Oliver Harkimo 33v on kuollut
Kommentit (276)
O oli siis hjalliksen siskon poika ja Amandan veli. Roy oli setä O.lle ja A.lle kuten hjalliskin.
Vierailija kirjoitti:
O oli siis hjalliksen siskon poika ja Amandan veli. Roy oli setä O.lle ja A.lle kuten hjalliskin.
Miten Hjalliksen sison poika voi olla Hjalliksen veljentyttären Amandan veli? Entä miten omasta isästä tulee setä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ihmiset on unohtaneet sitä, me kannamme ikuista vihaa teitä kohtaan.
Ehei, en itse ainakaan kanna joten älä puhu muodossa "me kannamme". Vaikka koinkin asiattomaksi vuodet 2020-2022 ja läheiset sekä yhteiskunta käyttäytyivät huonosti minua kohtaan. Olen kuitenkin ymmärtänyt, että kauna ja paha mieli saastuttaa mieltä ja elimistöä, joten olen jo antanut anteeksi aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
No tämä selvittikin että kuka tää tyyppi oli. 🙂 Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
O on Amandan veli eli Royn lapsi siinä missä Amandakin. Hjallis on tosiaan molempien setä, koska Hjalliksen veli Roy on molempien isä. Sen sisonpojan nimi ei ole Harkimo, vaan Thelen, kuten isänsä ja äitinsäkin nimi on. Hjallis ja Roy ovat sisonpoikansa enoja, eivät setiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne on menehtyneet on koronarokotettuja joiden rokotestatusta ei kerrota. Korona aikana painotettiin aina sitä kun rokottamaton menehtyi ja jos rokotettu menehtyy rokotehaittoihin niin siitä ei hiiskuta.
Saatko orgasmin joka kerta, kun kirjoitat koronarokotteista vai mistä tuo fantasiointisi juontaa juurensa?
Saitko orgasmin kun halusit eristää rokottamattomat ja haukuit rokottamattomat maanrakoon?
Ikävä tuotta pettymys, mutta mitään tuollaista en ole halunnut. Olenhan itsekin rokottamaton. En vain ole sairastunut piikkihulluuteen, kuten sinä, vaan olen mennyt elämässä eteenpäin. Korona-aika oli ja meni jo. GET OVER IT!
Vierailija kirjoitti:
Roy oli O:n ja A:n isä
Vierailija kirjoitti:
Piikkilampailla on vakava kognitiivinen dissonanssi.
Niin näyttää olevan, kun vielä 6 vuotta myöhemminkin päähän ei mahdu mitään muuta kuin koronapiikit.
Vierailija kirjoitti:
Hän on menehtynyt ilmeisesti jo muutama päivä sitten. Veikkaan, että tässä syy Jannin ja Jolle eroon.
Tuskinpa Janni on osannut suhtautua tähänkään järkyttävään tapahtumaan empaattisesti ja puolisonsa suru huomioiden. Kaikki muistamme, kuinka hän tanssi pöydillä puolisonsa sedän hautajaispäivänä. Kenenkään ei luonnollisesti tarvitse surra ihmisen poismenoa, jos ei siltä tunnu, mutta kyllähän muiden, erityisesti puolison, surua on kunnioitettava.
"...kuinka hän tanssi pöydillä puolisonsa sedän hautajaispäivänä."
Mitä puhetta tämä on? Ei kukaan noin toimi, sehän olisi äärimmäisen loukkaavaa.
Amandan ig.ssä oli kuvia oliver veljestään kanssaan. Täällä joku väitti että oliver olisi ollut Marian poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne on menehtyneet on koronarokotettuja joiden rokotestatusta ei kerrota. Korona aikana painotettiin aina sitä kun rokottamaton menehtyi ja jos rokotettu menehtyy rokotehaittoihin niin siitä ei hiiskuta.
Saatko orgasmin joka kerta, kun kirjoitat koronarokotteista vai mistä tuo fantasiointisi juontaa juurensa?
Saitko orgasmin kun halusit eristää rokottamattomat ja haukuit rokottamattomat maanrakoon?
Ikävä tuotta pettymys, mutta mitään tuollaista en ole halunnut. Olenhan itsekin rokottamaton. En vain ole sairastunut piikkihulluuteen, kuten sinä, vaan olen mennyt elämässä eteenpäin. Korona-aika oli ja meni jo. GET OVER IT!
Eli sinä hyväksyit ko
Kyllä. Minulla tosiaan on ihan oma elämä enkä jaksa velloa jossain 6v vanhoissa jutuissa koko elämääni. Ei se mennyt muuksi muutu vaikka sitä vatvoisi hautaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Amandan ig.ssä oli kuvia oliver veljestään kanssaan. Täällä joku väitti että oliver olisi ollut Marian poika.
Oliver oli Hjalliksen Roy-siskon poika. Yritä päästä kärryille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on taas hieman parempi paikka, kun on yksi narkkari vähemmän.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/hjallis-harkimon-sisarenpoika-on-el…
Niin. Hänelle taisi huumeet maistua todella kauan. Tuossa linkkaamassani jutussa ei mainita Oliverin nimeä mutta häntä siinä tarkoitetaan.
Etkö osaa luikea? Siinähän kirjoitetaan Hjalliksen sisaren pojasta. Oliver oli Hjallisen veljen poika.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Eivät osaa lukea tai sitten on ymmärryksessä vikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minun pappanikin kuoli sydänkohtaukseen vuonna 1993 nimenomaan koronarokotteen takia. Onneksi itse en ottanut rokotteita niin saan elää ikuisesti :)
Trolli olet. Tuohon aikaa ei vielä koronarokotteita jaettu.
Mites koronapassi ja rokottamattomien uhkailu? Oliko se sinusta kivaa? :)
Luuletko että ihmiset on unohtaneet sitä, me kannamme ikuista vihaa teitä kohtaan.
Korona on vanha tauti ja koronaa on ollut ennenkin, etkö tiennyt.
Kyllä on julmia ihmisiä linjoilla. Leimataan kuollutta, joka ei voi enää puolustautua. Omaiset joutuvat suuren surun lisäksi sietämään perättömiä puheita. Hävetä ette tietenkään osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on julmia ihmisiä linjoilla. Leimataan kuollutta, joka ei voi enää puolustautua. Omaiset joutuvat suuren surun lisäksi sietämään perättömiä puheita. Hävetä ette tietenkään osaa.
Ei kukaan täysipäinen piittaa siitä, mitä sekopäät mouhoavat vauvapalstalla. Varsinkaan nämä, jotka ovat tottuneet julkisuuteen ja sekopäihin koko ikänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliver oli Hjalliksen Roy-siskon poika. Yritä päästä kärryille!
Roy-niminen sisko? 😂
Roy on ranskaa, ääntyy suunnilleen 'rua' ja tarkoittaa suomeksi kuningasta. Toki englannin kieleenkin se on ranskasta omittu, siellä miehen nimenä ja ääntyy 'roi'.
Jos Hjalliksella on tuon niminen sisarus, se on kyllä sitten veli. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Sukuselvitys vain sekonee.
Ja saavat koronarokotuksen tai sitten eivät. 😂😂🤣
Helle on korventanut salaliittoteorioitsijatkin. Ihanaa. 😆🤩
Juurihan sinä kerroit, että kaikki menehtyneet on koronarokotettuja. Nytkö ne sitten ei olekaan?