Oliver Harkimo 33v on kuollut
Kommentit (276)
Tässä kuva viiden vuoden takaa
Hauskaa, kun 7-vuotias lapsi panikoi täällä yhdestä perhepotretista ja tekee siitä mielipuolisia tulkintoja. Ihan kuin kaikilla aina kaikissa kuvissa olisi äidin kasvon jokaista lasta kohti :D
ketä tämä nyt sitte oli ikinä kuullu hänestä mitää nimi outo tapaus
Vierailija kirjoitti:
ketä tämä nyt sitte oli ikinä kuullu hänestä mitää nimi outo tapaus
Sulla on siellä edelleenkin se avustaja, joka voi auttaa googlaamaan.
Mä todella toivon, että Amanda ei erehdy lukemaan mitään tällaisia palstoja. Oma siskoni, joka oli ollut mulle rakkain ystävä ja läheisin ihminen maailmassa lapsuudesta asti kuoli pari vuotta sitten yllättäen sairaskohtaukseen ja jos olisin lukenut hänestä tällaisia kommentteja, mitä täällä nyt porukka kirjoittaa, olisin varmaan romahtanut ihan täysin.
Ootte kyllä ihan hirveitä. Yhdellä on kuollut puolen vuoden aikana sekä isä että veli ja te kehtaatte jauhaa täällä jotain sontaa kadulla asumisesta, huumeiden käytöstä ja dna:sta. Ihan mielenvikaista touhua 😪
Vierailija kirjoitti:
Mä todella toivon, että Amanda ei erehdy lukemaan mitään tällaisia palstoja. Oma siskoni, joka oli ollut mulle rakkain ystävä ja läheisin ihminen maailmassa lapsuudesta asti kuoli pari vuotta sitten yllättäen sairaskohtaukseen ja jos olisin lukenut hänestä tällaisia kommentteja, mitä täällä nyt porukka kirjoittaa, olisin varmaan romahtanut ihan täysin.
Ootte kyllä ihan hirveitä. Yhdellä on kuollut puolen vuoden aikana sekä isä että veli ja te kehtaatte jauhaa täällä jotain sontaa kadulla asumisesta, huumeiden käytöstä ja dna:sta. Ihan mielenvikaista touhua 😪
Amanda ei ole mikään eilisen teerenpoika. On ollut niin pitkään julkisuudessa, että osaa jättää mammapalstat ja muut paskanjauhanta kanavat omaan arvoonsa. Turha näiden mt-potilaiden jutuista on mieltään pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä hän tätä palstaa lukisi? Ollut julkisuudessa suuren osan aikuisikäänsä. Kyllä hän tietää, millaisia paikkoja keskustelupalstat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näiden Amandan ja vainajan isä oli ? Joku paku ; pakistanialainenko ?
Roy Harkimo eli Harry Harkimon veli. Eipä olekaan kuin 68+328909872897 kertaa kerrottu tämäkin asia.
Vierailija kirjoitti:
Johan riittää surua heidän suvussaan. -23 ? kuoli mummunsa, sitten Hjalliksen broidi ja nyt hänen poikansa. Voimia sinne Harkimon klaaniin.
Ja j&j ero kaiken lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Oliver harkimo ei ole julkisuuden henkilö, miksi siis uutinen?
Kyllä hän sukunsa kautta on, halusi sitä tai ei. Sama juttu muillakin Harkimoilla, Herlineillä jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En periaatteessakaan lainaa sinua, mutta numerolle 207 tiedoksi, että kokaiinin vaaroista varoittaminen ei tarkoita sitä, että kaikki nuorena kuolleet kuolevat kokaiiniin. Sydänkohtauksen voi saada vaikka ei olisi ikinä edes nähnyt kokaiinia. Sama juttu aivoverenvuodon jne. kanssa. Minun poikani kuoli aivoverenvuotoon 5kk ikäisenä. Ei tasan varmasti ollut ikinä nähnyt kokaiinia missään, On sairasta meuhkata huumeista, kun ei tiedä toisen elämästä hevon vittuakaan
Kyllä kyllä, mutta todennäköisempää se on huumeista johtuen. Lääkärit taitaa kuitenkin nähdä työssään enemmän mitä tavallinen kansa. Ei sieltä turhaan varoituksia huudella. Toki joku ylemmän keskiluokan nuori kokkare haluaa poistaa ikävän faktan, koska kuvittelee olevansa kuolematon.
