Elämme jänniä aikoja. Muutaman päivän päähän ennustetaan merkittävää tapahtumaa 💫
Astrologia ennustaa näin. Ketu ja Mars planeetat kohtaavat Leijonassa. Jotain suurta saattaa tapahtua. Joko teillä on joditabletit torpassa?
Kommentit (93)
Jodi auttaa vain kilåirauhassyöpään ja vain n. alle 40-vuotiailla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä päivä ja kellonaika?
20-21.7 suuri mahdollisuus. Kellonajasta ei tietoa.
Ainakin starcraft 2 ladder loppuu huomenna ja 22 vuotinen rts peliurani kanoonisoidaan viimein plat3:selle ja nousen ikuisiin tähtiin muiden g.o.s.u. nimien joukkoon.
Tulee suuri Kurpitsa. Jakaa lahjoja kaikille lapsille. Aikuisille jakaa sanktioita ja ottaa pahikset mukaansa.
Keski-iässä ei tarvitse enää pupsia joditablettia. Mutta tietysti hyvä saada muuten jodia säännöllisesti suolassa tai levä.
Juu juu. Astrologien ja muiden ennustajien mukaan näitä päiviä ja hetkiä on ollut vaikka kuinka paljon mutta mitään merkittävää ei ole tapahtunut.
Saako kilttimies vihdoin naisen?????
Vierailija kirjoitti:
Näin on ennustettu. Tulivuoret purkautuvat, hirmumyrskyt raivoavat, maa järisee, kilttimies saa naisen. Elämme lopun aikoja ystävä hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on ennustettu. Tulivuoret purkautuvat, hirmumyrskyt raivoavat, maa järisee, kilttimies saa naisen. Elämme lopun aikoja ystävä hyvä.
xD
Kaikkien maailman ihmisten peräsuoli laskeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Tulee suuri Kurpitsa. Jakaa lahjoja kaikille lapsille. Aikuisille jakaa sanktioita ja ottaa pahikset mukaansa.
Ai, minä kun luulin että Lentävä Spagettihirviö.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt silti mahdottomia.
Kyllä jotain tulee nyt tapahtumaan. Olen varma asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotain tulee nyt tapahtumaan. Olen varma asiasta.
Jos mitään ei tapahtuisi muutaman päivän päästä, se vasta olisikin uutinen.
jollain rysähtää ripulit housuun