NaavaTurku
Onko tällaista NaavaTurku nimistä liikettä oikeasti olemassa vai onko huijaus? Kotisivu on täynnä kielioppivirheitä ja ihan typoja, vaatekuvat näyttää Temulta. Ei löydy esim Google Mapsista.
Samaa mietin tämän liikkeen kohdalla: EmiyoSuomi | Ortopediset kengät ja Mekot
Kommentit (52)
Haksahdin tähän firmaan ja tänään tuli mekko Matkahuollon pakettina. Kiinalainen polyesterimekko, ei mitään koko-/pesuohjemerkintöjä.
Mistä näitä dropshippaajia ja huijaussivustoja koko ajan sikiää lisää? Todella varovainen saa netissä nykyään olla.
Täys huijarilafka. Yrityksellä ei ole suomalaista y-tunnusta. Vain jokin kauppakamaritunnus ja alv-numero? NL alkuinen. Taitaa olla Nederlands (Hollanti). Tarkkana ihmiset näiden kanssa.
Huijausta, täysin karseaa Kiina kuraa. Ei palautusoikeutta. Tuotteet eivät vastaa ollenkaan sitä mitä lupaavat, saumoista pursuaa lankoja ja kangas jotain inhottavaa polyesterikuraa. Musta "galmour" mekko, jonka pääntie röyhelöt on ommeltu valkoisella paksulla kuminauhalla ja se kuminanauha loistaa sieltä kun mekon pukee päälle. Tarjoavat 15% hyvitystä tai jos haluan kaikki rahat takaisin pitää asiakkaan itse lähettää tuote Kiinaan. Antoi osoitteen sinne. Älkää siis menkö halpaan!! Että ketuttaa tällaiset huijarit.
Ylen juttu eiliseltä.
Tilasitko muotia tästä turkulaismyymälästä? Liikettä ei ole oikeasti olemassa, ja vaatteet tulevat Kiinasta | Varsinais-Suomi | Yle https://share.google/uDWgLfl9oHFnpt0De
Aivan sama kokemus ja meileihin vastaa älykone minuutissa,sama kysymys vastataan aivan päinvastoin eri vastaus kerralla. Palautukset Kiinaan omalla kustannuksella tulleineen,tästä ei tilatessa mitään tietoa, kuka nyt lähtee tuohon rumbaan. Olihan kokemus NaavaTurku verkkokaupasta,mainostaa kotimaisena yrityksenä ja polyesteria pellavamainoksen sijaan KIINASTA! Olipa huijaus!
Hei! Olen toimittaja ja tekemässä juttua tästä aiheesta. Jos haluaisit kertoa lisää kokemuksestasi, laita minulle meiliä: emmi.laukkanen@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Moi! Minä menin myös lankaan. Ilmoittivat ensin pitkillä viesteillä, missä vaiheessa tilaus oli meneillään. Vaatimaton, huonosti ommeltu keinokuitumekko tuli oudon kuljetusliikkeen ilmoittamana noutopisteeseen. Paketissa oli vain ruma mekko. Ei ollut lainkaan lähetyslistaa eikä palautusohjeita. Kysyin ja ihmettelin asiaa verkkosivun yhteydenottokanavalla. Aada vastasi, että ei ole palautusoikeutta , mutta voivat lähettää toisen mekon lähetyskuluin 12 euroa😅.
Hei! Olen toimittaja ja tekemässä juttua tästä aiheesta. Jos haluaisit kertoa lisää kokemuksestasi, laita minulle meiliä: emmi.laukkanen@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tilasin kännyllä ja luotin Turun myymälän nettisivuihin. En tutkinut asiaa sen enempää.
Vaikka olen itse yrittäjä joka tuo maahan tavaraa ja pitäisi tutkia asioita. Noh mekko tuli tänään. On ihan ok päällä ja voin sitä käyttää kyllä. Vähän suuri S koko.
Mutta ei 50€ juuri mitään voi muuta saada kuin Kiinalaista tekoa.
Pelottaa että annetaan ymmärtää että kotimainen yritys.
Vaikka voivathan hekin myydä edullisia made in China tuotteita.
Tässä vaan kotimaiset yritykset saa hallaa. Kun tekoälyllä voi nykyään tehdä mitä vaan. Asiasta pitäisi uutisoida. Kuten joku toimittaja joltain jo kyseli. Minulta saa myös kysellä
Juurikin näiden huijareiden takia katson aina onko yrityksellä kunnolliset yhteystiedot, löytyykö netistä ja mapsista sekä onko klarna mahdollisuutta, jos ei ole klarnaa maksuvaihtoehtona nii harkitsen hyvin hyvin tarkkaan onko aivan välttämätön ostos. vinkkinä siis muillekin että jos on vähänki epävarma niin lukea trustpilotin kommentteja kyseisestä firmasta ja katsoa onko sivuilla mahdollista ottaa klarna.