Kun vanhenet, sinunkin naamassasi alkaa kasvamaan karvoja.
Tämä on hyvä huomioida, vaikka nyt uskot että ne karvat tulevat vain muille.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako joillakin naisilla viikset 😂, hahhahaa, en kyllä huolisi tuollaista.
t. MieS
Kyllä. Joillakin jo teini-iässä parta.
höpöhöpö olen 70+ eikä mulla ole mitään karvoja
Älä huoli, kyllä ne lopulta lähtee kuten rasvakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö.muuten, että jos on karvoja varpaissa, se on hyvä asia?
Ei tarvitse mennä täyshobitiksi, mutta karvat varpaissa kertoo hyvästä verenkierrosta. Ei ole diabetestä jne.
Diabeteksellä vaan ei ole mitään tekemistä verenkierron kanssa. Minulla on ollut diabetes 5-vuotiaasta lähtien ja varpaissani kasvaa karvoja melkein kuin apinalla.
No onhan sillä tekemistä hyvinkin. Ei diabetestä sairastaville tehdä amputaatioita turhan takia.
Mutta puhun tietysti silloin diabeteksestä, mikä on huonossa hoidossa, eikä potilas liiku tarpeeksi, tai syö epäterveellisesti. Muuten voi pärjätä hyvin.
Mulla kasvaa leuassa vähän sellaista jäykkää karvaa. Höylällä aina vetelen. Joo, ja suupielessä. Enkä ole mies, ou nou. Mutta joku voi luulla transsuksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset muuttuvat partaveikoiksi ja miehet kuoropojaksi? Miksi?
En tiedä, mutta vanhustenhoitajan useinkin vaikeaa erottaa sukupuolta. Ja onko sillä edes väliä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin kasvaa. Ei haittaa, en näe niitä kun näkökin on huonontunut. Muut saa pysyä kauempana, jos haittaa.
Tämä .😅
Mun äiti 76, eikä kasvoissa ole karvoja. Mummuni oli 89 ja ei ollu kasvoissa karvoja. Olen tehnyt töitä ikääntyvien parissa useamman vuosikymmenen, ei niillä mummoilla erityisemmin kasvoissa karvoja kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Kasvaako joillakin naisilla viikset 😂, hahhahaa, en kyllä huolisi tuollaista.
t. MieS
Todella monella naisella muuten kasvaakin. Luultavasti jollain sinun naisistasikin, jollet ole incel. Ei miehet sitä edes tiedä, kun ne on helppo poistaa vahalla, sokerilla, nyppimällä, terällä, laserilla, valoimpulssilla jne. On niitä valuvirheitä miehilläkin mm. parrattomuutta, liian leveitä lantioita, liian isot tissit, ikuinen raskausmaha, kapeat hartiat, hoikkuus, lyhyys jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö.muuten, että jos on karvoja varpaissa, se on hyvä asia?
Ei tarvitse mennä täyshobitiksi, mutta karvat varpaissa kertoo hyvästä verenkierrosta. Ei ole diabetestä jne.
Diabeteksellä vaan ei ole mitään tekemistä verenkierron kanssa. Minulla on ollut diabetes 5-vuotiaasta lähtien ja varpaissani kasvaa karvoja melkein kuin apinalla.
Väitätkö, että db ei vaikuta ääreisverenkiertoon? 😳. Jalkoja on hoidettava, jotta niihin ei tulisi haavoja. Taidat dbtä sairastavana tietää syyn miksi. Varpaisiin ei kärsi tulla haavoja, koska ne ei parane toivotulla tavalla ja johtaa kuolioon, jonka seurauksena amputaatio. Pahimmassa tapauksessa säärtä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kasvanut naamassa karvoja jo lukioissä. Samoin muissa ei toivotuissa paikoissa, kuten vatsassa ja rintakehässä. Ei voi mitään ja lääkäreitäkään ei kiinnosta. Ei ole mitään syytä nimittäi verikokeista löytynyt.
Eiköhän tuo ole perinnöllistä. Minulla on myös, ja äidilläni oli samaten. Tosin ihan yksittäisiä jouhia ovat, joten ne on helppo nyppiä pois.
Koska mulle? T: Jonne 12-v.
Joo, niin kasvaa. Ei haittaa, en näe niitä kun näkökin on huonontunut. Muut saa pysyä kauempana, jos haittaa.