Puolisoni on aina vihainen - en tiedä miten kauan jaksan tätä
Vaikka olisi saanut kaiken mitä haluaa, niin ei ole koskaan tyytyväinen. Jos asiat ei mene niin kuin hän on omassa päässään suunnitellut, niin on vihainen ja äreä. En tiedä miten kauan tätä enää jaksan, kun haluaisin elää rauhallista elämää ilman että kaikesta litistää ja äristään ihan turhaan.
Kommentit (69)
Kannattaa AP nostaa kissa pöydälle ja tehdä myös selväksi, ettet aio loputtomiin tuollaista sietää.
Mun miehellä on erittäin negatiivinen elämänasenne.
Raskasta sietää. Kun joskus harvoin uskallan jotain epäkohtaa valittaa hänelle, niin hän ei suinkaan etsi ratkaisua positiivisessa hetkessä, vaan sanoillaan vain tekee epäkohdasta tuplasuuren.
Iso ero miehessäni ja isässäni, joka oli positiivinen ihan aina. Jopa kuollessaan.
Suosittelen pariterapiaa. Voit toki itsekin mennä yksin puhumaan,jos puoliso ei suostu mukaan
miksi sun pitäisi jaksaa sitä? pysähdy tän kysymyksen äärelle ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisit pillua sille niin rauhoittuisi.
Hyi hemmetti. Vastenmielisesti käyttäytyvä mies ei ole haluttava. Päinvastoin.
Pihtasin pillua 5 vuotta, mies muuttui äreäksi ja nyt minulla ei tee enää mieli, mikä auttaisi? Ehkä siihen juurisyyhyn vaikuttaminen?
Vierailija kirjoitti:
Aivosyöpä. Harvinainen syy mutta mahdollinen. Niin kävi meille...
Ohoh! Onko ap:n kumppani aina ollut tuollainen?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pyytää anteeksi, niin seuraavassa lauseessa syyttää minua siitä että hän on pahalla päällä.
Suutu sille. Tee selväksi, että sun kanssa ei näin toimita.
Miksi olla masokisti ja jäädä. Sitä vaan katkeroituu, jos oma ainutkertainen elämä menee paapottaessa kiusaajaa
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa AP nostaa kissa pöydälle ja tehdä myös selväksi, ettet aio loputtomiin tuollaista sietää.
Ei näiden kanssa kannata mitään keskustelutuokioita järjestää. Tekee vaan selväksi ihan siinä tilanteessa, että ei siedä moista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihtasin pillua 5 vuotta, mies muuttui äreäksi ja nyt minulla ei tee enää mieli, mikä auttaisi? Ehkä siihen juurisyyhyn vaikuttaminen?
Miksi nainen pihtaisi pillua mieheltään, jos tämä on haluttava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma ei pyöri sun pillusi ympärillä.
Oma puoliso on ollut ihan siedettävä loman ajan, mutta viikon päästä se helvetti alkaa taas. Mitään muuta ei ole kuin valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä suuttuisin ihan tosissani ja näyttäisin ovea, jos asenne ei muutu.
Oikeesti naiset, älkää mielistelkö niitä huonosti käyttäytyviä ukkojanne.
Tätä minäkin ihmettelen näissä samankaltaisissa aloituksissa.
Miten nämä naiset elää? Myötäilevät huonosti käyttäytyvää miestä, ettei se olisi vielä huonosti käyttäytyvämpi?
Ihan pähkähullua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä suuttuisin ihan tosissani ja näyttäisin ovea, jos asenne ei muutu.
Oikeesti naiset, älkää mielistelkö niitä huonosti käyttäytyviä ukkojanne.
Tätä minäkin ihmettelen näissä samankaltaisissa aloituksissa.
Miten nämä naiset elää? Myötäilevät huonosti käyttäytyvää miestä, ettei se olisi vielä huonosti käyttäytyvämpi?
Ihan pähkähullua.
Kaiken huippu ovat nämä neuvot, joissa naisen tulee lähteä selvittämään miehen ongelmaa ja löytämään siihen ratkaisu.
Se jos mikä on pähkähullua.
Vierailija kirjoitti:
K.oronapiikit aiheuttaneet paljon aivosyöpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K.oronapiikit aiheuttaneet paljon aivosyöpiä.
Mies olisi tässä tapauksessa varmasti huomannut oireita omassa olossaan ja hakeutunut lääkäriin. Niin aikuiset ihmiset tekevät.
Antaisit useammin niin ei olis niin äreä 😀😃
Joskus tuon tiuskimisen ja huonon käytöksen taustalla on rakkauden loppuminen ja halu päästä pois suhteesta. Kaikki kun eivät osaa/uskalla sanoa suoraan tuota kumppanilleen, niin se purkautuu noin. Toivovat toisen kyllästyvän ja tekevän aloitteen eroon.
Kokeilepa ap ehdottaa eroa ja katso miten reagoi. Jos ihminen ei halua erota, niin ilmaisee sen kyllä selkeästi ja on hämillään tilanteesta.