Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka tahtomattaan menettivät nuoruutensa?

Vierailija
18.07.2025 |

Elin kurissa ja mitä muut ajattelevat jos teet jotain perheessä. Nuoruus jäi elämättä. Olen nykyään ahdistunut ja vailla sosiaalisia suhteita.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nuoruus jää muka elämättä? Ei ole olemassa mitään lakiin kirjattua virallista nuoruuden muotoa, jota kaikkien nuorten tulisi noudattaa.

Se on jokaisen oma tuntemus. Jos tuntuu, että elämä jäi elämättä, niin se silloin jäi elämättä. 

Mutta turhaa se on. Voi tehdä ne kaikki tekemättömät asiat nyt, toisin kuin tehtyjä asioita ei voi muuttaa. 

Vierailija
62/67 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saanut juoda päätäsi humalaan tai saada sukupuolitautia ja nyt harmittaa vai mikä oikein harmittaa?

En saanut juoda päätäni humalaan. Ymmärräthän ettei jokaisesta panosta tule sukupuolitautia? Olen kaltaisesi. Minulla ei ollut nuorena ystäviä eikä ole vieläkään. Sosiaaliset suhteet saadaan pääosin nuorena. Ei vanhempana.

Mitä se ystävättömyys sua estää harrastamasta yhen illan juttuja? Itselle tuo in ihan ei kiitos! Viinaa saat myös kaupsta ja baariin voi mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa nyt kiitollisia siitä mitä teillä on, monilla on paljon vähemmän!

Vierailija
64/67 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei muuttaisi mitään vaikka mennenisyydessä olisi ollut bileitä, kavereita, seurustelua, mitä lie. Voisit ja olisit silti NYT samassa tilanteessa, samoissa ongelmissa. Ne kaverit voi hyvin lähteä elämästä ja joudut etsimään uusia. Tuskin olisit sen onnellisempi vaikka sinulla olisi menneisyydessä ollut sitä mitä kaipaat kun sinulle ei ole sitä nyt, jos sait ideasta kiinni.

Vierailija
65/67 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et saanut juoda päätäsi humalaan tai saada sukupuolitautia ja nyt harmittaa vai mikä oikein harmittaa?

En ole ap, mutta periaatteessa näin. Pääsin tekemään nuo asiat vasta parikymppisenä, ja jäi loppuiäksi kaivelemaan, kun ei saanut elää nuoruutta yläaste-iässä miten muut. Olen jo nelikymppinen ja vieläkin harmittaa välillä, kun jäi kriittiset kehitysvaiheet oikea-aikaisesti väliin. Ei festaripanot teltassa huppelissa tunnu varmaan yhtä mullistukselliselta myöhemmin, kun on jo aikuisen tylsät aivot eikä pääse nuoruuden huolettomuuteen enää kiinni.

Vierailija
66/67 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta periaatteessa näin. Pääsin tekemään nuo asiat vasta parikymppisenä, ja jäi loppuiäksi kaivelemaan, kun ei saanut elää nuoruutta yläaste-iässä miten muut. Olen jo nelikymppinen ja vieläkin harmittaa välillä, kun jäi kriittiset kehitysvaiheet oikea-aikaisesti väliin. Ei festaripanot teltassa huppelissa tunnu varmaan yhtä mullistukselliselta myöhemmin, kun on jo aikuisen tylsät aivot eikä pääse nuoruuden huolettomuuteen enää kiinni.

Tämä kiteyttää hyvin mikä on ongelma. Kokemuksia voi saada myöhemminkin, mutta ne eivät ole kuitenkaan samanlaisia.

Vierailija
67/67 |
20.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, menetin myös nuoruuteni kun vanhenin. Sitä se aika tekee, kamalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä