Kertokaa naiset miksi teitä kiinnostaa noiden turhien julkkisten suhteet
Kauhea haloo jostakin Sannista, Karvisesta, Hussista ja Jollesta. Kukaan noista ei ole koskaan tehnyt mitään merkittävää. Miksi teitä kiinnostaa niiden elämä ja miten teillä on aikaa seurata niiden instoja ja haastatteluja?
Kommentit (53)
Ap on siis nainen, jota kiinnostaa turhien julkkisten suhteet. Minä olen myöskin nainen, mutta piti googailla, keitä nuo ovat eli ei kiinnosta.
Ei kiinnosta. En edes tiedä noista kuin yhden tuhannesta, en lue juorulehtiä (enkä muitakaan) enkä ole missään helvetin instassa. EVVK. IHAN SAMA.
Lisäksi olen X-sukupolven edustaja, alkoi ny naurattaa kun tajusin että sukupolveni mottokin on kuulemma: I don't care. 😂 🤣 Hyvin pitää paikkansa.
Miksi ap olet kiinnostunut muiden tekemisistä? Ei kiinnosta julkkikset, mutta toki seuraan uutisia päivittäin. Miksi syyllistät naisia? Kun sinä itse ap näköjään seuraat tarkasti muiden tekemisiä? Miksi ap? Tuleeko sinulle hyvä olo toisten kiusaamisesta ja toisten syyllistämisestä ja varsinkin naisia kohtaan?
Määkin ihmettelen, nainen olen. Että ei me kaikki.. Mulle useimmat täällä vilisevät julkkisten nimet on ihan uppo-outoja. Ennenvanhaan kaikki tunnisti julkkikset, nyt on tollasia haistapaskajulkkiksia suuriosa, joita ei tiedä kukaan. Heti kun vähän somessa tehdäön SISÄLTÖÄ ni ollaan julkkiksia. Ja nämä sitten pitöisi muka tunnistaa, kun ihan lehdet kirjottelee. Joo en tunnista, moro.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap olet kiinnostunut muiden tekemisistä? Ei kiinnosta julkkikset, mutta toki seuraan uutisia päivittäin. Miksi syyllistät naisia? Kun sinä itse ap näköjään seuraat tarkasti muiden tekemisiä? Miksi ap? Tuleeko sinulle hyvä olo toisten kiusaamisesta ja toisten syyllistämisestä ja varsinkin naisia kohtaan?
Ap on patologinen narsistinen aikuiskiusaaja.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun vähiten hysteerinen naisoletettu... :D
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas vihamielisiä kommentteja.
Mitä sitten jos joku seuraa julkkiksista tehtyjä lehtijuttuja?
Ei oo keltään pois millään tavalla.
Vihamielisiä? Täällähän vaan kysytään selitystä / mielipiteitä, mikä julkkisten parisuhteissa niin paljon kiinnostaa. Kukaan ei ole väittänyt, että se olisi keneltäkään pois. Kiinnostaa vaan tietää, mutta etpä sinäkään kerro..
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä se on syyllistämistä, jos kysyy, että mikä niissä julkkisten parisuhteissa niin paljon kiinnostaa?? En ole ap, mutta ihmettelen suuresti, että eikö nykyään saa enää kysyä mitään ilman, että sitä pidetään syyllistämisenä?
Näkyvät nämä julkkisten parisuhteet ja muut tekemiset kovasti kiinnostavan, kun ketjuille kertyy pituutta. En jaksa edes selvittää keitä nämä kyseiset julkkikset ovat, saati että heidän suhteensa olisivat millään tavalla mielenkiintoisia.
Asiakysymyksiä käsittelevät ketjut sen sijaan häviävät nopeasti, kun niissä saattaa tulla ilmi epämiellyttäviä totuuksia.
Se on sellaista aivot narikkaan-viihdettä. Toiset katsoo kun palloa potkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas vihamielisiä kommentteja.
Mitä sitten jos joku seuraa julkkiksista tehtyjä lehtijuttuja?
Ei oo keltään pois millään tavalla.
Vihamielisiä? Täällähän vaan kysytään selitystä / mielipiteitä, mikä julkkisten parisuhteissa niin paljon kiinnostaa. Kukaan ei ole väittänyt, että se olisi keneltäkään pois. Kiinnostaa vaan tietää, mutta etpä sinäkään kerro..
Toisaalta miksi jollain julkkiksilla on tarve tuoda parisuhteitaan eli yksityisiä asioitaan julkisuuteen?
Itseäni ainakin kiiinnostelisi ymmärtää mistä se tarve oikein kumpuaa.
Miksi sinua kiinnostaa joidenkin akkojen kiinnostumiset julkkiksia kohtaan?