Menin ekoille treffeille ilman meikkiä ja mies oli aivan haltioissaan mun naamasta ja kropasta
Pidän itseäni keskimääräistä rumempana, joten oliko tuo vaan joku miehen liehittelyshow?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käytä meikkiä ja kaikki miehet joita oon tavannu on sanonu että tykkää kun on ilman meikkiä koska yleensä naiset maalaa naamansa ihan hirveeks.
Miehet eivät erota kenellä on meikkiä ja kenellä ei. He erottavat vain överit ja siitä tulee tämä vääristynyt ajatus. Oikeasti suurinta osaa parantaa luonnollinen kevyt ja sopiva mekki. Tämä edustaa miehille myös sitä meikittömyyttä. Todellinen meikittömyys toki on myös täysin Ok.
Meikittömyys ei ole ok, jos et ole joku malli ja naamasta ei juuri eroa näy onko meikkivoidetta vai ei. Eli edelleen, naisen täytyy olla "meikatun" näköinen luonnostaankin, että on ok.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin ärsyttää se, että miehet valehtevat naisen näyttävän paremmalta meikittömänä. Miksi valehdellä kun naiset ihan hyvin tietävät ettei näin ole? Ja sekin on ok.
Mun mielestä parempi ilman meikkiä. Meikki sopii ehkä sellaiseen treffi-iltaan, jos nainen laittaa mekon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näkee, että kehui mies tai haukkui, nainen epäilee aina pahinta. Ja se vasta epäilyttävää on jos mies ei sano mitään.
Ei voi mies voittaa millään tavalla. 🤣
Johtuu niistä epärehellisistä peleistä mitä miehet tuppaavat pelaamaan
Niinpä. Huomaa kyllä että enemmän niitä tällättyjä naamoja katsellaan joka suunnassa, meikittömät ja varsinkaan "tavikset" eivät käännä ikinä päitä, omalta mieheltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä käynyt tekoripsimuijien kanssa aiemmin. 😅
Ja ripsitekareista saanut naarmun naamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua niin ärsyttää se, että miehet valehtevat naisen näyttävän paremmalta meikittömänä. Miksi valehdellä kun naiset ihan hyvin tietävät ettei näin ole? Ja sekin on ok.
Mun mielestä parempi ilman meikkiä. Meikki sopii ehkä sellaiseen treffi-iltaan, jos nainen laittaa mekon.
Niin meikitön nainen ei ole ok mekossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näkee, että kehui mies tai haukkui, nainen epäilee aina pahinta. Ja se vasta epäilyttävää on jos mies ei sano mitään.
Ei voi mies voittaa millään tavalla. 🤣
Johtuu niistä epärehellisistä peleistä mitä miehet tuppaavat pelaamaan
Ja sehän taas riippuu sanojan karismasta uskooko nainen, vai pitääkö epärehellisenä. Sanojan rehellisyydellä tai epärehellisyydellä ei ole taaskaan mitään merkitystä. Jos mies muuten miellyttää, niin tottakai hän on luotettava, kunnes selviää, että miehellä on pari lasta, vaimo ja tyttöystävä jo ennestään ja sen jälkeen kaikki miehet ovat epäluotettavia pettureita. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en käytä meikkiä ja kaikki miehet joita oon tavannu on sanonu että tykkää kun on ilman meikkiä koska yleensä naiset maalaa naamansa ihan hirveeks.
Miehet eivät erota kenellä on meikkiä ja kenellä ei. He erottavat vain överit ja siitä tulee tämä vääristynyt ajatus. Oikeasti suurinta osaa parantaa luonnollinen kevyt ja sopiva mekki. Tämä edustaa miehille myös sitä meikittömyyttä. Todellinen meikittömyys toki on myös täysin Ok.
Meikittömyys ei ole ok, jos et ole joku malli ja naamasta ei juuri eroa näy onko meikkivoidetta vai ei. Eli edelleen, naisen täytyy olla "meikatun" näköinen luonnostaankin, että on ok.
Eikä täydy. Tämä on vain sinun mielipide. Jokainen saa päättää meikkaako vai ei. Itse meikkaan, mutta en ihan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kroppakin paljas kuvioista?
On.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hyvä iho enkä kesäisin käytä meikkivoiteita vaikka muuten laittaisin esim. ripsiväriä.
