Naiset tykkäävät näteistä, siroista ja sööteistä miehistä.
Kommentit (48)
Jep ja karvaisista eli kollikissoista 💖
Ei tykkää. Naiset tykkää raamikkaista ja miehekkäistä miehistä.
Älykkyys ja käytöstavat ovat tämän päivän myyntivaltti. Nuo voi opetella/opiskella lähes jokainen.
Kyllä. Miksi K-pop eli Korea-pop olisi muuten supersuosittua. Ne miehet on siroja ja nättejä.
ai nytkö naiset ovatkin monoliitti?
Kaikki alle 180cm suomalaiset miehet on paskaa
Itse pidän ainakin skandimiehistä. Haluan atleettisen hoikan ja kauniskasvoisen miehen. Kauniit silmät ovat tärkeät, niitä on tosi harvalla näin maailmanlaajuisesti, mutta esim. Ruotsista löytyy.
Musta naama ja kumihuulet täytyy olla
Todisteiden valossa, kun kerran yleistäminen on sallittu, naiset tykkäävät Breivik-tyyppisistä massamurhaajista.
Pitää olla sen näköinen että Justiina voi tarvittaessa rauhoittaa istumalla päälle. Ovimatto ainesta ja mieluiten maailman enemmistön värinen eli ruskeaihoinen.
Aika harva tykkää, minä kuitenkin satun niistä rääpäleistä tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys ja käytöstavat ovat tämän päivän myyntivaltti. Nuo voi opetella/opiskella lähes jokainen.
Niin eli teeskentely kunnes karmea todellisuus iskee kasvoille kuin mustan miehen sylki kun kassit tyhjennettyään ei tullutkaan ihana muslimivaimo.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Miksi K-pop eli Korea-pop olisi muuten supersuosittua. Ne miehet on siroja ja nättejä.
Supersuosittua? Ei ole täälä, koreassa varmasti on, siellä on naisetkin siroja ja nättejä. En tunne ketään joka tykkäisi mistään koreapopista, hyvä jos tietää mitä se on. Minäkin tiedän lähinnä terminä, en tiedä miltä se kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän ainakin skandimiehistä. Haluan atleettisen hoikan ja kauniskasvoisen miehen. Kauniit silmät ovat tärkeät, niitä on tosi harvalla näin maailmanlaajuisesti, mutta esim. Ruotsista löytyy.
Tullaan teihin suominaisiin tai siis naisista. Kannattaa mennä sinne ruotsiin sitten.
Ei kaikki etsi tyttömiestä, mutta machomies voi olla liian rosoinen ja rasittava.
Osa saattaa tykätä, mutta kaikki ei tykkää.
Naiset tykkää älykkäistä miehistä.