Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa naiset miksi teitä kiinnostaa noiden turhien julkkisten suhteet

Vierailija
17.07.2025 |

Kauhea haloo jostakin Sannista, Karvisesta, Hussista ja Jollesta. Kukaan noista ei ole koskaan tehnyt mitään merkittävää. Miksi teitä kiinnostaa niiden elämä ja miten teillä on aikaa seurata niiden instoja ja haastatteluja?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän nämä on tulleet julkisuuteen näillä jutuilla. Tosi-TV:llä ym. Niitä tehdään sitä varten, että niitä katsotaan.

Nämä ihmiset tietää, mistä julkisuus koostuu ja mikä sen hinta on. Se ei ole pelkkää tuloa, vaan myös menoa. Ihmiset seuraa sinua ja katsoo oikeudekseen ruotia asioitasi. Sinulle maksetaan siitä! Näin se peli vaan menee.

Niin mutta miksi mammat tuhlaa aikaa lukemalla henkilöiden suhteista jos eivät näitä tunne?

Vierailija
22/53 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla noilta jotka ovat nytkin tuolla Janni/Jolle/Shirley/Sanni eropalstoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän nämä on tulleet julkisuuteen näillä jutuilla. Tosi-TV:llä ym. Niitä tehdään sitä varten, että niitä katsotaan.

Nämä ihmiset tietää, mistä julkisuus koostuu ja mikä sen hinta on. Se ei ole pelkkää tuloa, vaan myös menoa. Ihmiset seuraa sinua ja katsoo oikeudekseen ruotia asioitasi. Sinulle maksetaan siitä! Näin se peli vaan menee.

Kysymys kuului, että miksi julkkisten parisuhteet kiinnostaa. Sinä pudit nyt puolustuspuheenvuoron julkkisten suhteista kiinnostuneille, mutta et kertonut, että miksi haluat niitä juttuja lukea ja seurailla.. 

Vierailija
24/53 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aukaisin Iltalehden sivut ja ensimmäisenä uutisena oli Sannin ja Shirley Karvisen ero. Tiedän, että Sanni on laulaja, mutta toisesta en edes tiedä kuka hän on. Saati sitten että nämä olivat yhdessä.

Olisi kiva kans tietää, että miksi ihmisiä kiinnostaa?

-N29

Vierailija
25/53 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joita kiinnostaa ei näköjään kehtaa vastata tähän ketjuun XD

Vierailija
26/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei, lyhyenä pysyy tämä ketju, kuhina käy siellä Janni ja Jolle ketjussa edelleen..

Vierailija
27/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä ihan parasta kuinka ketään, siis ketään, ei taas kiinnosta täällä nämä julkkisjuorut, mutta silti Jannista ja Jollesta on vatkattu koko viikko useamman ketjun voimin ja Koivuista ei varmaan edes tarvitse kuin mainita.

Mutta ketään ei siis kiinnosta, eikä kukaan voi ymmärtää miksi jotain kiinnostaa.

Vierailija
28/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat sosiaalisia olentoja, joiden peräti selviytymiskyky nojaa vahvasti sosiaalisen tiedon keräämiseen ja eteenpäin siirtämiseen, mitä kylällä tapahtuu, kuka teki mitäkin jne. On siis jo ihan geeneissä tuo tarve juoruta ja seurata juoruja. Joskus se sitten kanavoituu julkkisten seuraamiseen.

Vierailija
29/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sosiaalisia olentoja, joiden peräti selviytymiskyky nojaa vahvasti sosiaalisen tiedon keräämiseen ja eteenpäin siirtämiseen, mitä kylällä tapahtuu, kuka teki mitäkin jne. On siis jo ihan geeneissä tuo tarve juoruta ja seurata juoruja. Joskus se sitten kanavoituu julkkisten seuraamiseen.

Olen nainen itsekin, mutta myönnän, näin se varmaan on. Ennen muinoin naiset juoruili kylän väen ja naapureiden tekemisistä, kuljettiin talosta taloon levittämässä juttuja. Nykyään se tiedon levittäminen ja pyörittäminen on siirtynyt nettiin ja someen ja kylänväestä julkkiksiin..

Vierailija
30/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla noilta jotka ovat nytkin tuolla Janni/Jolle/Shirley/Sanni eropalstoilla.

Minä olen läski mt Vanhapiika ja  kyyllään julkkiksia päivät että voin haukkua kun en itse kelpaa kellekkään.  Yy yyyy  yyy  😭😭😭

Vierailija
31/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan normaalit ihmiset tuon tietävät. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
32/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tästä: ei kiinnosta.

Vierailija
33/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä vastaan. Olen mt läski eikä minulla ole elämässä enää muuta kun julkkisten haukkuminen..tiedän että itse en ole yhtään mitään. 

Vierailija
34/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas vihamielisiä kommentteja.

Mitä sitten jos joku seuraa julkkiksista tehtyjä lehtijuttuja?

Ei oo keltään pois millään tavalla.

Vierailija
35/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....oma paska elämä ja heikko omanarvontunto teettää tämmöistä.

Vierailija
36/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen itsekin, mutta myönnän, näin se varmaan on. Ennen muinoin naiset juoruili kylän väen ja naapureiden tekemisistä, kuljettiin talosta taloon levittämässä juttuja. Nykyään se tiedon levittäminen ja pyörittäminen on siirtynyt nettiin ja someen ja kylänväestä julkkiksiin..

Älä yleistä. Näitä hakuujia on vain kourallinen epäonnistuneita ämmyleitä...kateellisia.

Vierailija
37/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan normaalit ihmiset tuon tietävät. Sitä saa mitä tilaa.

Tunnetko itsesi fiksuksi ????????

Vierailija
38/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mitään kiinnostavampaahan ei maailmassa ole, kuin julkkisten parisuhteet, olivat sitten kuinka turhia hyvänsä. 

Aika köyhä on sun elämä....Eikö tosiaan sulla raasuparka ole mitään  kiinnostavampaa????

Vierailija
39/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nautinnollista lukea että kauniilla ja rikkaalla menee huonosti! Siksi kiinnostus.

Monikohan noista on oikeasti itse rikas? 

Minä ainakin asun kaupungin yksiössä mt eläkkeellä.

Vierailija
40/53 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostakaan ja siksi en ole edes klikannut auki esim. jotain Janni & Joel: ero -ketjuja. 😅 t. N30+