Kaupunkiloma tapailemani miehen kanssa, miten toimia kun en haluaisi mennä?
Olemme varanneet muutaman päivän kaupunkiloman. Lennot, hotellit ja aktiviteetit on jo varattu ja loma lähestyy joten peruminen ei ole vaihtoehto. Kyseessä on myös oman lomani viimeiset päivät joten menen mieluummin pienelle reissulle kun istun kerrostaloasunnossani hikoilemassa. Mutta itse ongelmaan: odotin aiemmin reissua innoissani, ostin uusia vaatteita ja kävin kampaajallakin. Listasin meille mahdollisuuksia asioista joita kohteessa ja sen lähialueella voisi tehdä ja nähdä ja kysyin mieheltä mikä näistä voisi kiinnostaa häntä. Kyseessä tavallisia turistien juttuja, museoita, ravintoloita, kirkkoja ja nähtävyyksiä ja sen sellaisia mutta myös liikunnallisia aktiviteetteja. Meni kuitenkin maku aivan totaalisesti kun mies kohautti vain olkiaan kaikille ehdotuksille, paitsi kylpylälle. Tässä kohtaa oli hyvin kiinnostunut siitä minkälaisia uima-asuja pakkaan mukaan, kyseli yksityiskohtia ja kuviakin (no en laittanut). Muutenkin tajusin tässä kohtaa laskea 1+1 myös miehen aiempien puheiden perusteella ja ymmärsin että miehelle tämä on pääasiallisesti panoloma. Olemme jo olleet silläkin levelillä, mutta suoraan sanoen meni maku ihan totaalisesti koko reissuun ja mieheen.
Millähän ihmeellä tuosta reissusta tekisi edes jokseenkin siedettävän, huomioiden että jaamme hotellihuoneen ja mies varmasti aistii etäisyyteeni. Vietän hänen kanssaan aikaa ihan mielelläni mutta tiedän miehen odotusten olevan ihan erilaiset kuin omani.
Kommentit (127)
Otitpa riskin. En lähtisi lomamatkalle minkään tapailumiehen kanssa. Kyllä suhteen laatu pitäisi olla selvä.
Teet mitä itse haluat ja kieltäydyt seksistä, jos et halua seksiä. Mikä tässä on vaikeaa? Vai maksaako mies matkan ja huvitukset ja sinä olet velvollinen miehen mielestä niiden vastineeksi tarjoamaan seksuaalipalveluita?
Mä en lähtisi tuollaiselle lomalle kuin sellaisen miehen kanssa, johon olen ihastunut.
Ja silloin kun minä olen ihastunut, haluan panna ihastukseni kohteen kanssa. Paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähteä matkoille tapailumiehen kanssa? En ymmärrä. 😧 🤷
Kyseessä on spontaani päätös joka tehtiin jo aiemmin ja tuntui silloin hyvältä idealta. Molemmilla oli pieni pätkä lomaa samaan aikaan ja hinku päästä tekemään jotain. Ei siinä sen kummempia, tässä vaan sitten matkan lähestyessä ja miehen reaktioiden ja kommenttien perusteella maku meni ihan täysin ja vaikka reissukohde kiinnostaa, ahdistaa ajatus vonkauksen välttelyltä. -aloittaja-
Kerrot hänelle, ettet tapailuvaiheessa harrasta seksiä? Pidätte muuten vaan hauskaa. Jos miestä ei kiinnosta, käy itse kiertelemässä.
Perut loman ja lopetat tapailun. Et selvästikään halua sen kanssa kuin kaveruutta, tai menet lomalle ja teet selväksi, että olette kavereita ja pimppaa on turha anella. Ja olipa status mikä vain, voit kaiketi aikuisena ihmisenä käydä missä haluat ja ukko käy omissa menoissaan jos toiveet ei siltäkään osin kohtaa.
Mietipä vielä kerran matkalle lähtöäsi. Vaikuttaa ettet ole tuolle ukolle minkään arvoinen. Tyyppi voi tehdä sulle mitä vaan ulkomailla hotellissa eikä kukaan kiinnitä mitään huomiota. Jos jotain ikävää tapahtui, voit vain itseäsi syyttää, kun vieraan ja epäluotettavan kanssa lähdit matkalle.
Miksi et kysy mieheltä suoraan asiasta? Voit kysyä, että mitkä odotukset hänellä on lomalta.
Akka luulee tapailumiehestä liikoja :D :D
Loman voi perua ja mennä yksin jonnekkin. Tai jos menet sen kanssa niin älä pane sen kanssa. Näät sitten kiinnostaako sitä muuten tavata jos ei ole seksiä luvassa.
Varaat itsellesi oman huoneen samasta hotellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on spontaani päätös joka tehtiin jo aiemmin ja tuntui silloin hyvältä idealta. Molemmilla oli pieni pätkä lomaa samaan aikaan ja hinku päästä tekemään jotain. Ei siinä sen kummempia, tässä vaan sitten matkan lähestyessä ja miehen reaktioiden ja kommenttien perusteella maku meni ihan täysin ja vaikka reissukohde kiinnostaa, ahdistaa ajatus vonkauksen välttelyltä. -aloittaja-
Osallistut niihin aktiviteetteihin yksin ja vietätte yhdessä vain yöt. Auts. Ja jos oikein ahistaa eikä paneta, voit ottaa oman hotellihuoneen.
Varaa oma hotellihuone. En ikinä majoittuisi samaan huoneeseen miehen kanssa, jota en haluaisi panna. Oma huone on ihan itsestäänselvyys.
Tervetuloa. Olen ollut tuollaisella matkalla. Tapailumies oli kuitenkin jo seurustelumies mutta matkalla hänestä paljastui uusia kivoja puolia, esim. lärvit jo lentokentällä, kännissä koko ajan, ei tullut kanssani museoihin vaan jäi seisomaan oven ulkopuolella. Ei päästänyt minua Wienissä kahvilaan vaan hoputti että mennään hotellille juomaan kaljaa.
Miksi menette lomaselle? Ette edes tunne toisianne.
Mikä ihmeen panoloma? Eikö sitä voi panna kotonakin? Eka kerta että kuulen tällaisesta termistä 🤷🏻
Lässyn lässyn täyttä sontaa koko lattea stoori. Yök
Sama huone varattu ja ei kellot soineet jo silloin varattaessa ?
Ziiisus.