Oletko ajatellut kuinka työtön vie kaikki laskunsa Kelaan joka maksaa ne hänen puolestaan. Tämän lisäksi maksetaan valtavat tuet
Lääkkeet ja huvipuistorannekkeet, harrastusrahat jne. menee maksusitoumukseen. Kodinkoneet, huonekalut ja jopa ajokortit maksetaan. Vuokratakuut, muuttoavustukset ja jopa lentoliput ulkomaille lomailemaan olen kuullut maksettavan. Miltä tällainen kuulostaa pieni ja keskituloisen korviin? Auton ostoonkin vois saada 300 euroa jos on alaikäisiä kyyditettäviä vaikkapa päiväkotiin
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Työtön vie kaikki laskunsa Kelaan joka maksaa ne hänen puolestaan.
Kuulostaa hyvältä, ja varmaan prostituoitujen palvelut voin myös maksattaa kelalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtön vie kaikki laskunsa Kelaan joka maksaa ne hänen puolestaan.
Kuulostaa hyvältä, ja varmaan prostituoitujen palvelut voin myös maksattaa kelalla?
Tottakai voit, itse pistin Teslan Kelan maksettavaksi. Muuten en voisi hakea töitä kauempaa.
Nyt jauhat totaalista paskaa!!!
Teen päivittäin töitä perustoimeentulotuen ja harkinnanvaraisen toimeentulotuen kanssa,
Juuri tulin Kyprokselta ja kela oli sillä aikaa rempannut mun asunnon. Jääkaapissa odotti kuohari ja tilille oli tullut viisi tuhatta euroa shoppailua varten. Tosi on.
v....tuttaa nämä pas..n jauhat sitä ja tätä saa,saa,saa todellisuus on kuule ihan toista. joka sentistä mikä sun tilillä liikkuu teet tarkkaa selkoa. ja aika vähän on laskuja mitkä otetaan huomioon jos ja huom! toimeentulotukea on saatava että mitään laskuja huomioidaan. muutto avustus jos sitä myönnetään on satasen luokkaa, eipä sillä kummosia muuttoja suoriteta. jos joudut olemaan pitkään tt-tuella niin kaikesta, ihan kaikesta alkaa olemaan pulaa, ihan perustarpeista lähtien
Oeltko ajatellut, että läheskään kaikki työttömät ei saa mitään tukia, ihan itse maksavat elämänsä.
En ikinä saanut tt-tukea työttömänä vaan itse maksoin laskuni. Joten älä yleistä.
Kyllä on paska Provo. Kokemuksesta tiedän että mitään ylimääräistä ei todellakaan saa
Vierailija kirjoitti:
No höpö höpö. Lääkkeitä ja muuttoavustuksia voi saada Kelasta, jos saa toimeentulotukea. Työtön ei saa sitä automaattisesti.
Niin kyllä höpöhöpö juttuja.Kyllä niin tarkasti ainakin suomalaisten hakemukset katsovat ettei sieltä tuollaisia apuja saa muista en tiedä kun eivät heidän pimeitä tulojakaan tiedä.
Ilmoittakaa kaikki asiattomat aloitukset ylläpidolle niin ne poistetaan!!!
Mä olin työtön taannoin, en saanut kelasta mitään kun laskurilla laskin liiton rahan päälle. Tosi tiukasti elin ja mihinkään ylimääräisiin ei ollu varaa. Taitaa olla höpötystä nämä et sieltä jotain saisi
No eikä saa kelantäti naputtaa laskimeen tulot ja menot ja jos jää plussan puolelle niin kela ei maksa. Itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja eläke on 2965€/ kk brutto ja netto 2265€/kk. En tarvitse kelantätiä. Pärjään kyllä eläkkeellä 53 vuotias mies. Omassa osakehuoneistossa asun joka velaton ja yksi toinen asunto vielä velaton.