Elämme jänniä aikoja. Muutaman päivän päähän ennustetaan merkittävää tapahtumaa 💫
Astrologia ennustaa näin. Ketu ja Mars planeetat kohtaavat Leijonassa. Jotain suurta saattaa tapahtua. Joko teillä on joditabletit torpassa?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvätkin sienet?
Ehei! Tämä ei ole huuhaata. Katso vaan niin jotain tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ylösalastempaus
Heh! Moni youtubessakin odottaa kovasti tempausta. Kuten tämä rouva.
Nostradamus ennusti, että uskovat nousevat ylös. Vaatteet ja tavarat jäävät. Viranomaiset yrittävät estää sen, että totuus tulisi julki.
Itselläni on ollut pidempään tunne että jotain maailmanlaajuista tapahtuu.
Aika on ikään kuin kiihtynyt. Sitä ihmettelee koko ajan, että ei voi olla totta. Viikko taas mennyt nopeasti ja taas on viikonloppu.
Millainen tunne teillä muilla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä ja kellonaika?
20-21.7 suuri mahdollisuus. Kellonajasta ei tietoa.
Kyseisenä ajankohtana mulla on viimeinen yövuoro hoitoalalla! Henkilökohtaisesti siis todellakin se on suuri mahdollisuus!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin starcraft 2 ladder loppuu huomenna ja 22 vuotinen rts peliurani kanoonisoidaan viimein plat3:selle ja nousen ikuisiin tähtiin muiden g.o.s.u. nimien joukkoon.
Onnittelut. Onko Starcraft 2 hyvä yksinpeli?
Vierailija kirjoitti:
Nostradamus ennusti, että uskovat nousevat ylös. Vaatteet ja tavarat jäävät. Viranomaiset yrittävät estää sen, että totuus tulisi julki.
Aika on ikään kuin kiihtynyt. Sitä ihmettelee koko ajan, että ei voi olla totta. Viikko taas mennyt nopeasti ja taas on viikonloppu.
Ei täältä kukaan uskovainen kyllä minnekään lennä.
Mutta ydinpommi saattaa lentää vielä heinäkuun aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä ja kellonaika?
20-21.7 suuri mahdollisuus. Kellonajasta ei tietoa.
Kyseisenä ajankohtana mulla on viimeinen yövuoro hoitoalalla! Henkilökohtaisesti siis todellakin se on suuri mahdollisuus!
Eihän toi vielä yötä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ydinpommi saattaa lentää vielä heinäkuun aik
---
En oikeasti osaa sanoa mitään ylöstempauksesta, missä vaiheessa se tapahtuisi.
Mutta tuo on Nostradamuksen ennustuksissa.
Sen jälkeen tulee ydinsota, hänen mukaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ydinpommi saattaa lentää vielä heinäkuun aik
---
En oikeasti osaa sanoa mitään ylöstempauksesta, missä vaiheessa se tapahtuisi.
Mutta tuo on Nostradamuksen ennustuksissa.
Sen jälkeen tulee ydinsota, hänen mukaansa
Historia toistaa itseään, joten Nostradamus otti tapahtumia historiasta ja teki niistä ympäripyöreitä ennustuksia.
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen, että ylösnousu ei merkitse konkreettista nousemista jonnekin yläilmoihin, vaan henkistä kohoamista, jolloin vaatteiden ja tavaroiden jääminen tarkoittaisi niiden merkityksen vähenemistä.
Ajan kiihtymisen tunne voisi johtua ikääntymisestä. Ei enää kiinnitä kaikkiin asioihin ja tapahtumiin huomiota yhtä paljon kuin nuorempana. Ne vain kiitävät ohitse, ja itse ikäänkuin hidastuu, eikä tule tartuttua joka asiaan. Keskittyy enemmän olennaisiin ja jättää turhemmat huomiotta.
No hitsiläinen, mulla alkaa loma vasta kahden viikon päästä. Ja maailmako nyt loppuu sitä ennen? Just mun tuuria.
Rakkaat mammat ja martit täällä.
Oli hauska jutella ja inttää teidän kanssanne täällä.
Olin välillä kyllä ilkeä.
Pyydän teiltä kaikilta anteeksi.
Pyydän anteeksi myös venäläisiltä.
Kannattaa pyytää ja antaa anteeksi ihan kaikilta, jos ja kun tulee lähtö.
Hauska nähdä uskovaisten ilme kun heitä ei temmattukaan turvaan ennen mayhemia.
Totta, iso tapahtuma muutaman päivän päästä. Mulla on nimittäin synttärit, miyen ne osaskin ennustaa sen
Onko hyvätkin sienet?