Millainen mielikuva tulee ihmisestä, joka ei osaa kasata Ikean huonekaluja?
Ei joko halua edes yrittää, tai yrittää mutta tuskastuu ja hermostuu jo 5 minuutissa.
Olisiko silti ok kumppani sinulle?
Kommentit (55)
Ohis - mulla nyt Tokmannin hylly kasauksessa. Ei onnaa.
Juu oli tarjouksessa ja halpa = olis pitänyt jummartaa.
Millainen mielikuva tulee minusta - muut lelut olen ihan issekseen osannut kasata, eos.
Ikean hitti ensijouluksi: myydään joulukuusia, mukana kuusenhaot ja purkki erikeeperiä. Ohjeet mukana kokoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ikean hitti ensijouluksi: myydään joulukuusia, mukana kuusenhaot ja purkki erikeeperiä. Ohjeet mukana kokoamiseen.
Ikea JULSEX
Vierailija kirjoitti:
ikea pilasi hyvän kalusteliike alan suomessa. Ennen sai laatua nyt saa kapuloita .
Minulla on yli 10 vuotta kestänyt Ikean huonekaluja, kun ohjeen mukaan kasaa niin pysyy ehjänä
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan muovia?
Vierailija kirjoitti:
Yritän juuri vaihtaa kylpyhuoneen loisteputkea.
Kiroilen, enkä välitä yhtään, että mikä mielikuva tulee.
Vaihd LED-putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikea pilasi hyvän kalusteliike alan suomessa. Ennen sai laatua nyt saa kapuloita .
Minulla on yli 10 vuotta kestänyt Ikean huonekaluja, kun ohjeen mukaan kasaa niin pysyy ehjänä
Ne pysyy ehjänä, jos niitä ei käytä esim. jalkapallomaalin tolppina, vasarointialustana tai kiipeilyyn. Kaikkea näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ovat askosotkajyskikapineita parempia.
Siriina kirjoitti:
Ohis - mulla nyt Tokmannin hylly kasauksessa. Ei onnaa.
Juu oli tarjouksessa ja halpa = olis pitänyt jummartaa.
Millainen mielikuva tulee minusta - muut lelut olen ihan issekseen osannut kasata, eos.
Olin tokmannilla töissä ja malli kappaletta kasasin, olen siis kasannut huonekaluja vuosia ihan itse, ohjeet oli selkeät mutta esim ruuvien reiät ei olleet kohdillaan ja lopputulos oli sellainen mitä en kotiini huolisi. Enkä ole vieläkään varma mistä nämä huonekalut tehdään. Otan osaa, meille kaikille käy joskus noin "kun halvalla sain"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh! Kestävätkö huonekalut peräti 10 vuotta? Ennen ne kestivät vähintään 100 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh! Kestävätkö huonekalut peräti 10 vuotta? Ennen ne kestivät vähintään 100 vuotta.
No kuule kun en ole 100 vuotias eikä perintöhuonekaluja ole, niin mieti sitä. Isovanhempani ja niin myös minun vanhemmat ovat vaihtaneet huonekalunsa 10-15 välein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se olekaan muovia?
Muovi on vaarallista🤭🤭
Hätäinen vaikutelma. Ikean huonekalujen ohjeet kaikessa yksinkertaisuudessaan pitää ensin lukea, nukkua pari yötä sen päälle, meditoida ja sitten vasta aloittaa. Henkisesti pitää varautua, että jotakin puuttuu tai jokin yksityiskohta on huonosti neuvottu.
Vuosikymmenten eukonpakottaman ikeakärsimyksen jälkeen mentiin sitten oikeaan huonekalukauppaan rehvakkaasti ja tilattiin sieltä iso kaappi pyyhkeitä ja lääkkeitä varten. Tilattiin kotiin tuotuna ja koottuna, ei köyhäilty. Nauru maittoikin vielä rehvakkaammin, kun äijä tuli, alkoi kasata kaappia ja yksi hylly oli väärästä kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Ei merkitse mitään. Jokainen varmasti osaa jos vain yrittää. Mutta miksi pitäisi edes yrittää, jos ei pidä sellaisesta? Voi tilata kasaamispalvelun.
Toistaalta omalla kohdallani jos olisi kokoomiseen tai mihin tahansa pikkupuuhaan joku muu saatavilla niin se joku aina valitaan. Vaikka kyseessä olisi naulan lyönti seinään. Miksi näin on, sitä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Hätäinen vaikutelma. Ikean huonekalujen ohjeet kaikessa yksinkertaisuudessaan pitää ensin lukea, nukkua pari yötä sen päälle, meditoida ja sitten vasta aloittaa. Henkisesti pitää varautua, että jotakin puuttuu tai jokin yksityiskohta on huonosti neuvottu.
Missään ei ole niin yksityiskohtaisia tai idioottivarmoja ohjeita kuin Ikean tuotteissa
Katson ennemmin valmiiksi kasattuja.
Vierailija kirjoitti:
Palstavájákkí jankuttaa.
Itse jankutat jankuttajista. Olet siis itsekkin vájákkí.
Härreguud kuinka rahvaanomaista kasata itse huonekalut. En koskaan ottaisi tuollaista työläistä. Yh... tiedä missä muussa rasvassa kädet ovat olleet. Oikein puistattaa inhosta. Yh...