Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin ekoille treffeille ilman meikkiä ja mies oli aivan haltioissaan mun naamasta ja kropasta

Vierailija
18.07.2025 |

Pidän itseäni keskimääräistä rumempana, joten oliko tuo vaan joku miehen liehittelyshow?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toki mielipiteitä saa olla, mutta aina ole kyse niistäkään vaan mikä on yleistä totta. Miehet nyt enemmän katselee kauniita naisia ja meikillä voit näyttää kauniimmalta kuin ilman sitä olisit. Ellet ole missimalli. Jos tavis naama meikittömänä houkuttelee miestä niin kyse ei edes ole naamastasi. Mutta eihän se mies sitä sano ääneen"

No mitä ihmeen väliä sillä on houkutteleeko sitä miestä pepulla, meikkivoiteella vai kivalla juttutuokiolla. Kaksi näistä sentään on aitoja asioita. Jos siis lähdetään siitä oletuksesta, että haluaa miestä houkutella. Yhtälailla sillä meikillä voi rumentaa itseään tekemällä näkyviä varjostuksia ja valitsemalla vääriä värejä. Näitäkin näkee päivittäin.

Vierailija
42/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä meikkiä ja kaikki miehet joita oon tavannu on sanonu että tykkää kun on ilman meikkiä koska yleensä naiset maalaa naamansa ihan hirveeks. 

No esim Jasmiina Yildis  on ilman meikkiä läskikauloineen ihan hirveä.  Meikit korjaa vähän mutta ei poista läskisyyttä.😝😝😝😝

Ilman meikkiä näyttää 50v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näkee, että kehui mies tai haukkui, nainen epäilee aina pahinta. Ja se vasta epäilyttävää on jos mies ei sano mitään.

Ei voi mies voittaa millään tavalla. 🤣

Naisia pitää manipuloida. Niin se vain on. Ovat kyllä helppoja, mutta pitää olla tarkkana, ja ei saa turhautua.

Meinaat ettei miehet ole helppoja. Ihan samalla tavalla te lankeatte miinoihin kuin naisetkin. Saatatte tarjota illallisia, matkoja, koruja ja lopulta käteen jää vaan luottokorttilasku. (Itse en tätä harrasta). Lähes kenen vaan miehen saa iskettyä, jos jaksaa esittää kiinnostunutta ja kehuu sopivissa väleissä. Teidän seksinhimo on naisten ydinase kaikkeen. 

Vierailija
44/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä meikkiä ja kaikki miehet joita oon tavannu on sanonu että tykkää kun on ilman meikkiä koska yleensä naiset maalaa naamansa ihan hirveeks. 

Miehet eivät erota kenellä on meikkiä ja kenellä ei. He erottavat vain överit ja siitä tulee tämä vääristynyt ajatus. Oikeasti suurinta osaa parantaa luonnollinen kevyt ja sopiva mekki. Tämä edustaa miehille myös sitä meikittömyyttä. Todellinen meikittömyys toki on myös täysin Ok. 

Meikittömyys ei ole ok, jos et ole joku malli ja naamasta ei juuri eroa näy onko meikkivoidetta vai ei. Eli edelleen, naisen täytyy olla "meikatun" näköinen luonnostaankin, että on ok.

Eikä täydy. Tämä on vain sinun mielipide. Jokainen saa päättää meikkaako vai ei. Itse meikkaan,

Minä meikkaan ja jos miestä ei miellytä niin lähteä lätkimään. Aamen. 

Vierailija
45/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toki mielipiteitä saa olla, mutta aina ole kyse niistäkään vaan mikä on yleistä totta. Miehet nyt enemmän katselee kauniita naisia ja meikillä voit näyttää kauniimmalta kuin ilman sitä olisit. Ellet ole missimalli. Jos tavis naama meikittömänä houkuttelee miestä niin kyse ei edes ole naamastasi. Mutta eihän se mies sitä sano ääneen"

No mitä ihmeen väliä sillä on houkutteleeko sitä miestä pepulla, meikkivoiteella vai kivalla juttutuokiolla. Kaksi näistä sentään on aitoja asioita. Jos siis lähdetään siitä oletuksesta, että haluaa miestä houkutella. Yhtälailla sillä meikillä voi rumentaa itseään tekemällä näkyviä varjostuksia ja valitsemalla vääriä värejä. Näitäkin näkee päivittäin.

Kyse onkin tässä asiassa nyt aloituksen esimerkistä, eli meikittömyyden kehumisesta jne. Älä nyt runno asiaa omaan suuntaasi. Sitä paitsi kyllä olet oikeassa, meikillä voi rumentaa itseään. Ei ole itsestäänselvyys että kun meikkaat niin naamasi näyttää nätiltä, voi näyttää aivan kammottavalta. Mutta kyse onkin meikitön naama vai ei -asiasta, ei siitä osaako joku meikata. Ruma ilman meikkiä on nounou, ruma meikki on nounou. Nätti ilman meikkiä on jeesjees, nätti meikki on jees jees. Ymmärsitkö?

Vierailija
46/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin tässä asiassa nyt aloituksen esimerkistä, eli meikittömyyden kehumisesta jne. Älä nyt runno asiaa omaan suuntaasi. Sitä paitsi kyllä olet oikeassa

En ymmärrä. Ap.n tapauksessa hänen naama ja vartalo miellytti miestä. Lähdetään siitä oletuksesta, että mies puhui totta. Ap.n naama varmaan miellyttää miestä kevyesti meikattunakin. Voi olla, että vähän enemmän, mutta ei se silti tee aikaisemmasta kehusta valhetta. 

Vierailija
47/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim Jasmiina Yildis  on ilman meikkiä läskikauloineen ihan hirveä.  Meikit korjaa vähän mutta ei poista läskisyyttä.😝😝😝😝

Tyly kuitti!

Vierailija
48/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on ihanaa, jos miehellä on pipari mielessä naisen tavatessaan. Minun miehelläni on ollut se mielessä koko ajan, ja ensitapaamisesta on jo 19 vuotta. Enkä ole muuten käyttänyt meikkiä ikinä paitsi joskus esiintyessä. 

N48.

Minä olen ollut naimisissa mieheni kans 20 vuotta. Helvetti olisi irti, jos miehelläni olisi pimpsa mielessä koko ajan 😳😂 minäkään en meikkiä käytä. N54 

Vierailija
49/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman meikkiä näyttää 50v.

Minä näytän ikäiseltäni ja olen ylpeä vm-71

Vierailija
50/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse onkin tässä asiassa nyt aloituksen esimerkistä, eli meikittömyyden kehumisesta jne. Älä nyt runno asia

En ymmärrä. Ap.n tapauksessa hänen naama ja vartalo miellytti miestä. Lähdetään siitä oletuksesta, että mies puhui totta. Ap.n naama varmaan miellyttää miestä kevyesti meikattunakin. Voi olla, että vähän enemmän, mutta ei se silti tee aikaisemmasta kehusta valhetta. 

Mies kehuu vaikka ja mitä silloin kun on jokin muu agenda taustalla. Oikeasti kauniita ihmisiä kehuessa sitä tarkoitetaankin. Se ei tee siitä vähemmän totta, että rumat ja tavikset meikittömänä olisivat kauniita enemmistön miesten mielestä, kauneus on sitten jossain muualla kuin naamassa. Eiköhän se jo ole itsestäänselvää. Ehkä aloittajan kuvaama mies oli vilpitön, yksi niistä harvoista joilla on aivan erilainen kauneuskäsitys mutta nämä ovat harvinaisuuksia, siksi herättää epäilyksiäkin tietysti.

