikuvasi, mutta ei todellakaan minun.
Kuinka kertoa olevansa persuloidi. Ne on kaikki trumpisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oranssi narsistihan valehteli juuri puheessaan, kuinka hän jutteli setänsä kanssa Unabomberina tunnetusta Theodore Kaczynskistä, jota Trumpin setä oli muka opettanut yliopistossa (tuskin oli). Ainoa ongelma tuossa geriatrikon houreessa on, että Trumpin setä kuoli yli 10 vuotta ennen Kaczynskin paljastumista Unabomberiksi.
? Eli on hyvinkin voinut opettaa. Sinulla ei taida laskutaidot riittää?
Mutta kun ei opettanut. Kaikki muukin oranssin narsistin löperryksessä täyttä paskaa, kuten hänen mölinänsä lähes poikkeuksetta muutenkin.
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/trump-unc…
Vierailija kirjoitti:
Ai magatti ei osaa seurata kuin suomalaisia (esim. roska-Foxiin verrattuna äärimmäisen luotettavia) tiedotusvälineitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sinun miesesikuvasi? Ketä miestä sinä pidät esikuvanasi?
Vierailija kirjoitti:
miksi se ei oo sitten periytynyt ?
Omena joskus vierähtää kauemmaksikin puusta.
Tiesitkö että Trump on tuhlannut valtavan osan omaisuudestaan? Ei suinkaan ole edes kartuttanut omaisuuttaan itse vaan on saanut sen perinnöksi.