Lue keskustelun säännöt.
Tykkäättekö kun tripla-A -peleissä on selkeän elokuvallisia tai kävelysimulaattori- jaksoja, joissa osa kontrolleista otetaan pois?
17.07.2025 |
Esim. pääsy inventoryyn asetta vaihtamaan?
Itse en hirveästi välitä, tykkäisin että pelin skenaario olisi voitu tehdä niin, että on perusteltua että kaikki "työkalut" ovat koko ajan käytössä, esim. Deus Ex-sarja. Tulee vähän semmoinen olo että huoh, nyt ohjaaja haluaa että vain kävellään, niin kävellään sitten, saatana.
Tosin joskus tavallaan pelinkin perustelemaa, esim. Last of us 2:ssa on eräs jakso jossa Abbyn reppu jää pakosti taakse, niin sitten ei valita enää aseita, vaan nyrkkitaistellaan elokuvallisesti pakon sanelemana.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tyypillistä huonoille putkijuoksuille, sisältöön koitetaan saada vaihtelua.