Tinder-mies haluaa minun vievän hänet kalliiseen ravintolaan!
Mitäs tähän kommentoitte:
Tutustuin Tinderissä mukavanoloiseen ja fiksuun sosiaalialalla työskentelevään nelikymppiseen mieheen. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata. Minä sitten rohkaistuin ja kutsuin hänet treffeille. Kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään ravintolaan ja että minä voin tarjota. Ehdotin, että mentäisiinkö vaikka PanchoVillaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen pizzeriaketju). Tähän mies vastasi sillai reteesti: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen". Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa muka noissa ym. ravintoloissa on? Ehdotin noita siksi, koska niissä on hyvä ja ennen kaikkea kohtuuhintainen ruoka. Hänkin tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, että ei minulla ole varaa tarjota tuntemattomalle miehelle kalliita 50-60€/hlö illallisia. Tai mikäli hänelle on niin valtavan tärkeää päästä treffeille hienoon ravintolaan, niin mielestäni olisi reilua, että hän itse maksaa omat safkansa ja lisäksi tarjoaa minulle.
Kommentit (53)
Älä maksa. En ikinä tarjoaisi miehelle ekoilla treffeillä. Sinusta tulee maskuliini. Droppaa tuo mies, äläkä ikinä edes ehdota kenellekään tuollaista.
sosiaalialalla = ei se mikään mies ole, vaan hiiri
Pancho Villa tosiaan on ravintoloiden alinta kastia, mutta Via Tribunali on ihan ok, joskaan ei ei mikään huippu. Ei hyvä ravintola tarkoita kallista ravintolaa, esim aasialaisia on todella laadukkaita ja edullisia, ja niissä jopa syö halvemmalla kuin nuissa mainitsemissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ylipäätään pitää mennä ravintolaan ekoille treffeille? Ota kahvia termariin ja pullaa ja menkää kävelylenkille puistoon tai rantaan. Pääsee nopeammin lähtemään eikä tule hutikeikka kalliiksi.
no onhan nyt ravintolamiljöö romanttisempi kuin joku termarikahvi.
no ei todellakaan, ainakaan tällä ilmalla. istuisin tuhat kertaa mieluummin jossain puistossa veden äärellä ihan kaksin nauttimassa kahvia tai voihan sitä ottaa vaikka skumppapullon ja mansikoita evääksi
Shampanja ja mansikat eivät toimi yhdessä alkuunsakaan. Hyi, pilaavat toistensa maun. Joillakin on kuvitelma että ne toimisivat yhdessä, kun sellaista romanttisissa elokuvissa näytetään, mutta täysi harhaluulo.
Vierailija kirjoitti:
Älä maksa. En ikinä tarjoaisi miehelle ekoilla treffeillä. Sinusta tulee maskuliini.
mä olen käynyt usein treffeillä ja kolmelle miehelle tarjonnut 16-35€ arvoisen aterian ensitreffeillä. Yhdelle niistä siksi, koska hän oli ajanut autollaan 2h mun kotipaikkakunnalle ja käytiin tuolloin brunssilla. Yhdelle tarjosin burgerin ravintolassa ja yhdelle lounasbuffan, kun he olivat ehdottaneet kävelylenkkiä ja ilmeisesti olivat joko pihejä tai pa.
Pancho Villa 🥴
Mies vaikuttaa jotenkin kireältä nillittäjältä jota on vaikea miellyttää. Tuo miten kommentoi Via Tribunalia 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on vähän kuin kesän bond-uusinnat - eikös tämmöinen vastikään ollut? Keksikää jotain uutta.
Christiina/Loulou on herännyt talviunestaan.😄
Via Tribunali on ihan ok, mut Pancho Villa on kyllä kuin veisit artesaanioluen ystävän treffeille jonnekin pahimpaan lähiöbaariin jossa rapajuopot heiluttelevat nyrkkejään.
Eikö ihmisiä nolota sinne rahojaan kantaa? Prisman palvelutiskiltä saa parempaa ruokaa, tai huoltoaseman buffetista.
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä, jos on oikeasti kiinnostunut toisesta, niin ei pitäisi olla kovasti väliä sillä missä sitä syödään. Tapaamisen pääpaino pitäisi olla siinä toiseen tutustumisessa, eikä niinkään siinä syömisessä. Itselle tuo olisi vähän turn-off.
On se hieman ikävää koittaa syödä täysin tasotonta ruokaa joka ei maistu. Latistaahan se tunnelmankin. Mieluummin kai sitä söisi hyvää ruokaa? En minä näe yhden ainutta pointtia mennä jonnekin Pancho Villaan, mieluummin vaikka eväät Alepasta ja puistoon, tai jopa mäkkärille mieluummin, ainakin siellä käyminen on nopeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ylipäätään pitää mennä ravintolaan ekoille treffeille? Ota kahvia termariin ja pullaa ja menkää kävelylenkille puistoon tai rantaan. Pääsee nopeammin lähtemään eikä tule hutikeikka kalliiksi.
no ei todellakaan, ainakaan tällä ilmalla. istuisin tuhat kertaa mieluummin jossain puistossa veden äärellä ihan kaksin nauttimassa kahvia tai voihan sitä ottaa vaikka skumppapullon ja mansikoita evääksi
Shampanja ja mansikat eivät toimi yhdessä alkuunsakaan. Hyi, pilaavat toistensa maun. Joillakin on kuvitelma että ne toimisivat yhdessä, kun sellaista romanttisissa elokuvissa näytetään, mutta täysi harhaluulo.
Totta, makeat mansikat saavat shampanjan maistumaan happamalta ja peittää sen hedelmäiset vivahteet. Naama irvessä saa juoda jos makean mansikan perään siemaisee shampanjaa. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet puhuu skumpasta vaikka tarkoittavat kuohuviiniä. Se sopii vallan hyvin mansikoiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Via Tribunali on ihan ok, mut Pancho Villa on kyllä kuin veisit artesaanioluen ystävän treffeille jonnekin pahimpaan lähiöbaariin jossa rapajuopot heiluttelevat nyrkkejään.
Eikö ihmisiä nolota sinne rahojaan kantaa? Prisman palvelutiskiltä saa parempaa ruokaa, tai huoltoaseman buffetista.
miten hienoon fine diningiin te vauvapalstan tyypit olette tottuneet, kun Pancho Villan ruoka ei kelpaa teille?
Etkö tiennyt että osat ovat nyt käännetty ja naisen kuuluu maksaa kalliit ravintolat, kutsua illallisille, aukaista ovi rouvasnaismaiseen tapaan herrasmiehille. Päätämme sitten päästääkö nainen kamarin puolelle vai ei.
Me miehet jäädään koti-isiksi, paina sinä vaan töitä niin hoidamme huushollin ja muksut. Älä sitten ihmettele töistä tullessa jos itkeä turautamme möreällä äänellä että koko päivä meni pilalle kun et muistanut vuosipäivää ja roskatkin jäi viemättä aamulla vaikka mimenomaan pyysimme.