Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoni on aina vihainen - en tiedä miten kauan jaksan tätä

Vierailija
18.07.2025 |

Vaikka olisi saanut kaiken mitä haluaa, niin ei ole koskaan tyytyväinen. Jos asiat ei mene niin kuin hän on omassa päässään suunnitellut, niin on vihainen ja äreä. En tiedä miten kauan tätä enää jaksan, kun haluaisin elää rauhallista elämää ilman että kaikesta litistää ja äristään ihan turhaan.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutteleeko vain sulle, vai onko kaikille kiukku8nen?

Vierailija
42/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut vain tyytyä siihen kilttiin mieheen?🥺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tarvitsee rakkautta ja turvallisuutta nauttiakseen seksistä. Miehet tarvitsee seksiä tunteakseen kiintymystä ja rakkautta. Tästä nousee helposti ongelma parisuhteeseen kun tarpeet eivät kohtaa. 

Vierailija
44/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen ohje: EROTKAA.

Vierailija
45/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vasta synnyttänyt? Masennus voi oireilla noin 

Vierailija
46/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on just tollanen ja pahenee vanhetessaan. Hoh hoijjaa. Sanoo, että on työstressiä ja varmasti onkin. Kaikki vaan turhautuu siihen jatkuvaan äksyilyyn ja pimahtamiseen. Itse ei näe ongelmaa käytöksessä.

Vierailija
47/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkos kysynyt mikä vaivaa ja on pohjimmiltaan vikana?

Usein äksyily johtuu siitä, että ei koe tulevansa kuulluksi, nähdyksi ja ymmärretyksi.

Ja sit on kyllä niitäkin, jotka on vaan mlkkuja.

Mutta itse kysyisin rauhallisesti mikä ihme riivaa.

Puute sitä vaivaa.

Vierailija
48/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on koko ajan äkäinen ja kun siitä tiuskimisesta ja "karjumisesta" huomauttaa, mies väittää, ettei ole vihainen. Kuitenkin puhuu minulle, kuin pahimmalle vihamiehelle. 

Jotenkin miehelle on jäänyt tuollainen puhetyyli päälle.  Joko on sairaan ilmelä ja mielistelevä tai sitten äkäinen. Normaali keskustelu puuttuu kokonaan. 

Suuttuu heti, jos en ole samaa mieltä. omia mielipiteistä eisaisia olla. Outoa. 

Vierailija
49/69 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisit pillua sille niin rauhoittuisi.

Hyi hemmetti. Vastenmielisesti käyttäytyvä mies ei ole haluttava. Päinvastoin.

Pihtasin pillua 5 vuotta, mies muuttui äreäksi ja nyt minulla ei tee enää mieli, mikä auttaisi? Ehkä siihen juurisyyhyn vaikuttaminen?

Ymmärrätkö, että  naisellakin on oikeus omaan kehoonsa ja siihen kuka sinne värkkiään tunkee???? Eise ole mitää "pihtaamista".

Vai meiaatko, että miehen pitää antaa tunkea persereikäänsä tavaraa, vaikka ei halua, koska muuten "pihtaa" persereikäänsä?

Eikö naisella ole oikeutta edes omaa kehoonsa ja värkkiinsä, vaan jos ei halua sitä antaa jyystää, vaikka ei itse halua se on "pihtaamista".

Ei se ole pihtaamista vaan sitä, että ei halua.  Ei naisenkaan tarvii aina haluta. Eikä tarvii "antaa" jos ei halua. Tuskin mieskään panee, jos ei halua. 

Vierailija
50/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako puolisosi seksiä AP? Its miehenä huomasin että alkoi tulla savu ulos korvista ex suhteessa kun oli 3v pihtausta takana. Seksiä oli ehkä kerran kuukaudessa. Se ei riitä minulle. Eli oletko kokeillut lisätä läheisyyttä?

Vierailija
51/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suuttuisin ihan tosissani ja näyttäisin ovea, jos asenne ei muutu.

Oikeesti naiset, älkää mielistelkö niitä huonosti käyttäytyviä ukkojanne. 

Minulle tuli ihan ekana mieleen, että se puoliso olisi kylläkin nainen tuosta "jos ei mene niin kuin on päässään suunnitellut". Miehiltä tämmöinen suunnittelukyky yleensä puuttuu.

Itse olen tuollainen nainen, että suunnittelen asiat ja vittuunnun, kun yksikään asia ei mene suunnitellusti. Systemaattisen ja suunnitelmallisen ihmisen ei kannata seurustella tai mennä yhteen go with the flow -ihmisen kanssa, tai käy just näin kun ap on kuvaillut. Varmasti sen toisen osapuolen teksti olisi hyvin erilainen, esim. puoliso peruu sovittuja menoja, tai kaverit menevät edelle, yksikään asia ei voi mennä niin kuin on sovittu, kun tulee aina muutoksia.

Siitä jokaiselle itsereflektoitavaa.

Vierailija
52/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun sitä pitäisi jaksaa?

Kerro edes yksi hyvä syy, niin jatketaan sitten keskustelua.

Vierailija
53/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä suuttuisin ihan tosissani ja näyttäisin ovea, jos asenne ei muutu.

Oikeesti naiset, älkää mielistelkö niitä huonosti käyttäytyviä ukkojanne. 

Minulle tuli ihan ekana mieleen, että se puoliso olisi kylläkin nainen tuosta "jos ei mene niin kuin on päässään suunnitellut". Miehiltä tämmöinen suunnittelukyky yleensä puuttuu.

Itse olen tuollainen nainen, että suunnittelen asiat ja vittuunnun, kun yksikään asia ei mene suunnitellusti. Systemaattisen ja suunnitelmallisen ihmisen ei kannata seurustella tai mennä yhteen go with the flow -ihmisen kanssa, tai käy just näin kun ap on kuvaillut. Varmasti sen toisen osapuolen teksti olisi hyvin erilainen, esim. puoliso peruu sovittuja menoja, tai kaverit menevät edelle, yksikään asia ei voi mennä niin kuin on sovittu, kun tulee aina muutoksia.

Siitä jokaiselle itsereflektoitavaa.

Vaativa persoonallisuus? Sehän voi mennä ihan persoonallisuushäiriön puolelle.

Vierailija
54/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä aina ollut negatiivinen perusvire? Sehän ei muutu.

Jos ei, niin toivoa on.

Vierailija
55/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen lopettaa hormonien vetäminen. Ihan kivat lihakset ja rasvaton kroppa varmaan joo, mutta vittumainen ärhentelijä samalla.

Vierailija
56/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä syynä oli alkavat vaihdevuodet ja kierukka. Kun kierukan otin pois ja aloitin toisenlaiset hormoonihoidot vaihdevuosiin ei kaikki enää ottanut päähän. Olin ennen näitä muutoksia ihan kestämätön puoliso, mutta voin luvata että kaikista raskainta se on kiukuttelijalle itselleen.

Mun kohtu ja veriarvot on katottu ookooksi. Kiukkusin aiemmassa suhteessa eksän takia. Uuden kanssa ei mitään ongelmaa.

Vierailija
57/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hlvt puoliso?

Aviomies ja aviovaimo.

Vierailija
58/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuoliso?

Vierailija
59/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä syynä oli alkavat vaihdevuodet ja kierukka. Kun kierukan otin pois ja aloitin toisenlaiset hormoonihoidot vaihdevuosiin ei kaikki enää ottanut päähän. Olin ennen näitä muutoksia ihan kestämätön puoliso, mutta voin luvata että kaikista raskainta se on kiukuttelijalle itselleen.

Miehillä myös ikä saattaa tehdä kiukkua, eli vaihdevuodet 

Vierailija
60/69 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on erittäin negatiivinen elämänasenne. 

Raskasta sietää. Kun joskus harvoin uskallan jotain epäkohtaa valittaa hänelle, niin hän ei suinkaan etsi ratkaisua positiivisessa hetkessä, vaan sanoillaan vain tekee epäkohdasta tuplasuuren. 

Iso ero miehessäni ja isässäni, joka oli positiivinen ihan aina. Jopa kuollessaan. 

Mulla sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän