Kun vanhenet, sinunkin naamassasi alkaa kasvamaan karvoja.
Tämä on hyvä huomioida, vaikka nyt uskot että ne karvat tulevat vain muille.
Kommentit (53)
Jep, minulla kasvaa jo uransa alulla oleva huuliparta, haiven siellä, haiven tuolla. Olen pyytänyt mieheltäni lainaa parranajokoneesta ja hän vastaavasti lainaa minulta hametta, huivia ja virkkuukoukkua. Osat vaihtuvat vanhemmiten !
Mulla on kasvanut naamassa karvoja jo lukioissä. Samoin muissa ei toivotuissa paikoissa, kuten vatsassa ja rintakehässä. Ei voi mitään ja lääkäreitäkään ei kiinnosta. Ei ole mitään syytä nimittäi verikokeista löytynyt.
Naiset muuttuvat partaveikoiksi ja miehet kuoropojaksi? Miksi?
Mulla kasvaa jo nyt vaikka ikää 36 v. Joka toinen päivä sheivaan viikset+parran.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kasvanut naamassa karvoja jo lukioissä. Samoin muissa ei toivotuissa paikoissa, kuten vatsassa ja rintakehässä. Ei voi mitään ja lääkäreitäkään ei kiinnosta. Ei ole mitään syytä nimittäi verikokeista löytynyt.
Eiköhän tuo ole perinnöllistä. Minulla on myös, ja äidilläni oli samaten. Tosin ihan yksittäisiä jouhia ovat, joten ne on helppo nyppiä pois.
Vierailija kirjoitti:
Naiset muuttuvat partaveikoiksi ja miehet kuoropojaksi? Miksi?
Koska hormonituotanto vähenee ja sukupuolet alkavat muistuttaa enemmän toisiaan ikääntyessä.
Pojilla yleensä siinä rippikouluiässä.
Miksi? Raajojenkin karvoitus ollut aina melko olematonta (pari hentoista lähes näkymättömän vaaleaa säärikarvaa. Estrogeenitason madaltumisen takia? Kun ei niitä karvoja lapsenakaan ollut.
Jokaisella kasvaa karvoja iholla, ellei ole jotain terveyshäikkää. Se on sitten toinen juttu näkyykö ne karvat kovin hyvin vai ei.
Mulle kun on ikää tullut, niin ensin putosivat karvat jaloista ja seuraavaksi hiukset päästä. Meinaatko että seuraavaksi kasvaa kunnon naamaparta, vaikka kulmakarvatkin harottelee harvuuttaan?
Mitä niiku vtun väliä on kenenkään karvoilla tai niiden puuttumisella?
Sitten joskun miulle alkaa niitä karvoja naamaan kasvamaan niin mitä minun pitäisi huomioida?
Annan niiden olla tai sitten en, niin se o täysin miun oma asia. Ei siis sinun, eikä muidenkaa
Kaikilla kasvaa karvoja kasvoissa iästä ja sukupuolesta riippumatta. Osalla ne ovat vaaleita, ohuita ja lyhyitä ja siksi melko huomaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Raajojenkin karvoitus ollut aina melko olematonta (pari hentoista lähes näkymättömän vaaleaa säärikarvaa. Estrogeenitason madaltumisen takia? Kun ei niitä karvoja lapsenakaan ollut.
Just sen estrogeenin vähenemisen takia. Se ei kuitenkaan muuta aikuista lapseksi. Aikuinen on aikuinen ja naisella on myös sitä testosteronia.
Minun naamassani on kasvanut karvoja vauvasta saakka. Kulmakarvat muun muassa.
Hehe ai kiva, mulla on kasvanut naamassa karvoja jo 18 vuotiaasta saakka 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole perinnöllistä. Minulla on myös, ja äidilläni oli samaten. Tosin ihan yksittäisiä jouhia ovat, joten ne on helppo nyppiä pois.
Valitettavasti alkoi kasvaa jo 14-16 vuotiaana, eikä kyllä ollut mitään yksittäisiä haivenia. Ylähuuli, leuka, sormet muiden "tavallisimpien" lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Hehe ai kiva, mulla on kasvanut naamassa karvoja jo 18 vuotiaasta saakka 😆
Ennen sitä sulla ei ollut kulmakarvoja?
Tiesittekö.muuten, että jos on karvoja varpaissa, se on hyvä asia?
Ei tarvitse mennä täyshobitiksi, mutta karvat varpaissa kertoo hyvästä verenkierrosta. Ei ole diabetestä jne.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö.muuten, että jos on karvoja varpaissa, se on hyvä asia?
Ei tarvitse mennä täyshobitiksi, mutta karvat varpaissa kertoo hyvästä verenkierrosta. Ei ole diabetestä jne.
Diabeteksellä vaan ei ole mitään tekemistä verenkierron kanssa. Minulla on ollut diabetes 5-vuotiaasta lähtien ja varpaissani kasvaa karvoja melkein kuin apinalla.
Onneksi omistan höylän.