Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppui oatlyn tuotteiden ostaminen

Vierailija
04.03.2026 |

Oatly ei ostanut viime vuonna kauraa Suomesta Vältämme suomalaista kauraa aina, kun mahdollista - Uutiset kotimaasta ja maailmalta - Maaseudun Tulevaisuus https://share.google/SQuym6fVLlBRHuHjb

Vaikka olen pitänyt heidän tuotteistaan, niin yhtään oatlyn tuotetta en enää osta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää markkinointia oatlylla.

Vierailija
2/8 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkai niitä suomalaisiakin vaihtoehtoja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee itse kaurajuomiasi? Netissä on vaikka kuinka paljon ohjeita. Se on idioottimaisen helppo tehdä itse ja tulee moninkertaisesti halvemmaksikin.

Vierailija
4/8 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkai niitä suomalaisiakin vaihtoehtoja 

On onneksi. Pitää alkaa käyttämään niitä.

Toivottavasti edes ne ostavat suomalaista kauraa.

Vierailija
5/8 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksumuurin takana, eli jos haluat että asiasta keskustellaan, niin kerro edes miksi välttelevät suomalaista kauraa? 

Vierailija
6/8 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oatlyn jugurtti on ruotsalaista, en sit tiedä mistä se kaura siihen on ostettu. Mutta sitä ostan. Naapurimme tuote.

Vierailija
7/8 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa osa kaurasta viljellään turvemailla, joiden käyttö lisää hiilidioksidipäästöjä, ja muista maista hankittu kaura on vähäpäästöisempää. Oatly on mukana projektissa joka kehittää suomalaista Laura tuotantoa, koska se joutuu kauranpuutteessa kuitenkin ostamaan noin 20 prosenttia kaurastaan Suomesta. Aika huono klikkiotsikko Maaseudun tulevaisuudelta, kun tälleen harhaanjohtavasti lisää ihmisten epäluuloisuutta.

Vierailija
8/8 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kauramaidot voi unohtaa. Aitoa punaista maitua tai sitten soijamaitulia sen olla pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme