Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piti kädestä, halasi ja koetti iskeä minua.

Vierailija
17.07.2025 |

En lähtenyt mukaan. Nyt harmittaa vähän... Mitä teen?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla noin avuton ja toisekseen noin huono kirjoittamaan?

Ei ollut kieliopillisesti mitään vikaa aloituksessa.

Kiitos.

Vierailija
22/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen ei kuulu pistettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä se yritti iskeä?

🔨

Vierailija
24/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies yrittää 'iskeä', eikä tunne vastenmielisyyttä miestä kohtaan, KANNATTAA heti antautua lähempään tutustumiseen. 

Kaikkein paras alku tutustumiselle on, että antaa miehelle vittuaan jo ensitapaamisella. Mies menettää usein mielenkiintonsa, jos sisko tekeytyy vaikeasti tavoiteltavaksi. Missä tahansa tutustumisvaiheessa KUMPIKIN voi kuitenkin katkaista.  Kynis.mi

Vierailija
25/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen ei kuulu pistettä.

Eri. Miksei? Kieliopillisesti piste päättää lauseen.

Vierailija
26/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat 12 vuotiaalta 🍼

Tämä. Ihmiseltä, jolla on jäänyt KOKO elämä elämättä. Kaikilta osin. Eri

Vierailija
27/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitithan poliisille tuosta ahdistelijasta?

Vierailija
28/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitithan poliisille tuosta ahdistelijasta?

Miksi minä niin olisin tehnyt?

Vierailija
29/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla noin avuton ja toisekseen noin huono kirjoittamaan?

Ei ollut kieliopillisesti mitään vikaa aloituksessa.

Typerä.

Vierailija
30/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat 12 vuotiaalta 🍼

Siis 12-vuotiaalta

Vierailija
31/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot vaikka miehelle: Olen kiinnostunut ja saatoit saada viimeksi väärän käsityksen käytökseni takia.

Vierailija
32/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sanot vaikka miehelle: Olen kiinnostunut ja saatoit saada viimeksi väärän käsityksen käytökseni takia.

Joku sentään vastaa asiallisesti. Kiitos siitä. Onkohan liian myöhäistä kun aikaa on mennyt jo reilu viikko?

Vierailija
33/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee korjausliike nyt, jos todella kiinnostaa. Parin viikon  päästä on liian myöhäistä, itse kadun tekemättömiä asioita näin 20v jälkeen. Enää ei voi korjata virheitä

Miten? Voiko sitä vain mennä ja sanoa mokanneensa?

En tiedä tilannetta enkä osaa neuvoa. Ehkä kahville pyyntö tai mitä nykynuoriso tekee. Itse odottelin pari viikkoa ennen uutta liikettä, vaikka tajusin virheen pian. Tilanne oli muuttunut ja oli mennyt ohi :( 20v katumusta omista teoista.

Älä välitä, palsta täynnä ku.ipäitä kommentoimassa muiden virheitä

Vierailija
34/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä uskontokuntaa mies oli mikäli samaa kuin sinä ihan ok

Mikäli muuta varo.kävele ohi kun vielä voit

Vierailija
35/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee korjausliike nyt, jos todella kiinnostaa. Parin viikon  päästä on liian myöhäistä, itse kadun tekemättömiä asioita näin 20v jälkeen. Enää ei voi korjata virheitä

Miten? Voiko sitä vain mennä ja sanoa mokanneensa?

En tiedä tilannetta enkä osaa neuvoa. Ehkä kahville pyyntö tai mitä nykynuoriso tekee. Itse odottelin pari viikkoa ennen uutta liikettä, vaikka tajusin virheen pian. Tilanne oli muuttunut ja oli mennyt ohi :( 20v katumusta omista teoista.

Älä välitä, palsta täynnä ku.ipäitä kommentoimassa muiden virheitä

Voihan sitä pyytää kahville tai jotain sellaista. Kai se tajuaa että oon miettiny asiaa.

Vierailija
36/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sentään vastaa asiallisesti. Kiitos siitä. Onkohan liian myöhäistä kun aikaa on mennyt jo reilu viikko?

Ei ole. Sano että et kehdannut sanoa että sulla oli todella paineinen ripuli päällä ja saatoit siksi antaa kireän ja umpimielisen vaikutelman, mutta nyt vajaan viikon ruiskuttelun jälkeen olo on hyvä ja kevyt, olisko läheisempi tuttavuus edelleen jees?

Vierailija
37/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies. Hyvä että jätit sen. Miehen ei pidä koskaan halata naista eikä pitää kädestä.

Vierailija
38/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta. Et ainakaan menetä mitään, jos otat yhteyttä. Itse ujona naisena välillä korjailen käytöstäni eikä kukaan selityksen jälkeen ole ollut milläskään. Tsemppiä.

Vierailija
39/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Sano että et kehdannut sanoa että sulla oli todella paineinen ripuli päällä ja saatoit siksi antaa kireän ja umpimielisen vaikutelman, mutta nyt vajaan viikon ruiskuttelun jälkeen olo on hyvä ja kevyt, olisko läheisempi tuttavuus edelleen jees?

Olet outo ja pelottava. Onko sinulla ystäviä tai läheisiä kenelle voit kertoa ongelmistasi?

Vierailija
40/44 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta. Et ainakaan menetä mitään, jos otat yhteyttä. Itse ujona naisena välillä korjailen käytöstäni eikä kukaan selityksen jälkeen ole ollut milläskään. Tsemppiä.

Kiitos vastauksistasi. 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme