Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ajatellut kuinka työtön vie kaikki laskunsa Kelaan joka maksaa ne hänen puolestaan. Tämän lisäksi maksetaan valtavat tuet

Vierailija
18.07.2025 |

Lääkkeet ja huvipuistorannekkeet, harrastusrahat jne. menee maksusitoumukseen. Kodinkoneet, huonekalut ja jopa ajokortit maksetaan. Vuokratakuut, muuttoavustukset ja jopa lentoliput ulkomaille lomailemaan olen kuullut maksettavan. Miltä tällainen kuulostaa pieni ja keskituloisen korviin? Auton ostoonkin vois saada 300 euroa jos on alaikäisiä kyyditettäviä vaikkapa päiväkotiin

Kommentit (248)

Vierailija
241/248 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Vihapuhetta se on. 

Ai vihapuhetta kertoa miten verorahat käytetään? 

Ei ole. Sen sijaan aloitus on väärän tiedon levittäminen poliittisessa tarkoituksessa.

Vierailija
242/248 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos 200€ mikä jää ruokaan .. laskujen ja vuokran omavastuun sekä ja pankin lainan jälkeen on valtava tuki niin suurin osa on ilmeisesti miljonäärejä minun rinnalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/248 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Vihapuhetta se on. 

Ai vihapuhetta kertoa miten verorahat käytetään? 

Niin paremmassa turvassahan ne verorahat on rikkaiden pankkitileillä jossain bermudassa kun ne jaetaan osinkoina yritystuista, ja muu korruptio

Vierailija
244/248 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Kela maksa kaikkia laskuja. Minä en saanut apua edes välttämättömiin lääkkeisiin. Olen kyllä töissä mutta syövän takia pidemmällä sairauslomalla ja hoitokulut vieneet ahdinkoon.

Käy diakonilla.

Vierailija
245/248 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ihmisvihaaja. Sairaseläkkeellä on aikaa trollata, kun aika käy kaljaa juodessa pitkäksi.

Vierailija
246/248 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis ajokortti niin saisin töitä heti.

Vierailija
247/248 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vie. Aika harva vie.

Vierailija
248/248 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt töissä mutta olin tossa hyvän tovin työttömänä, melkein kaksi vuotta kaikkiaan. Kelaan tarjosin nollaa laskua. 

Ei ole väärin turvautua tukiin kun niitä tarvitsee, mutta on naurettavaa olettaa, että kaikki työttömät tarvitsevat asumis- tai toimeentulotukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän