Mies piti kädestä, halasi ja koetti iskeä minua.
En lähtenyt mukaan. Nyt harmittaa vähän... Mitä teen?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Millä se yritti iskeä?
🔨
Jos mies yrittää 'iskeä', eikä tunne vastenmielisyyttä miestä kohtaan, KANNATTAA heti antautua lähempään tutustumiseen.
Kaikkein paras alku tutustumiselle on, että antaa miehelle vittuaan jo ensitapaamisella. Mies menettää usein mielenkiintonsa, jos sisko tekeytyy vaikeasti tavoiteltavaksi. Missä tahansa tutustumisvaiheessa KUMPIKIN voi kuitenkin katkaista. Kynis.mi
Vierailija kirjoitti:
Aloitukseen ei kuulu pistettä.
Eri. Miksei? Kieliopillisesti piste päättää lauseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat 12 vuotiaalta 🍼
Tämä. Ihmiseltä, jolla on jäänyt KOKO elämä elämättä. Kaikilta osin. Eri
Ilmoitithan poliisille tuosta ahdistelijasta?
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitithan poliisille tuosta ahdistelijasta?
Miksi minä niin olisin tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla noin avuton ja toisekseen noin huono kirjoittamaan?
Ei ollut kieliopillisesti mitään vikaa aloituksessa.
Typerä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat 12 vuotiaalta 🍼
Siis 12-vuotiaalta
No sanot vaikka miehelle: Olen kiinnostunut ja saatoit saada viimeksi väärän käsityksen käytökseni takia.
Vierailija kirjoitti:
No sanot vaikka miehelle: Olen kiinnostunut ja saatoit saada viimeksi väärän käsityksen käytökseni takia.
Joku sentään vastaa asiallisesti. Kiitos siitä. Onkohan liian myöhäistä kun aikaa on mennyt jo reilu viikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee korjausliike nyt, jos todella kiinnostaa. Parin viikon päästä on liian myöhäistä, itse kadun tekemättömiä asioita näin 20v jälkeen. Enää ei voi korjata virheitä
Miten? Voiko sitä vain mennä ja sanoa mokanneensa?
En tiedä tilannetta enkä osaa neuvoa. Ehkä kahville pyyntö tai mitä nykynuoriso tekee. Itse odottelin pari viikkoa ennen uutta liikettä, vaikka tajusin virheen pian. Tilanne oli muuttunut ja oli mennyt ohi :( 20v katumusta omista teoista.
Älä välitä, palsta täynnä ku.ipäitä kommentoimassa muiden virheitä
Riippuu mitä uskontokuntaa mies oli mikäli samaa kuin sinä ihan ok
Mikäli muuta varo.kävele ohi kun vielä voit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee korjausliike nyt, jos todella kiinnostaa. Parin viikon päästä on liian myöhäistä, itse kadun tekemättömiä asioita näin 20v jälkeen. Enää ei voi korjata virheitä
Miten? Voiko sitä vain mennä ja sanoa mokanneensa?
En tiedä tilannetta enkä osaa neuvoa. Ehkä kahville pyyntö tai mitä nykynuoriso tekee. Itse odottelin pari viikkoa ennen uutta liikettä, vaikka tajusin virheen pian. Tilanne oli muuttunut ja oli mennyt ohi :( 20v katumusta omista teoista.
Älä välitä, palsta täynnä ku.ipäitä kommentoimassa muiden virheitä
Voihan sitä pyytää kahville tai jotain sellaista. Kai se tajuaa että oon miettiny asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sentään vastaa asiallisesti. Kiitos siitä. Onkohan liian myöhäistä kun aikaa on mennyt jo reilu viikko?
Ei ole. Sano että et kehdannut sanoa että sulla oli todella paineinen ripuli päällä ja saatoit siksi antaa kireän ja umpimielisen vaikutelman, mutta nyt vajaan viikon ruiskuttelun jälkeen olo on hyvä ja kevyt, olisko läheisempi tuttavuus edelleen jees?
Kamala mies. Hyvä että jätit sen. Miehen ei pidä koskaan halata naista eikä pitää kädestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Et ainakaan menetä mitään, jos otat yhteyttä. Itse ujona naisena välillä korjailen käytöstäni eikä kukaan selityksen jälkeen ole ollut milläskään. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Sano että et kehdannut sanoa että sulla oli todella paineinen ripuli päällä ja saatoit siksi antaa kireän ja umpimielisen vaikutelman, mutta nyt vajaan viikon ruiskuttelun jälkeen olo on hyvä ja kevyt, olisko läheisempi tuttavuus edelleen jees?
Olet outo ja pelottava. Onko sinulla ystäviä tai läheisiä kenelle voit kertoa ongelmistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Et ainakaan menetä mitään, jos otat yhteyttä. Itse ujona naisena välillä korjailen käytöstäni eikä kukaan selityksen jälkeen ole ollut milläskään. Tsemppiä.
Kiitos vastauksistasi. 🤗
Kiitos.