Vierailija
51/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät erota kenellä on meikkiä ja kenellä ei. He erottavat vain överit ja siitä tulee tämä vääristynyt ajatus. Oikeasti suurinta osaa parantaa luonnollinen kevyt ja sopiva mekki. Tämä edustaa miehille myös sitä meikittömyyttä. Todellinen meikittömyys toki on myös täysin Ok. 

Ei edusta ja erotan onko naisella meikkiä. Meikki on kirjaimellisesti maalikerros ihon päällä. Aivan kuin miehillä ei olisi silmiä päässä. Myös sen kevyen meikin erottaa. Nämä on sitten tulkintakysymyksiä että mikä lasketaan meikiksi. Onko kestovärjätyt ripset ja kulmat meikkiä vai ei?

T. Mies

Vierailija
52/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Kyllähän ihan tavallisenkin näköinen nainen voi näyttää vähintään söpöltä. Tiedä sitten mitä tuo treffimies on halunnut ilmaista. Ehkä tykkäs, ehkä ei. Jos ei, niin ainakin kohtelias.

Ja tosiaan ei tuo vielä mitään kundista kerro...

Vierailija
53/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edusta ja erotan onko naisella meikkiä. Meikki on kirjaimellisesti maalikerros ihon päällä. Aivan kuin miehillä ei olisi silmiä päässä. Myös sen kevyen meikin erottaa. Nämä on sitten tulkintakysymyksiä että mikä lasketaan meikiksi. Onko kestovärjätyt ripset ja kulmat meikkiä vai ei?

T. Mies

En katsoisi värjäämistä meikiksi, hiustenvärjäys olis sitten myös meikkaamista. Mutta ehostusta on, eli vähän samaa kategoriaa kuitenkin. 

Vierailija
54/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä hämätään. Kaikkia ei voi hämätä. Jotkut tuntee myös naisen anatomian paremmin kuin naiset itse.

Ota hyvällä vastaan kun ilmaiseksi annetaan.

Vierailija
55/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoo että haluaa miehen kiinnostuvan muihin asioihin kuin ulkonäköön mutta selvästi tämäkin on valhetta.

Vierailija
56/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaatteko ap uudelleen?

Vierailija
57/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin ärsyttää se, että miehet valehtevat naisen näyttävän paremmalta meikittömänä. Miksi valehdellä kun naiset ihan hyvin tietävät ettei näin ole? Ja sekin on ok. 

Ne haluaa sille etäisyydelle kasvoista, millä meikitön on oikeasti kauniimpi. Pakkeli näyttää ja maistuu kummalliselta. Vahaa huulissa ja hilsettä naamassa. Se ei ole "parempi".

Vierailija
58/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoo että haluaa miehen kiinnostuvan muihin asioihin kuin ulkonäköön mutta selvästi tämäkin on valhetta.

Ei se valetta ole, siksi naiset panostavat ulkonäköön miesten vuoksi. Sanokoot siitä sitten mitä vaan, "teen ihan itseni vuoksi". Ehkä joo silloin jos peilailee itseään 24/7 mutta kuka sitä ehostettua naamaa katselee 99% ajasta yleensä? Muut ihmiset.

Vierailija
59/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin toivon, että MYÖS ulkonäköni kiinnostaa. Olen jo vuosikymmeni sitten todennut, että miehet ovat hyvin visuaalisia ja uskon, että suhde voi paremmin, jos kumpikin ovat tyytyväisiä toiseen kokonaisvaltaisesti. Totta kai suhteessa miestä pitää muutkin asiat kiinnostaa kuin ulkonäkö. Ensivaikutuksessa ulkonäöllä on kuitenkin keskeinen rooli. Jos mies ihastuu ensin naamaan tai peppuun ja tekee sen takia aloituksen, niin mitä väliä. Vähän vaikeaa se on tuntematta ihastua älyyn tai empaattisuuteen.

Vierailija
60/60 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkihän ei naista paranna mitenkään.