Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies haluaa minun vievän hänet kalliiseen ravintolaan!

Vierailija
18.07.2025 |

Mitäs tähän kommentoitte:

Tutustuin Tinderissä mukavanoloiseen ja fiksuun sosiaalialalla työskentelevään nelikymppiseen mieheen. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata. Minä sitten rohkaistuin ja kutsuin hänet treffeille. Kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään ravintolaan ja että minä voin tarjota. Ehdotin, että mentäisiinkö vaikka PanchoVillaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen pizzeriaketju). Tähän mies vastasi sillai reteesti: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen". Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa muka noissa ym. ravintoloissa on? Ehdotin noita siksi, koska niissä on hyvä ja ennen kaikkea kohtuuhintainen ruoka. Hänkin tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, että ei minulla ole varaa tarjota tuntemattomalle miehelle kalliita 50-60€/hlö illallisia. Tai mikäli hänelle on niin valtavan tärkeää päästä treffeille hienoon ravintolaan, niin mielestäni olisi reilua, että hän itse maksaa omat safkansa ja lisäksi tarjoaa minulle.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän hän sanonut haluavansa kalliiseen ravintolaan, hän ei vain halua noihin kahteen. Enkä kyllä voi syyttää siitä häntä. Mieti joku persoonallisempi paikka ja ehdota uudestaan.

no jotenkin hän antoi rivien välistä ymmärtää, että hänet pitää viedä hienoon ravintolaan. Miksi hänelle olisi sopinut esim. Rosso, joka on samantyyppinen kuin vaikka Pancho Villa?

ap

Ehkä parempi kuule skipata koko mies, kun ennen ekojakaan treffejä luet häntä noin innokkaasti (ja todennäköisesti pieleen) rivien välistä?

Vierailija
22/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaa kalliiseen ravintolaan vai ei halua juuri noihin kahteen? Joista tuo toinen nyt on aivan katastrofi muutenkin. Eikö siellä missä asut ole mitään paikallisia normaalihintaisia  ravintoloita? Ainoastaan noita ketjuja?

Via Tribunali on kyllä ainakin Hesarin kehuma.

Joo, en Via Tribunalista puhunutkaan.. vaikka en nyt itse sitä mitään niin ihmeellistä löytänyt, kun sen kerran siellä kävin. Pizzat on ok, miljöö oli aika kolkko ja palvelu jätti paljon toivomisen varaa. Jos haluan parinkympin pizzan, menen Mamma Rosaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sinä olet maksamassa? Älä maksa

Niin, Suomessa molemmat tapaa maksaa omat ruokansa :D Taas luettu jotain jenkkien tapaoppaita :D

Vierailija
24/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän hän sanonut haluavansa kalliiseen ravintolaan, hän ei vain halua noihin kahteen. Enkä kyllä voi syyttää siitä häntä. Mieti joku persoonallisempi paikka ja ehdota uudestaan.

Jos itse olisin ehdottanut treffipaikkaa ja toinen tyrmännyt tämän vailla vastaehdotusta, niin en taatusti alkaisi muita paikkoja ehdottamaan :D

Vastaisin vaan ok, ja siirtyisin tutustumaan seuraavaan.

Vierailija
25/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin ehdottanut treffipaikkaa ja toinen tyrmännyt tämän vailla vastaehdotusta, niin en taatusti alkaisi muita paikkoja ehdottamaan :D

Juu, sitähän ei voi missään nimessä kysyä mihin toinen haluaa :D

Vierailija
26/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on vähän kuin kesän bond-uusinnat - eikös tämmöinen vastikään ollut? Keksikää jotain uutta.

Vierailija
27/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no yleensä kutsuja maksaa ja se on kohteliasta tarjota. Se tekee vaikutuksen mieheen. Ja oletan, että monet sosiaalialalla työskentelevät miehet ovat jotenkin feminiinisiä ja/tai vihervassareita, joten tämäkin mies olisi varmasti tykännyt, kun joku nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä.

ap

Vierailija
28/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no yleensä kutsuja maksaa ja se on kohteliasta tarjota. Se tekee vaikutuksen mieheen. Ja oletan, että monet sosiaalialalla työskentelevät miehet ovat jotenkin feminiinisiä ja/tai vihervassareita, joten tämäkin mies olisi varmasti tykännyt, kun joku nainen tarjoaa hänelle ensitreffeillä.

ap

Höpö höpö---

Vierailija
29/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Pancho on hyvä. Se on oiva paikka hinta-laatu -suhteeltaan ja sieltä selviää nelihenkinenkin perhe ulos noin 70-80 Euron laskulla. Ei joka kerta huvita ravintolaan laittaa 200 Euroa. Kalliimmat syömiset pitää varata juhlatilanteisiin. Useinhan sitä lähdetään vaan syömään aika ex tempore ja pakko vähän katsoa lompakkoa. Välillä kinukkia, välillä inkkaria, välillä perinteistä suomalaisbuffaa, välillä panchoa jne. Nämä siis edullisia paikkoja, joissa tosiaan riittää kaksinumeroinen summa neljälle, kun lapsetkin syö jo aikuisten annoksia tai menee aikuisen buffet-hinta. 