Ap
Tarkoittaa sitä, ettet osaa meikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä täydy. Tämä on vain sinun mielipide. Jokainen saa päättää meikkaako vai ei. Itse meikkaan,
Puhutko naisena? Meinaa puhun miehistä, jos vähääkään tarkkailet niin sellaiset tavalliset meikittömät naamat eivät kiinnitä huomiota edes. Eri asia sitten jos vakiintuneessa suhteessa jättävät meikin, niin mikä se on miestä haittaamaan, katselee silti niitä paremman näköisiä naamoja. Mutta harva meikitön pystyy pokaamaan miestä saati että mies lähestyy missään jos ei näytä tosi kauniilta ilman.
"Puhutko naisena? Meinaa puhun miehistä, jos vähääkään tarkkailet niin sellaiset tavalliset meikittömät naamat eivät kiinnitä huomiota edes. Eri asia sitten jos vakiintuneessa suhteessa jättävät meikin, niin mikä se on miestä haittaamaan, katselee silti niitä paremman näköisiä naamoja. Mutta harva meikitön pystyy pokaamaan miestä saati että mies lähestyy missään jos ei näytä tosi kauniilta ilman."
Puhun naisena ja seison mielipiteeni takana. Jokainen päättää meikkaako vai ei, eikä se kuulu meille muille naisille eikä miehillekään. Meikkaamattomuus on siis täysin ok. Kuten kuitenkin kirjoitin luonnollinen meikki yleensä parantaa meidän kaikkien ulkonäköä. Itse olen tavallinen nainen, tavallisella naamalla ja minua on meikittömänä isketty mm. kylpylässä ja autokorjaamolla. Kerran olin baarissa ilman meikkiä ja koskaan ei ole ollut niin suuri kysyntä. Veikkaan, että minua oli jotenkin helpompi lähestyä. Mitä taas tulee miesten muiden naisten katseluun, niin sitä ne tekee vaikka olisit jumalaisen kaunis missi. Onhan näitä pettämistarinoitakin pilvin pimein. Muutenkin miehet taitaa enemmän ihailla kroppaa kuin niitä ylipitkiä taivutettuja ripsiä.
Mies teki ratkaisevan virheen.Ei saa ikinä simpata naista. Pitää olla mahdollisimman vaikeasti tavoiteltava ja esittää epäkiinnostunutta naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
"Puhutko naisena? Meinaa puhun miehistä, jos vähääkään tarkkailet niin sellaiset tavalliset meikittömät naamat eivät kiinnitä huomiota edes. Eri asia sitten jos vakiintuneessa suhteessa jättävät meikin, niin mikä se on miestä haittaamaan, katselee silti niitä paremman näköisiä naamoja. Mutta harva meikitön pystyy pokaamaan miestä saati että mies lähestyy missään jos ei näytä tosi kauniilta ilman."
Puhun naisena ja seison mielipiteeni takana. Jokainen päättää meikkaako vai ei, eikä se kuulu meille muille naisille eikä miehillekään. Meikkaamattomuus on siis täysin ok. Kuten kuitenkin kirjoitin luonnollinen meikki yleensä parantaa meidän kaikkien ulkonäköä. Itse olen tavallinen nainen, tavallisella naamalla ja minua on meikittömänä isketty mm. kylpylässä ja autokorjaamolla. Kerran olin baarissa ilman meikkiä ja koskaan ei ole ollut niin suuri kysyntä. Veikkaan, että minua oli jotenkin helpompi lähestyä. Mitä taas tulee miest
Toki mielipiteitä saa olla, mutta aina ole kyse niistäkään vaan mikä on yleistä totta. Miehet nyt enemmän katselee kauniita naisia ja meikillä voit näyttää kauniimmalta kuin ilman sitä olisit. Ellet ole missimalli. Jos tavis naama meikittömänä houkuttelee miestä niin kyse ei edes ole naamastasi. Mutta eihän se mies sitä sano ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Mies teki ratkaisevan virheen.Ei saa ikinä simpata naista. Pitää olla mahdollisimman vaikeasti tavoiteltava ja esittää epäkiinnostunutta naista kohtaan.
Ja vähän kusipäinen ja nöyryyttää naista niin sillä pahanpojan lookilla lohkee.
Säikähti meikittömyyttä niin paljon että piti mennä toiseen ääripäähän kehumisessa että et huomaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä treffeillä ei kommentoida toisen ulkonäköä.
Suomi lienee ainoa maa, jossa kukaan voi esittää tuollaista jonakin käyttäytymissääntönä.
Kehon kommentointi ensimmäisillä treffeillä sopii jos kumpikin haluaa irtoseksiä. Jos on normaalien ihmisten normaalit treffit niin todella tökeröä.
Naisia pitää manipuloida. Niin se vain on. Ovat kyllä helppoja, mutta pitää olla tarkkana, ja ei saa turhautua.