Kyllä kyllä, mutta älä levittele "tietoja" asioista, joista et mitään tiedä. Aivotapahtumat ja sydäntapahtumat eivät läheskään aina johdu huumeista. On vajaaälyistä leimata huumeidenkäyttäjäksi ihminen, jonka elämästä et tiedä hevon vttukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näiden Amandan ja vainajan isä oli ? Joku paku ; pakistanialainenko ?
Lappilaista verenperimää, poronpurijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En periaatteessakaan lainaa sinua, mutta numerolle 207 tiedoksi, että kokaiinin vaaroista varoittaminen ei tarkoita sitä, että kaikki nuorena kuolleet kuolevat kokaiiniin. Sydänkohtauksen voi saada vaikka ei olisi ikinä edes nähnyt kokaiinia. Sama juttu aivoverenvuodon jne. kanssa. Minun poikani kuoli aivoverenvuotoon 5kk ikäisenä. Ei tasan varmasti ollut ikinä nähnyt kokaiinia missään, On sairasta meuhkata huumeista, kun ei tiedä toisen elämästä hevon vittuakaan
Kyllä kyllä, mutta todennäköisempää se on huumeista johtuen. Lääkärit taitaa kuitenkin nähdä työssään enemmän mitä tavallinen kansa. Ei sieltä turhaan varoituksia huudella. Toki joku ylemmän keskiluokan nuori kokkare haluaa poistaa ikävän faktan, koska kuvittelee olevansa kuolematon.
Kyllä kyllä, mutta älä levittele "tietoja" a
Kyllä kyllä, oliko Oliver 5 kk ikäinen kuollessaan? Miten liittyi asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Keskiluokalle ja ylemmälle keskiluokalle aiheuttaa huumeet, erityisesti kokaniini, sydänkohtauksia ja aivoverenvuotoja. Itse aiheutettuja sairaskohtauksia. Se ei poistu kieltämällä.
Jänniä nuo huumeet, kun aiheuttavat kuolemia pelkästään yhteiskuntaluokan perusteella eivätkä sen perusteella käyttääkö niitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, mutta älä levittele "tietoja" a
Sinä taidat tietää ja siksi faktat poistuu, eikö?
No vttu siten liittyy, että myös 33v ikäinen voi kuolla sairaskohtaukseen ilman, että asiaan liittyy huumeet. Kuinka saatanan vajaa pitää olla jos ei tuollaista asiaa tajua???
Vierailija kirjoitti:
No, jos ei huumeita käyttänyt, niin ainakin oli k9van hapon näköinen. Rapajuopon näköinen.
Juu siinä kuvassa isänsä hautajaisissa näytti 56 vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
No vttu siten liittyy, että myös 33v ikäinen voi kuolla sairaskohtaukseen ilman, että asiaan liittyy huumeet. Kuinka saatanan vajaa pitää olla jos ei tuollaista asiaa tajua???
Ei voi kaikissa tapauksissa, etenkin jos tausta on tiedossa.
Mikä siinä nyt on niin kovin epäilyttävää, että Amandan äidin nimi on Johanna? Taidat olla niin nuori, ettet muista, kun Amandan syntymästä uutisoitiin. Minä muistan ja ihan tuo Johanna-rouva siellä poseerasi tuoreena äitinä. Toki hänellä voi olla intialaista sukujuurta. Mutta sitä en ymmärrä, miksi se sinulle on noin kova paikka?