Laita miehelle, että voi ehdottaa, mihin haluaisi. Noista yhdessä syömisistä sen verran, että jos pelkää tuota yhden kuvaamaa juristi-skenaariota, niin yksi vaihtoehto on, että sanoo suoraan, että kumpikin maksaa omansa. Että jos homma ei pelitä, niin ei jää sellainen olo, että maksoi ja sitten toinen katosi. 

Vierailija
30/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha aihe. Tämä sama aloitus oli täällä muutama kuukausi sitten. 

Vierailija
31/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on vähän kuin kesän bond-uusinnat - eikös tämmöinen vastikään ollut? Keksikää jotain uutta.

se ketju poistettiin ennen kuin keskusteli ehti kunnolla alkaakaan.

Vierailija
32/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis haluaa kalliiseen ravintolaan vai ei halua juuri noihin kahteen? Joista tuo toinen nyt on aivan katastrofi muutenkin. Eikö siellä missä asut ole mitään paikallisia normaalihintaisia  ravintoloita? Ainoastaan noita ketjuja?

Via Tribunali on kyllä ainakin Hesarin kehuma.

Joo, en Via Tribunalista puhunutkaan.. vaikka en nyt itse sitä mitään niin ihmeellistä löytänyt, kun sen kerran siellä kävin. Pizzat on ok, miljöö oli aika kolkko ja palvelu jätti paljon toivomisen varaa. Jos haluan parinkympin pizzan, menen Mamma Rosaan.

En ole koskaan käynyt Via Tribunalissa joten en tiedä. Muistan vain että se on saanut kehuja joten ei nyt pitäisi olla paikka jonka joku suoraan tyrmää. Mutta tämä taisikin olla provo.

Vierailija
33/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no jotenkin hän antoi rivien välistä ymmärtää, että hänet pitää viedä hienoon ravintolaan. Miksi hänelle olisi sopinut esim. Rosso, joka on samantyyppinen kuin vaikka Pancho Villa?

ap

Rosso ei ole hienostoravintola, miksei se käy sulle?

Siksi, että Ap on Pancho Villa/Via Tribunal-hullu, joka on tehnyt tämän saman aloituksen muutaman päivän välein jo usean vuoden ajan. Ja sina näköjään löytyy vastaajia 😁

Vierailija
34/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitähän ei voi missään nimessä kysyä mihin toinen haluaa :D

Itse lähden siitä, että jos toinen haluaa tavata, niin sen verran hän itsekin näkee vaivaa tapaamisen toteutumisen eteen, että antaa vastaehdotuksen jos minun ehdottamani ei käy.

Jos kaikki on heti harteillani, niin oletan ettei toinen ole innosta piukeana tapaamassa, joten antaa siinä vaiheessa sitten olla. 

Vierailija
35/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette eri yhteiskuntaluokkaa.

Vähän kuin sinä haluaisit juoda artesaanioluen, ja mies veisi sut räkälään.

Vierailija
36/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Rosso ei ole hienostoravintola, miksei se käy sulle?

Siksi, että Ap on Pancho Villa/Via Tribunal-hullu, joka on tehnyt tämän saman aloituksen muutaman päivän välein jo usean vuoden ajan. Ja sina näköjään löytyy vastaajia 😁

Jaa. Itse vastasin koska en ole niin usein palstalla että olisin nähnyt tämän aiemmin.

Vierailija
37/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha aihe. Tämä sama aloitus oli täällä muutama kuukausi sitten. 

joo ja se poistettiin ennen kuin keskustelu ehti kunnolla alkaakaan

Vierailija
38/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tiukassa treenikuurissa, eikä halua mitään pizzaa... toisaalta jos on fiksu tajuaa, että muissa ravintola ruuissa voi olla vielä enemmän rasvaa ja sokeria.

Vierailija
39/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä, jos on oikeasti kiinnostunut toisesta, niin ei pitäisi olla kovasti väliä sillä missä sitä syödään. Tapaamisen pääpaino pitäisi olla siinä toiseen tutustumisessa, eikä niinkään siinä syömisessä. Itselle tuo olisi vähän turn-off.

Vierailija
40/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no onhan nyt ravintolamiljöö romanttisempi kuin joku termarikahvi.

Se on liian suuri riski, koska ensitreffit menevät tilastollisesti liian usein puihin.

Mitö tarekoittaa, että "ensitreffit menevät tilastollisesti liian usein puihin"? Eikös treffit ole onnistuneet, jos molemmilla on ollut mukavaa, vaikka jatkoa ei tulisi? 

Ei todellakaan ole. Jos ei tule jatkoa, niin ei kannata lähteä ollenkaan treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän